Голям или малък макферсон

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Голям или малък макферсон на е30

Голям
26
93%
Малък
2
7%
 
Общо гласове : 28

Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 29.06.2006
Пол: Мъж
Кара: си двойката че е най-сигурна

Голям или малък макферсон

Мнение от Shondy » 17 Мар 2009, 12:36

Кое е по-добре да се сложи малкият или големият макферсон ако ще се кара колат по разни въртележки, и най-важният въпрос защо, каква е разликата?
ИзображениеИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 17 Мар 2009, 13:05

естествено че голям....
ако си с шестак който оргинално си е с дебелия и да слагаш тънкия макферсон е просто пълна глупост тъй като дори и спортните амортесйори няма да вършат добра работа защото са направени за по лека предница
освен че няма да държат както трябва еми ще заминават доста по бързо....
ако си с 4 цилиндров мотор става и с двата вида но естествено по големия е по добре защото дори и с нормални амортесйори окачването става по твърдо отколкото с тънкия.... а ако сложиш спортни амортесйори които не се регулират дори може да е по твърдо отколкото трябва.....
като цяло най добре е с какъвто си заводско с такъв да си останеш за да е всичко както трябва но ако си с тънък и искаш да сложиш дебел не е грешка....
зимаш си спортно окачване за твоя си макферсон и готово.... а ако имаш малко парички в излишък едни коиловъри и тая тема я забравяш :mhihi: те хората ще ти дадат каквито трябва ;)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 17 Мар 2009, 13:08

това мислиш ли че с такава цел за замислени макферсоните при е30,и сигурен ли си че се слагат така като казваш на шестак задължително голям :conf:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 17 Мар 2009, 14:01

KIM написа:това мислиш ли че с такава цел за замислени макферсоните при е30,и сигурен ли си че се слагат така като казваш на шестак задължително голям :conf:
:yes:

Ми те дизелите предимнп шестаци на е30 :help: :mhihi: пък пак предимно с тънък макферсон, пъй да не говорим, че и са едни от най-тежките мотори
:yes:


Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 29.06.2006
Пол: Мъж
Кара: си двойката че е най-сигурна

Мнение от Shondy » 17 Мар 2009, 14:02

KIM написа:това мислиш ли че с такава цел за замислени макферсоните при е30,и сигурен ли си че се слагат така като казваш на шестак задължително голям :conf:


именно че не е така, в момента съм с една 20-ка и бас държа че е с 45мм макферсон както е при повечето м20ки. Мисля че шестаците имат разлика в пружината, а не в макферсона. Докато ис-а е с големия и 325 са с големият вече и заради самата дебелина на стеблото. Идеята ми е по-скоро - дали си заслужава големия макферсон за да сложа окачване или има и по качествени за малкия. Търся опит от колеги които карат на състезанията за да кажат от опит как е.
ИзображениеИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 17 Мар 2009, 15:25

а защо тогава като си купуваш амортесйори навсякъде са 316,318,318ис един модел тънък амортесйор а всички останали дебел ? :roll: :?:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 17 Мар 2009, 15:29

:nono:

Part 31321133224 (SHOCK ABSORBER-INSERT) was found on the following vehicles:

E30: Details on E30
E30 318i Sedan, U.S.
E30 318i Coupe, U.S.
E30 316 Coupe, Euro
E30 316 Sedan, Euro
E30 316i Sedan, Euro
E30 316i Coupe, Euro
E30 318i Coupe, Euro
E30 318i Sedan, Euro
E30 320i Sedan, Euro
E30 320i Coupe, Euro
E30 324d Sedan, Euro
E30 318i Touring, Euro
:yes:


Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 29.06.2006
Пол: Мъж
Кара: си двойката че е най-сигурна

Мнение от Shondy » 17 Мар 2009, 15:57

E30_M_Tech_ll написа:а защо тогава като си купуваш амортесйори навсякъде са 316,318,318ис един модел тънък амортесйор а всички останали дебел ? :roll: :?:


от каталога :

316 ; 318 - 45мм на макферсона, и пружини за 4 цилиндъра * тънки

318ис - 51мм макферсон и пружини за 4 цилиндъра *явно основа за силно окачване

320 - отново малкият макферсон 45мм, но вече пружината е за шестак и се получава ефекта лодка

324д/тд - малкият макферсон 45мм, но има и с 51мм, пружината е за шестак

325 - 51мм макферсон и пружина за 6-так.
ИзображениеИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 17 Мар 2009, 15:59

добре както и да е няма значение това говори само едно че без значение от двигателя дебелия макферсон го слагат само на най мощните мотори което естествено говори че е по добре ;)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!


Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 29.06.2006
Пол: Мъж
Кара: си двойката че е най-сигурна

Мнение от Shondy » 17 Мар 2009, 16:15

така излиза като се зачетеш, но ми се искаше и мнение и от другите колеги :idea:
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 17 Мар 2009, 18:38

Shondy написа:така излиза като се зачетеш, но ми се искаше и мнение и от другите колеги :idea:
....ти по добре кажи защо изобщо се замисляш за малкия макферсон? Ако е заради някаква дребна икономическа разлика,не виждам защо се замисляш....пък и не съм срещал някои да се заиграва с тънкия,реисинговото кочване обикновено е за 51мм.... ;)
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 17 Мар 2009, 19:23

Разликата М/у Тънък и дебел макферсон е колкото има разлика и в 6 цилиндъра и 4 цилиндъра пружина толкова е незначителна че повечето от вас няма и да разберат
А относно за амортесиорите има спортни амортесиори и за тънкия и за дебелия аз съм със БИЛЩАЙН Б6 и червени пружини Х&Р и съм на 45мм .
А да ва попитам тогава кат сте много разбирачи защо на 6таците кардана е по тънък от тея на 4цилиндровите

ПС:По-дебело незначи непременно по-здраво !!! но вие си знаете
тея неща ги говоря от опит :arrow:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 18 Мар 2009, 1:36

моята 316-ка, е фабрично с абс , заден мост с диск, и дебелия макферсън :)
или ша кажете че съм бил с 2.5 и са ми сложили 1.6

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 18 Мар 2009, 1:41

само аз ли гласувах за тънкия :help: :mhihi:
:yes:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Мар 2009, 1:48

Myxa-TePoPuCT написа:моята 316-ка, е фабрично с абс , заден мост с диск, и дебелия макферсън :)
или ша кажете че съм бил с 2.5 и са ми сложили 1.6
тез 16ки дет са с диск отзад и абс,пак са си с дебелия кол
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook