Страшен ПРОБЛЕМ с Е34!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Мнение от FANATIK-s-BMW » 17 Мар 2009, 21:56

jullydjs написа:Колега така ли я купи с проблем, или си работеше перфектно

Колата така я взех и този от който я взех каза че само трява да се смени гумения маншон който е за въздуха,защото е напукан-първо не го смених но след като я платих и от тогава се почна...компютри датчици дебиметри и дрги...
А колегите които ме посъветваха да прегледам бобините и лолите-от сервиза ми казаха че приблема не е от тях,защото като закачът двигателят на компютъра и дава грешка в датчика на разпределителния вал-аа тази глешка се е дължала на това че двигателят бил сменян и е бил ванос а електрониката си е от предишния двигател и дефакто-електроника за ванос а двигател-без ванос и това бил проблема,така ми го обясниха.Датчика на разпред. вал бил съвсем друг за ваносния мотор и в момента давал погрешна информация при високите обороти.
Имали някой в този форум който е по запознат дали запалване на Бош мога да сложа на двигател който е бил със Сименс и дали има някакво значение дали е ванос или не и годините... :help: :help: :help:
Атаката е най-добрата защита...!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 17 Мар 2009, 23:05

FANATIK-s-BMW написа:
jullydjs написа:Колега така ли я купи с проблем, или си работеше перфектно

Колата така я взех и този от който я взех каза че само трява да се смени гумения маншон който е за въздуха,защото е напукан-първо не го смених но след като я платих и от тогава се почна...компютри датчици дебиметри и дрги...
А колегите които ме посъветваха да прегледам бобините и лолите-от сервиза ми казаха че приблема не е от тях,защото като закачът двигателят на компютъра и дава грешка в датчика на разпределителния вал-аа тази глешка се е дължала на това че двигателят бил сменян и е бил ванос а електрониката си е от предишния двигател и дефакто-електроника за ванос а двигател-без ванос и това бил проблема,така ми го обясниха.Датчика на разпред. вал бил съвсем друг за ваносния мотор и в момента давал погрешна информация при високите обороти.
Имали някой в този форум който е по запознат дали запалване на Бош мога да сложа на двигател който е бил със Сименс и дали има някакво значение дали е ванос или не и годините... :help: :help: :help:


A колко струва един нов датчик на разпределителния вал? Защо не сложи нов??? Нали този, който си взел на втора ръка, също може да е скапан???? Изобщо, защо купуваш датчик на втора ръка??? Датчика се сменя с нов или просто можеше да намериш някой колега със същия мотор (работещ) и да свалите въпросния датчик от неговата кола и да пробваш.

Май не видя какво ти казах за майсторите одеве а?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 17 Мар 2009, 23:29

Не се набутвай за датчици, свещи, бубини, кабели, и тем подобни, проблема ти е в инсталацията, има доста несходства и едното е назъбената шайба на коленовият вал. Нека някой колега който знае да помогне :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Мнение от kalin4o1986 » 17 Мар 2009, 23:32

Колега аз съм от Царево но работя в Бургас.Аз карам същотото BMW като твойто 520І е34 92г. без ванос.Единствения майстор в града който признавам ми е приятел и е много добар и съм много доволен от него.Моята баварка е поддаржа само той и е безупречен.Ти може да си чувал за него.Викат му ГОШО ЛАНЧИАТА но не се лажи от прякора му много разбира нещата.Единственото с което мога да ти помогна е да те заведа при него.Ако решиш нещо обади ми се 0886660015-КАЛИН
BMW M-POWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 17 Мар 2009, 23:36

kalin4o1986 написа:Колега аз съм от Царево но работя в Бургас.Аз карам същотото BMW като твойто 520І е34 92г. без ванос.Единствения майстор в града който признавам ми е приятел и е много добар и съм много доволен от него.Моята баварка е поддаржа само той и е безупречен.Ти може да си чувал за него.Викат му ГОШО ЛАНЧИАТА но не се лажи от прякора му много разбира нещата.Единственото с което мога да ти помогна е да те заведа при него.Ако решиш нещо обади ми се 0886660015-КАЛИН


Браво има развитие на темата. Мисля, че трябва да почнем залаганията къде ще е проблема.

Аз мисля, че са бубини, свещи, кабели. Колега кажи след като ходите при майстора и отстраните проблема какво е било.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 17 Мар 2009, 23:45

Колега, аз не разбирам как така купуваш толкова много неща без да си сигурен дали наистина са ти проблемни или не... Поне си в по-голям град... търсиш "колега" и сменяте едно по едно... така е кофти работа-ти сам казваш-платил си я колата още веднъж и в крайна сметка-нищо! Дет се вика-можеше друга да купиш и да караш... колегата DEO продава/продаде за 600лв цял двигател M50, а ти си дал 3 пъти по толкова за "дреболии" и нищо на лице :( И аз миналата година, есента, се видях в чудо... някои от колегите помнят добре... смених половината части под капака додето тръгне тая кола... чак клипчета бях пускал в нета да си казват мнението хората, понеже обиколи десетки майстори в околията, че чак и отвъд Пловдия я карах и пак нищо... то не бяха лули, бобини, свещи, гарнитури, датчици, маркучи, дебитомер, компютър... :banghead: :censored: ....
Разберете се с колегата от Царево и отидете при неговия човек и той да я види/чуе и да си каже мнението. Искрено ти желая много късмет и дано излезне по-дребен проблема!
Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 18 Мар 2009, 0:34

И аз залагам на датчика на вала,но ми мирише и на ланда сонда :roll: колега от зад пуши ли?
А майстора в района на Бургас за мен е само един и той е Томата от Несебър,дано скоро си доиде че аз несмея да си карам колата на друг ;)

dj_ennsy при теб какв се оказа проблема?
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 18 Мар 2009, 0:35

...
Последна промяна Zubcho на 18 Мар 2009, 10:00, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Мнение от FANATIK-s-BMW » 18 Мар 2009, 1:25

Zubcho написа:
FANATIK-s-BMW написа:
jullydjs написа:
A колко струва един нов датчик на разпределителния вал? Защо не сложи нов??? Нали този, който си взел на втора ръка, също може да е скапан???? Изобщо, защо купуваш датчик на втора ръка??? Датчика се сменя с нов или просто можеше да намериш някой колега със същия мотор (работещ) и да свалите въпросния датчик от неговата кола и да пробваш.

Май не видя какво ти казах за майсторите одеве а?

Ами мислех да зимам нов но едно е нов е около 320 лв. и друго е е го дават с гаранция датика и действително работеше(измерихаго в сервиза с мултицет съпротивленията между пластините и бяха точни с тези с които ги е обявил производителя,т.е.работи).
А това е не съм пробвал от друга кола е това е не познавам човек с М50Б20 без ванус с Сименс запалване,да не говорим дали ще се навие...
jullydjs написа:Не се набутвай за датчици, свещи, бубини, кабели, и тем подобни, проблема ти е в инсталацията, има доста несходства и едното е назъбената шайба на коленовият вал. Нека някой колега който знае да помогне :idea:

Казахами и ми показаха разликата във шайбата която подава сигнала на датика на разпр.вал и наистина няма нищо общо и не може и да се приспособи,даже се 4удя как въобще работи...

kalin4o1986 написа:Колега аз съм от Царево но работя в Бургас.Аз карам същотото BMW като твойто 520І е34 92г. без ванос.Единствения майстор в града който признавам ми е приятел и е много добар и съм много доволен от него.Моята баварка е поддаржа само той и е безупречен.Ти може да си чувал за него.Викат му ГОШО ЛАНЧИАТА но не се лажи от прякора му много разбира нещата.Единственото с което мога да ти помогна е да те заведа при него.Ако решиш нещо обади ми се 0886660015-КАЛИН

Ще ти се обадя към петък,удобно ли ще е и в колко 4аса?

dj_ennsy_1 написа:Колега, аз не разбирам как така купуваш толкова много неща без да си сигурен дали наистина са ти проблемни или не... Поне си в по-голям град... търсиш "колега" и сменяте едно по едно... така е кофти работа-ти сам казваш-платил си я колата още веднъж и в крайна сметка-нищо! Дет се вика-можеше друга да купиш и да караш... колегата DEO продава/продаде за 600лв цял двигател M50, а ти си дал 3 пъти по толкова за "дреболии" и нищо на лице :( И аз миналата година, есента, се видях в чудо... някои от колегите помнят добре... смених половината части под капака додето тръгне тая кола... чак клипчета бях пускал в нета да си казват мнението хората, понеже обиколи десетки майстори в околията, че чак и отвъд Пловдия я карах и пак нищо... то не бяха лули, бобини, свещи, гарнитури, датчици, маркучи, дебитомер, компютър... :banghead: :censored: ....
Разберете се с колегата от Царево и отидете при неговия човек и той да я види/чуе и да си каже мнението. Искрено ти желая много късмет и дано излезне по-дребен проблема!
Поздрави!


От део щех да зимам инсталация на бош цялата за 480 лв. така е едвали двигателят ще е 600лв.ся се продава един М50Б20 за 900 лв ще го даде но незнам дали ще пасне на моята кутия и не ми се ризкува пове4е...Много съм объркам и нз какво да правя,мислех да ходя в сервиз на БМВ но като ми казаха 4е СМЯНА НА СПИРА4НА ТЕ4НОСТ Е 260 ЛВ. :shock: :shock: :shock: и реших да се откажа :mhihi:

S_h_e_f_a написа:И аз залагам на датчика на вала,но ми мирише и на ланда сонда :roll: колега от зад пуши ли?
А майстора в района на Бургас за мен е само един и той е Томата от Несебър,дано скоро си доиде че аз несмея да си карам колата на друг ;)

dj_ennsy при теб какв се оказа проблема?

Ламбда сондата ми е заминала но това не било при4ина за прекъсването на двигателят,играело роля само за разхода.
Атаката е най-добрата защита...!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 18 Мар 2009, 1:47

Да бе да :kuku:
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 18 Мар 2009, 2:30

Виж колега имаме ядове с едно е36, прави същите номера, един ден си загубих със собственика да вадя от моита кола датчици, свещи, бобини, кабели, компове, дебитомери, филтри, маркучи и още квото се сетиш и нема управяне на е36цата, само че там проблема идва над 3000 оборота, почва да прекъсва така като че ли влиза в прекъсвач

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 18 Мар 2009, 9:26

Колега имах го същия проблем и се оказа датчика на коляновия вал.Като си купувал датчика трябва да си вземеш пак такъв за сименс електроника да не би някой да ти е пробутал друг датчик и затова да не го разпознава.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Мнение от FANATIK-s-BMW » 18 Мар 2009, 10:09

jullydjs написа:Виж колега имаме ядове с едно е36, прави същите номера, един ден си загубих със собственика да вадя от моита кола датчици, свещи, бобини, кабели, компове, дебитомери, филтри, маркучи и още квото се сетиш и нема управяне на е36цата, само че там проблема идва над 3000 оборота, почва да прекъсва така като че ли влиза в прекъсвач

И какво стана с тази Е36-ца,оправили се и как?Мойта не ги прави то4но след 2000 оборота,просто като стои на обороти и като дадеш газ особено рязко и по4ва да глъхне и да прекъсва за няколко секунди и като отмине този момент и отива на 6500.Но по време на движение е нещо кошмарно,особено ако съм на светофар наемасе по бавно от запорожец и повече от 170 км неще(в движение не може да достигне максималните обороти,само на място).
littlerock написа:Колега имах го същия проблем и се оказа датчика на коляновия вал.Като си купувал датчика трябва да си вземеш пак такъв за сименс електроника да не би някой да ти е пробутал друг датчик и затова да не го разпознава.

Ами аз дат4ика на коляновия вал не съм го сменял(само него не съм)защото ми казаха 4е е здрав,а и на компютърат излиза"Грешка в дат4ика на разпр. вал.

Колеги имали някой тук от Бургас с Е34 или Е36 с такъв мотор М50(освен "каlin4о1986") без ванос със Сименс запалване,само за проба на компютърат-плащам за разноските и за услугата.
Атаката е най-добрата защита...!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 18 Мар 2009, 10:51

Ела на срещата в неделя и ще измислим нещо ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Мнение от FANATIK-s-BMW » 18 Мар 2009, 14:31

Колега кога и къде е тази среща?
Атаката е най-добрата защита...!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook