120 км/ч на 2ра скорост
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
ми с две думи ще ти обясня как ще стане колата е изчислена примерно да развърта до 6500 оборота в минута и до тези обороти няма проблем от там нагоре съществува риска пружината на клапана да не успее да го прибере навреме с оглед по високите обороти и така се удрят клапани най често не е нужно да прескача зъб
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Ако си ударил клапаните, няма начин да не разбереш! Работата на двигателя ще се промени, звукът също... ще го усетиш, караш я отдавна и всички звуци по колата са ти познати. Ако няма промяна, няма проблем. За твое успокоение, можеш да и провериш компресията.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
anzak написа:ми с две думи ще ти обясня как ще стане колата е изчислена примерно да развърта до 6500 оборота в минута и до тези обороти няма проблем от там нагоре съществува риска пружината на клапана да не успее да го прибере навреме с оглед по високите обороти и така се удрят клапани най често не е нужно да прескача зъб

@ BMW-E39 - Вземай си един нов тампон за лоста, явно е омекнал твоя, а с него направо и едно лостче от Z4 3.0 - Short Shifter

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
мерси за отговорите колеги, нямам търпение да доиде утре, да видя нивото на Маслото и Антифриза, и на 2те им знам нивата, точно там където трябва да са от доста време, макар че маслото беше дори над максимума, тия от дару 1 масло не може да налеят.. а антифриза точно на чертата, мисля че ако утре всичко си е на Линия както си е било до сега, ще бъда дооста достаа по спокоен :>
n00b имаш ЛС колега
n00b имаш ЛС колега
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Здравей колега! Не се притеснявай за ударени клапани... Ако беше така щеше да чуеш ударите и щяха да останат отворени да патърка в ауспуха или от филтъра или тракане от подбито бутало.... При тези обороти ако бяха ударили щеше да се отрази после в работата на двигателя. Повече се притеснявай за кардана и дифа.... Там може да е поддало нещо....
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
WALL благодаря колега, а по кардана и дифа как мога да забележа дали нещо не е наред смисал като карам колата.. трябва да има тресене ли ? или .. ?
jordao75 мерси и на теб колега, доста ме успокои
всъщност ти си бил с 17ки джанти които дооста си натежават с гумите, а аз с некви пикливи 15ки, абе направо НЕ го усетих как го направих, само ЧУХ задните гуми как заквичаха се 1 набих спирачка, и как колата намали рязко скоростта си .. иначе никакви шумове, нищо, човек ще каже че съм набил само спирачки.. ебаси никви шумове нищо, е*а го тва БМВ, ще се окаже ебаси здравата машина /а дано да чукнеме на дърво/
пс.. било е голямо натоварване ДА , но с колата на РАСИ съшия мотор м52 , карахме поне 10 минути с 220-230 км/ч по магистралата, там си мисля че натоварването би трябвало да е било ПО голямо .. но може и да греша ?
поздрави на всички
jordao75 мерси и на теб колега, доста ме успокои

всъщност ти си бил с 17ки джанти които дооста си натежават с гумите, а аз с некви пикливи 15ки, абе направо НЕ го усетих как го направих, само ЧУХ задните гуми как заквичаха се 1 набих спирачка, и как колата намали рязко скоростта си .. иначе никакви шумове, нищо, човек ще каже че съм набил само спирачки.. ебаси никви шумове нищо, е*а го тва БМВ, ще се окаже ебаси здравата машина /а дано да чукнеме на дърво/
пс.. било е голямо натоварване ДА , но с колата на РАСИ съшия мотор м52 , карахме поне 10 минути с 220-230 км/ч по магистралата, там си мисля че натоварването би трябвало да е било ПО голямо .. но може и да греша ?
поздрави на всички
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
anzak написа:ми с две думи ще ти обясня как ще стане колата е изчислена примерно да развърта до 6500 оборота в минута и до тези обороти няма проблем от там нагоре съществува риска пружината на клапана да не успее да го прибере навреме с оглед по високите обороти и така се удрят клапани най често не е нужно да прескача зъб
Обяснението ти е логично, но според мен преди да се получи този ефект, нещо друго ще се предаде. Едно защото пружините със сигурност са преоразмерени и второ неслучайно на колегата са му блокирали колелата - няма начин моментално да развъртиш мотора до такива нечовешки обороти. Но приемам, че сте виждали такива случаи на живо.
Колега BMW-Е39, натоварването при движение с висока скорост, няма нищо общо с твоя случай - ти си предизвикал удар в трансмисията, а тя не е проектирана точно за това. Може и никакви грижи да нямаш, но както казаха вече колегите - ослушвай се, ти си познаваш колата най-добре.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
по въроса и магданоза :)
колега разминало ти се е
при мен същатата случка .. резултат
12 криви изходящи клапана + сега не знам от каде си ми изтича антифриза ... ама тече та тече
та ... късмет си имал инак колата почва да не работи кат свят. . моята дори тресеше оказа се с 6-ти цилиндър мъртвец
въпреки че работеше
и при високо обороти не се усещаше че е мн болно .... но разхода беше змейски

12 криви изходящи клапана + сега не знам от каде си ми изтича антифриза ... ама тече та тече
та ... късмет си имал инак колата почва да не работи кат свят. . моята дори тресеше оказа се с 6-ти цилиндър мъртвец

и при високо обороти не се усещаше че е мн болно .... но разхода беше змейски

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани