Въпрос за инспекшъна?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 14 Мар 2009, 0:56

незнам колега но мога да ти кажа каде могат да ти го направят след като си от софия
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 14 Мар 2009, 12:03

JoRkAtA_pld написа:Интересно днес питах в един сервиз да ми сменят батерийте, а те ми казаха отвори таблото и махни лампичките. :mhihi: :confused:


По-лесно е с черна изолационна лента върху индикатора, няма да ти се налага да сваляш и разглобяваш таблото :D :D :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 14 Мар 2009, 12:28

Ще ги сменя вече батерийте, само да вида колко пари са.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от време на време

Мнение от sezo_ » 14 Мар 2009, 13:44

san4o написа:На М10 къде се намира конектора? :roll:

при М10 по-разли4но ли е ???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 14 Мар 2009, 14:14

sezo_ написа:
san4o написа:На М10 къде се намира конектора? :roll:

при М10 по-разли4но ли е ???
да колега по различно е със старате букса е
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Мнение от Стаевски » 15 Мар 2009, 20:55

Жорка,що не ровиш в търсачката :winky:
Колегите са го написали толкова изчерпателно... http://ivo316i.hit.bg/oilservice/ Става и при М10. Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 16 Мар 2009, 16:03

Аз това го намерих колега, направих го към 20 пъти и нищо.Утидох да го занулят там дето сменям маслото, нищо пак.Друго интересно е че лампите не угасват, обаче колегата LUDMIL май ми каза че е заради батерийте, защото били за смяна. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 39 1999г. М-паркет
Мечтае да кара: G 55 AMG

Мнение от zmeyo1986 » 17 Мар 2009, 11:54

Колеги и моя инспекшън светеше но вече не.Само че не използвах жичка поради липсата на такава използвах кламер но ефекта е един и същи сега всичко е шес!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от време на време

Мнение от sezo_ » 17 Мар 2009, 21:37

hhhman написа:
sezo_ написа:
san4o написа:На М10 къде се намира конектора? :roll:

при М10 по-разли4но ли е ???
да колега по различно е със старате букса е

да ама на схемите дето всички давата не е дадено на 15 пиновата букса каде се опира другия край на жицата ??? аз го допрях на маса и нищо не се получи от което следва че ще сменам батериите .....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 25.12.2005
Пол: Мъж
Кара: Е30, Е36, Е46

Мнение от wot » 17 Мар 2009, 21:43

На маса се опита
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 17 Мар 2009, 23:46

За колегите при които "не става"!

На сайта на Иво операцията е описана така:

1. Слагаш кламера.
2. Даваш "контакт" за н-секунди, докато изгаснат червените/светнат зелените/изгасне инспекшън-а.
3. Връщаш "контакт"-а.
4. Махаш кламера.

Когато "не става":
1. Слагаш кламера.
2. Даваш "контакт" за н-секунди.
3. Махаш кламера.
4. Връщаш "контакт"-а.

Ако продължи да свети инспекшън-а (или след няколко дни/километра светне пак) или нито една от горните две процедури не действа - сменяйте батериите.
Или 1,2V, >500мАh, или 3V, >500mAh.
По 2бр., акумулаторни!

И дано не са ви по 3V, че ноо скъпи :mhihi:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 39 1999г. М-паркет
Мечтае да кара: G 55 AMG

Мнение от zmeyo1986 » 18 Мар 2009, 12:50

При мен стана от раз без проблеми явно кламера играе ключова роля в тази манипулация :mhihi: :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от време на време

Мнение от sezo_ » 18 Мар 2009, 19:45

Абе тия шибани батерии няма по факан начин на захващане... бахти простотията... Айде който ги е махал неговите да каже как се е оттървал от проклетата смола дето са оляти с нея ....
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 19 Мар 2009, 10:50

Това табло от каква кола е ?
Доста по-различно е ..... при мен са 7 светодиода - 5 зелени, 1 жълт и 1 червен.
И батериите са литиеви.

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от време на време

Мнение от sezo_ » 19 Мар 2009, 11:18

ми таблото е от Е30 1.8 карбуратор 86 година при мен диодите са 9, 5 зелени 1 жълт и 3 оранжеви ето малко снимки за разяснение:


Изображение ето тази платчица се издърпва Изображение това представлява
Изображение ето и самата платка Изображение батериите така са се разтекли, на всичкото отгоре са хванати с някаква смола. и след около 1 час мъчене резултата беше следния
Изображение прекъснати 2 писти и изкъртено едното желязце дето се опира батерията в него

И сега ще търся някъде да ми оправят пистите че сам махнал платката в момента
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook