Кабели М20???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Кабели М20???

Мнение от pantzer3 » 18 Мар 2009, 0:57

Колеги днес си купих нови кабели понеже колата не работи добре и започвам да сменям нещата едно по едно! Та днес отивам в магазина, купувам кабелите и отваряме с продавача кутията в която бяха за да ги видя, и при ваденето едната лула просто остана в кутията и аз така :shock: и викам: ко стааа тука ве? К'ви кабели ми продавате? Продавача първоначално се смути когато пулата изпадна, после я натика обратно на кабела и каза: те са си така - да могат лулите да се махат за да се сменят, ако ти се наложи да смениш само някоя лула! Та въпроса ми е: Нормално ли е да се вадят лулите, или трябва да едно цяло с кабелите? Знаещите да кажат. Да знам дали да ги слагам въобще? Забравих да спомена че с продавача се познаваме от години и няма да е проблем да му ги върна обратно ! :roll:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 18 Мар 2009, 1:11

при оригиналните кабели това е изключено мисля
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Koniovitza D.C.

Мнение от kowalski » 18 Мар 2009, 1:12

Е колега според небезизвестния риълоем нещата седят така:
Изображение
явно ханс е имал такова инжинерно виждане... кабелите са направи си сам :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 18 Мар 2009, 2:09

_65536_kb_sec_ написа:при оригиналните кабели това е изключено мисля


Оригиналните са скъпички - към 360-380лв. мисля - нещо такова! Тези са някакви по измислени за 120лв. Иначе предпочитам оригинала, но в момента много съм я закъсал и за това така - иначе веднага щом се опарича от някъде, ще ги сменя с оригинални ;)
Изображение Изображение Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Мар 2009, 2:14

имам едни дет ги взимах от Вари преди няколко месеца,ама ми останаха...200лв :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 18 Мар 2009, 2:19

Явор написа:имам едни дет ги взимах от Вари преди няколко месеца,ама ми останаха...200лв :D


Колега потънал съм много(финансово) в момента - едвам събрах пари за тези, а колата плаче за капачка, палец, акумулатор и т.н.! Иначе благодаря все пак за предложението ;)
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 18 Мар 2009, 2:26

Та да се върнем на въпроса! Нормално ли е да се вадят така лулите? Трябва ли да се притеснявам? Да ги връщам ли? Знаещите да кажат! :roll:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 18 Мар 2009, 9:48

ми не енормално по добре си досабери пари4ки и бегаи си земи от явор кабелите аз преди години си зимах на беру си беха 220 кинта
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 18 Мар 2009, 9:56

Според теб като включиш лампата в контакта и после решиш да я изключиш дали се вади кабела просто така от щепсела? Мисля, че най добре да събереш още 80лв. и да вземеш кабелите от колегата. Поне знаеш, че са оригинални. Пък ще се повозиш на градския транспорт няколко дни голяма работа. На мен като ми се спука радиатора и колата ми беше разглобена, с какво съм се придвижвал според теб???

Поздрави и успех.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 18 Мар 2009, 10:29

Добре де колеги,схемата не я ли виждате??? Всички кабели са така(говоря за оригиналните),няма кабели които да са сглобени!!! Самият кабел се поръчва на метър,лулите и щекерите отделно!!! Всичко оригинално е разглобено до няма тракава степен! Само за пример погледнете едно странично огледало да речем!!! Вместо да сменяш кабел си вземаш лула да речем,не знам от каква материя е изолацията на кабелите при вас,аз си закупих оригинални кабели те са с гумена изолация,не силиконова!!!
За автърмаркет кабелите,всичко е цяло без възможност за каквото и да е разглобяване и т.н.!!! За BMW нарочно е направено да се разглабя заради ДАТЧИКА!!!! По законите на Мърфи продавача сигурно е извадил кабела който се разглобява заради датчика!!! Проверете и другите кабели и ще видиш че не се разглобяват!!!
398 е Beru
328 e Bosch
162 са Marelli
На Beru и Bosch са комплект с пластмасите за мотора,голямата капачка за бобината и импулсният датчик!!!
Има и вариянт кабели по отделно,но пак трябва да ги разглабяш за да сложиш датчика

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Koniovitza D.C.

Мнение от kowalski » 18 Мар 2009, 11:16

...а от това което аз виждам като отворя моята капандура и това са кабели БЕРУ..... лулите си седят на кабела на края и не мърдат на никъде...
.....но между другото се зачудвам дали и аз да не си закупя нови кабели..... но действайки по основното правило "колкото по рядко си отваряш предния капак, толкова по добре работи и върви колата" .....убеден съм че кабелите ми ще изкарат още 100 000 км....
но ако е толкова зле ситуацията при теб колега..... не му мисли въобще карай си я така... събери си пари за капачка, палец, кабели И СВЕЩИ защото кофти свещите преебават кабелите... и си смени всичко на куп.... тя така ще си работи и се постарай да отваряш капака по рядко...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 18 Мар 2009, 11:29

ивчо написа:Добре де колеги,схемата не я ли виждате??? Всички кабели са така(говоря за оригиналните),няма кабели които да са сглобени!!! Самият кабел се поръчва на метър,лулите и щекерите отделно!!! Всичко оригинално е разглобено до няма тракава степен! Само за пример погледнете едно странично огледало да речем!!! Вместо да сменяш кабел си вземаш лула да речем,не знам от каква материя е изолацията на кабелите при вас,аз си закупих оригинални кабели те са с гумена изолация,не силиконова!!!
За автърмаркет кабелите,всичко е цяло без възможност за каквото и да е разглобяване и т.н.!!! За BMW нарочно е направено да се разглабя заради ДАТЧИКА!!!! По законите на Мърфи продавача сигурно е извадил кабела който се разглобява заради датчика!!! Проверете и другите кабели и ще видиш че не се разглобяват!!!
398 е Beru
328 e Bosch
162 са Marelli
На Beru и Bosch са комплект с пластмасите за мотора,голямата капачка за бобината и импулсният датчик!!!
Има и вариянт кабели по отделно,но пак трябва да ги разглабяш за да сложиш датчика


Забравих да спомена че тези кабели които взех са: Marelli ! И в магазина ми го казаха това за датчика!
Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Koniovitza D.C.

Мнение от kowalski » 18 Мар 2009, 11:34

не забравяй че без този датчик колата ти ще премине в "сервизен режим" и ще бъде много счупена и ще харчи погловно защото това кара всичките инжектори да пръскат заедно по едно и също време.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 18 Мар 2009, 11:58

kowalski написа:не забравяй че без този датчик колата ти ще премине в "сервизен режим" и ще бъде много счупена и ще харчи погловно защото това кара всичките инжектори да пръскат заедно по едно и също време.....


Аз мислех да ползвам стария датчик, който си е в момента на колата - или трябва и него да сменям? :roll:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 19 Мар 2009, 11:35

ма те оргинално кабелите се варвят комплект си4ките нема тва го има тва го нема
ИзображениеИзображение
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook