Кабели М20???
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Кабели М20???
Колеги днес си купих нови кабели понеже колата не работи добре и започвам да сменям нещата едно по едно! Та днес отивам в магазина, купувам кабелите и отваряме с продавача кутията в която бяха за да ги видя, и при ваденето едната лула просто остана в кутията и аз така
и викам: ко стааа тука ве? К'ви кабели ми продавате? Продавача първоначално се смути когато пулата изпадна, после я натика обратно на кабела и каза: те са си така - да могат лулите да се махат за да се сменят, ако ти се наложи да смениш само някоя лула! Та въпроса ми е: Нормално ли е да се вадят лулите, или трябва да едно цяло с кабелите? Знаещите да кажат. Да знам дали да ги слагам въобще? Забравих да спомена че с продавача се познаваме от години и няма да е проблем да му ги върна обратно ! 





- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
Е колега според небезизвестния риълоем нещата седят така:
явно ханс е имал такова инжинерно виждане... кабелите са направи си сам

явно ханс е имал такова инжинерно виждане... кабелите са направи си сам

- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
_65536_kb_sec_ написа:при оригиналните кабели това е изключено мисля
Оригиналните са скъпички - към 360-380лв. мисля - нещо такова! Тези са някакви по измислени за 120лв. Иначе предпочитам оригинала, но в момента много съм я закъсал и за това така - иначе веднага щом се опарича от някъде, ще ги сменя с оригинални




- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
имам едни дет ги взимах от Вари преди няколко месеца,ама ми останаха...200лв 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Явор написа:имам едни дет ги взимах от Вари преди няколко месеца,ама ми останаха...200лв
Колега потънал съм много(финансово) в момента - едвам събрах пари за тези, а колата плаче за капачка, палец, акумулатор и т.н.! Иначе благодаря все пак за предложението




- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Та да се върнем на въпроса! Нормално ли е да се вадят така лулите? Трябва ли да се притеснявам? Да ги връщам ли? Знаещите да кажат! 




- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
ми не енормално по добре си досабери пари4ки и бегаи си земи от явор кабелите аз преди години си зимах на беру си беха 220 кинта



- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Според теб като включиш лампата в контакта и после решиш да я изключиш дали се вади кабела просто така от щепсела? Мисля, че най добре да събереш още 80лв. и да вземеш кабелите от колегата. Поне знаеш, че са оригинални. Пък ще се повозиш на градския транспорт няколко дни голяма работа. На мен като ми се спука радиатора и колата ми беше разглобена, с какво съм се придвижвал според теб???
Поздрави и успех.
Поздрави и успех.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Добре де колеги,схемата не я ли виждате??? Всички кабели са така(говоря за оригиналните),няма кабели които да са сглобени!!! Самият кабел се поръчва на метър,лулите и щекерите отделно!!! Всичко оригинално е разглобено до няма тракава степен! Само за пример погледнете едно странично огледало да речем!!! Вместо да сменяш кабел си вземаш лула да речем,не знам от каква материя е изолацията на кабелите при вас,аз си закупих оригинални кабели те са с гумена изолация,не силиконова!!!
За автърмаркет кабелите,всичко е цяло без възможност за каквото и да е разглобяване и т.н.!!! За BMW нарочно е направено да се разглабя заради ДАТЧИКА!!!! По законите на Мърфи продавача сигурно е извадил кабела който се разглобява заради датчика!!! Проверете и другите кабели и ще видиш че не се разглобяват!!!
398 е Beru
328 e Bosch
162 са Marelli
На Beru и Bosch са комплект с пластмасите за мотора,голямата капачка за бобината и импулсният датчик!!!
Има и вариянт кабели по отделно,но пак трябва да ги разглабяш за да сложиш датчика
За автърмаркет кабелите,всичко е цяло без възможност за каквото и да е разглобяване и т.н.!!! За BMW нарочно е направено да се разглабя заради ДАТЧИКА!!!! По законите на Мърфи продавача сигурно е извадил кабела който се разглобява заради датчика!!! Проверете и другите кабели и ще видиш че не се разглобяват!!!
398 е Beru
328 e Bosch
162 са Marelli
На Beru и Bosch са комплект с пластмасите за мотора,голямата капачка за бобината и импулсният датчик!!!
Има и вариянт кабели по отделно,но пак трябва да ги разглабяш за да сложиш датчика
- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
...а от това което аз виждам като отворя моята капандура и това са кабели БЕРУ..... лулите си седят на кабела на края и не мърдат на никъде...
.....но между другото се зачудвам дали и аз да не си закупя нови кабели..... но действайки по основното правило "колкото по рядко си отваряш предния капак, толкова по добре работи и върви колата" .....убеден съм че кабелите ми ще изкарат още 100 000 км....
но ако е толкова зле ситуацията при теб колега..... не му мисли въобще карай си я така... събери си пари за капачка, палец, кабели И СВЕЩИ защото кофти свещите преебават кабелите... и си смени всичко на куп.... тя така ще си работи и се постарай да отваряш капака по рядко...
.....но между другото се зачудвам дали и аз да не си закупя нови кабели..... но действайки по основното правило "колкото по рядко си отваряш предния капак, толкова по добре работи и върви колата" .....убеден съм че кабелите ми ще изкарат още 100 000 км....
но ако е толкова зле ситуацията при теб колега..... не му мисли въобще карай си я така... събери си пари за капачка, палец, кабели И СВЕЩИ защото кофти свещите преебават кабелите... и си смени всичко на куп.... тя така ще си работи и се постарай да отваряш капака по рядко...
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
ивчо написа:Добре де колеги,схемата не я ли виждате??? Всички кабели са така(говоря за оригиналните),няма кабели които да са сглобени!!! Самият кабел се поръчва на метър,лулите и щекерите отделно!!! Всичко оригинално е разглобено до няма тракава степен! Само за пример погледнете едно странично огледало да речем!!! Вместо да сменяш кабел си вземаш лула да речем,не знам от каква материя е изолацията на кабелите при вас,аз си закупих оригинални кабели те са с гумена изолация,не силиконова!!!
За автърмаркет кабелите,всичко е цяло без възможност за каквото и да е разглобяване и т.н.!!! За BMW нарочно е направено да се разглабя заради ДАТЧИКА!!!! По законите на Мърфи продавача сигурно е извадил кабела който се разглобява заради датчика!!! Проверете и другите кабели и ще видиш че не се разглобяват!!!
398 е Beru
328 e Bosch
162 са Marelli
На Beru и Bosch са комплект с пластмасите за мотора,голямата капачка за бобината и импулсният датчик!!!
Има и вариянт кабели по отделно,но пак трябва да ги разглабяш за да сложиш датчика
Забравих да спомена че тези кабели които взех са: Marelli ! И в магазина ми го казаха това за датчика!



- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
не забравяй че без този датчик колата ти ще премине в "сервизен режим" и ще бъде много счупена и ще харчи погловно защото това кара всичките инжектори да пръскат заедно по едно и също време.....
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
kowalski написа:не забравяй че без този датчик колата ти ще премине в "сервизен режим" и ще бъде много счупена и ще харчи погловно защото това кара всичките инжектори да пръскат заедно по едно и също време.....
Аз мислех да ползвам стария датчик, който си е в момента на колата - или трябва и него да сменям?




- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани