120 км/ч на 2ра скорост

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 17 Мар 2009, 19:45

ми с две думи ще ти обясня как ще стане колата е изчислена примерно да развърта до 6500 оборота в минута и до тези обороти няма проблем от там нагоре съществува риска пружината на клапана да не успее да го прибере навреме с оглед по високите обороти и така се удрят клапани най често не е нужно да прескача зъб

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 17 Мар 2009, 19:53

Ако си ударил клапаните, няма начин да не разбереш! Работата на двигателя ще се промени, звукът също... ще го усетиш, караш я отдавна и всички звуци по колата са ти познати. Ако няма промяна, няма проблем. За твое успокоение, можеш да и провериш компресията.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 17 Мар 2009, 19:53

Колега ,сменяй колата :smoke:
Нищо лично ,Просто бизнес !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 17 Мар 2009, 19:57

anzak написа:ми с две думи ще ти обясня как ще стане колата е изчислена примерно да развърта до 6500 оборота в минута и до тези обороти няма проблем от там нагоре съществува риска пружината на клапана да не успее да го прибере навреме с оглед по високите обороти и така се удрят клапани най често не е нужно да прескача зъб


:yes: Нашите вериги ще са по-склонни към късане отколкото към прескачане, освен ако не е карана от някой мундар колата с разтегната верига. По кардана едва ли е станало кой знае какво - има 2 карета. Ако вземе да тресе при по-високи скорости може да се погледнат. Диференциал, скоростна кутия, маховик и т.н. обикновено преживяват сериозно ударени клапани, които в случая изключваме явно. Дори не вярвам и за феродовия диск да има някакви последствия.

@ BMW-E39 - Вземай си един нов тампон за лоста, явно е омекнал твоя, а с него направо и едно лостче от Z4 3.0 - Short Shifter 8)
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 17 Мар 2009, 20:39

мерси за отговорите колеги, нямам търпение да доиде утре, да видя нивото на Маслото и Антифриза, и на 2те им знам нивата, точно там където трябва да са от доста време, макар че маслото беше дори над максимума, тия от дару 1 масло не може да налеят.. а антифриза точно на чертата, мисля че ако утре всичко си е на Линия както си е било до сега, ще бъда дооста достаа по спокоен :>

n00b имаш ЛС колега

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 17 Мар 2009, 20:42

нивото на маслото и антифриза нямат нищо общо с чукнати клапани

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 17 Мар 2009, 20:53

Здравей колега! Не се притеснявай за ударени клапани... Ако беше така щеше да чуеш ударите и щяха да останат отворени да патърка в ауспуха или от филтъра или тракане от подбито бутало.... При тези обороти ако бяха ударили щеше да се отрази после в работата на двигателя. Повече се притеснявай за кардана и дифа.... Там може да е поддало нещо....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 17 Мар 2009, 20:53

ми друг признак по които може да позная дали има повреда ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 17 Мар 2009, 22:02

Направих го това миналото лято,нищо не се прецака,карам си я от тогава не е имало дертове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 17 Мар 2009, 22:13

Гумите с които бях тогава са 235/45ZR17

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 17 Мар 2009, 23:05

WALL благодаря колега, а по кардана и дифа как мога да забележа дали нещо не е наред смисал като карам колата.. трябва да има тресене ли ? или .. ?

jordao75 мерси и на теб колега, доста ме успокои :D
всъщност ти си бил с 17ки джанти които дооста си натежават с гумите, а аз с некви пикливи 15ки, абе направо НЕ го усетих как го направих, само ЧУХ задните гуми как заквичаха се 1 набих спирачка, и как колата намали рязко скоростта си .. иначе никакви шумове, нищо, човек ще каже че съм набил само спирачки.. ебаси никви шумове нищо, е*а го тва БМВ, ще се окаже ебаси здравата машина /а дано да чукнеме на дърво/

пс.. било е голямо натоварване ДА , но с колата на РАСИ съшия мотор м52 , карахме поне 10 минути с 220-230 км/ч по магистралата, там си мисля че натоварването би трябвало да е било ПО голямо .. но може и да греша ?

поздрави на всички

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Мнение от AGD » 17 Мар 2009, 23:46

anzak написа:ми с две думи ще ти обясня как ще стане колата е изчислена примерно да развърта до 6500 оборота в минута и до тези обороти няма проблем от там нагоре съществува риска пружината на клапана да не успее да го прибере навреме с оглед по високите обороти и така се удрят клапани най често не е нужно да прескача зъб

Обяснението ти е логично, но според мен преди да се получи този ефект, нещо друго ще се предаде. Едно защото пружините със сигурност са преоразмерени и второ неслучайно на колегата са му блокирали колелата - няма начин моментално да развъртиш мотора до такива нечовешки обороти. Но приемам, че сте виждали такива случаи на живо.
Колега BMW-Е39, натоварването при движение с висока скорост, няма нищо общо с твоя случай - ти си предизвикал удар в трансмисията, а тя не е проектирана точно за това. Може и никакви грижи да нямаш, но както казаха вече колегите - ослушвай се, ти си познаваш колата най-добре.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

по въроса и магданоза :)

Мнение от Chimerasv » 18 Мар 2009, 4:19

колега разминало ти се е ;) при мен същатата случка .. резултат
12 криви изходящи клапана + сега не знам от каде си ми изтича антифриза ... ама тече та тече
та ... късмет си имал инак колата почва да не работи кат свят. . моята дори тресеше оказа се с 6-ти цилиндър мъртвец :) въпреки че работеше
и при високо обороти не се усещаше че е мн болно .... но разхода беше змейски :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 18 Мар 2009, 11:33

Chimerasv я разкажи за твоята случка колега, как с колко кара, на коя скорост ?

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 18 Мар 2009, 15:13

Бате, кво става с колата, как е?

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook