Въпрос за инспекшъна?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
JoRkAtA_pld написа:Интересно днес питах в един сервиз да ми сменят батерийте, а те ми казаха отвори таблото и махни лампичките.![]()
По-лесно е с черна изолационна лента върху индикатора, няма да ти се налага да сваляш и разглобяваш таблото



- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- sezo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
да колега по различно е със старате букса еsezo_ написа:san4o написа:На М10 къде се намира конектора?
при М10 по-разли4но ли е ???

- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Жорка,що не ровиш в търсачката
Колегите са го написали толкова изчерпателно... http://ivo316i.hit.bg/oilservice/ Става и при М10. Успех.

Колегите са го написали толкова изчерпателно... http://ivo316i.hit.bg/oilservice/ Става и при М10. Успех.
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Аз това го намерих колега, направих го към 20 пъти и нищо.Утидох да го занулят там дето сменям маслото, нищо пак.Друго интересно е че лампите не угасват, обаче колегата LUDMIL май ми каза че е заради батерийте, защото били за смяна. 

- zmeyo1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 1999г. М-паркет
- Мечтае да кара: G 55 AMG
Колеги и моя инспекшън светеше но вече не.Само че не използвах жичка поради липсата на такава използвах кламер но ефекта е един и същи сега всичко е шес!!!
- sezo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
hhhman написа:да колега по различно е със старате букса еsezo_ написа:san4o написа:На М10 къде се намира конектора?
при М10 по-разли4но ли е ???
да ама на схемите дето всички давата не е дадено на 15 пиновата букса каде се опира другия край на жицата ??? аз го допрях на маса и нищо не се получи от което следва че ще сменам батериите .....
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
За колегите при които "не става"!
На сайта на Иво операцията е описана така:
1. Слагаш кламера.
2. Даваш "контакт" за н-секунди, докато изгаснат червените/светнат зелените/изгасне инспекшън-а.
3. Връщаш "контакт"-а.
4. Махаш кламера.
Когато "не става":
1. Слагаш кламера.
2. Даваш "контакт" за н-секунди.
3. Махаш кламера.
4. Връщаш "контакт"-а.
Ако продължи да свети инспекшън-а (или след няколко дни/километра светне пак) или нито една от горните две процедури не действа - сменяйте батериите.
Или 1,2V, >500мАh, или 3V, >500mAh.
По 2бр., акумулаторни!
И дано не са ви по 3V, че ноо скъпи
На сайта на Иво операцията е описана така:
1. Слагаш кламера.
2. Даваш "контакт" за н-секунди, докато изгаснат червените/светнат зелените/изгасне инспекшън-а.
3. Връщаш "контакт"-а.
4. Махаш кламера.
Когато "не става":
1. Слагаш кламера.
2. Даваш "контакт" за н-секунди.
3. Махаш кламера.
4. Връщаш "контакт"-а.
Ако продължи да свети инспекшън-а (или след няколко дни/километра светне пак) или нито една от горните две процедури не действа - сменяйте батериите.
Или 1,2V, >500мАh, или 3V, >500mAh.
По 2бр., акумулаторни!
И дано не са ви по 3V, че ноо скъпи

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- zmeyo1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 1999г. М-паркет
- Мечтае да кара: G 55 AMG
- sezo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
Абе тия шибани батерии няма по факан начин на захващане... бахти простотията... Айде който ги е махал неговите да каже как се е оттървал от проклетата смола дето са оляти с нея ....

- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Това табло от каква кола е ?
Доста по-различно е ..... при мен са 7 светодиода - 5 зелени, 1 жълт и 1 червен.
И батериите са литиеви.

Доста по-различно е ..... при мен са 7 светодиода - 5 зелени, 1 жълт и 1 червен.
И батериите са литиеви.

- sezo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
ми таблото е от Е30 1.8 карбуратор 86 година при мен диодите са 9, 5 зелени 1 жълт и 3 оранжеви ето малко снимки за разяснение:
ето тази платчица се издърпва
това представлява
ето и самата платка
батериите така са се разтекли, на всичкото отгоре са хванати с някаква смола. и след около 1 час мъчене резултата беше следния
прекъснати 2 писти и изкъртено едното желязце дето се опира батерията в него
И сега ще търся някъде да ми оправят пистите че сам махнал платката в момента
И сега ще търся някъде да ми оправят пистите че сам махнал платката в момента
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани