Голям или малък макферсон
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Голям или малък макферсон
Кое е по-добре да се сложи малкият или големият макферсон ако ще се кара колат по разни въртележки, и най-важният въпрос защо, каква е разликата?



- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
естествено че голям....
ако си с шестак който оргинално си е с дебелия и да слагаш тънкия макферсон е просто пълна глупост тъй като дори и спортните амортесйори няма да вършат добра работа защото са направени за по лека предница
освен че няма да държат както трябва еми ще заминават доста по бързо....
ако си с 4 цилиндров мотор става и с двата вида но естествено по големия е по добре защото дори и с нормални амортесйори окачването става по твърдо отколкото с тънкия.... а ако сложиш спортни амортесйори които не се регулират дори може да е по твърдо отколкото трябва.....
като цяло най добре е с какъвто си заводско с такъв да си останеш за да е всичко както трябва но ако си с тънък и искаш да сложиш дебел не е грешка....
зимаш си спортно окачване за твоя си макферсон и готово.... а ако имаш малко парички в излишък едни коиловъри и тая тема я забравяш
те хората ще ти дадат каквито трябва 
ако си с шестак който оргинално си е с дебелия и да слагаш тънкия макферсон е просто пълна глупост тъй като дори и спортните амортесйори няма да вършат добра работа защото са направени за по лека предница
освен че няма да държат както трябва еми ще заминават доста по бързо....
ако си с 4 цилиндров мотор става и с двата вида но естествено по големия е по добре защото дори и с нормални амортесйори окачването става по твърдо отколкото с тънкия.... а ако сложиш спортни амортесйори които не се регулират дори може да е по твърдо отколкото трябва.....
като цяло най добре е с какъвто си заводско с такъв да си останеш за да е всичко както трябва но ако си с тънък и искаш да сложиш дебел не е грешка....
зимаш си спортно окачване за твоя си макферсон и готово.... а ако имаш малко парички в излишък едни коиловъри и тая тема я забравяш


Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
KIM написа:това мислиш ли че с такава цел за замислени макферсоните при е30,и сигурен ли си че се слагат така като казваш на шестак задължително голям
именно че не е така, в момента съм с една 20-ка и бас държа че е с 45мм макферсон както е при повечето м20ки. Мисля че шестаците имат разлика в пружината, а не в макферсона. Докато ис-а е с големия и 325 са с големият вече и заради самата дебелина на стеблото. Идеята ми е по-скоро - дали си заслужава големия макферсон за да сложа окачване или има и по качествени за малкия. Търся опит от колеги които карат на състезанията за да кажат от опит как е.



- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
а защо тогава като си купуваш амортесйори навсякъде са 316,318,318ис един модел тънък амортесйор а всички останали дебел ?



Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Part 31321133224 (SHOCK ABSORBER-INSERT) was found on the following vehicles:
E30: Details on E30
E30 318i Sedan, U.S.
E30 318i Coupe, U.S.
E30 316 Coupe, Euro
E30 316 Sedan, Euro
E30 316i Sedan, Euro
E30 316i Coupe, Euro
E30 318i Coupe, Euro
E30 318i Sedan, Euro
E30 320i Sedan, Euro
E30 320i Coupe, Euro
E30 324d Sedan, Euro
E30 318i Touring, Euro

E30_M_Tech_ll написа:а защо тогава като си купуваш амортесйори навсякъде са 316,318,318ис един модел тънък амортесйор а всички останали дебел ?![]()
от каталога :
316 ; 318 - 45мм на макферсона, и пружини за 4 цилиндъра * тънки
318ис - 51мм макферсон и пружини за 4 цилиндъра *явно основа за силно окачване
320 - отново малкият макферсон 45мм, но вече пружината е за шестак и се получава ефекта лодка
324д/тд - малкият макферсон 45мм, но има и с 51мм, пружината е за шестак
325 - 51мм макферсон и пружина за 6-так.



- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
добре както и да е няма значение това говори само едно че без значение от двигателя дебелия макферсон го слагат само на най мощните мотори което естествено говори че е по добре 

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
....ти по добре кажи защо изобщо се замисляш за малкия макферсон? Ако е заради някаква дребна икономическа разлика,не виждам защо се замисляш....пък и не съм срещал някои да се заиграва с тънкия,реисинговото кочване обикновено е за 51мм....Shondy написа:така излиза като се зачетеш, но ми се искаше и мнение и от другите колеги

- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Разликата М/у Тънък и дебел макферсон е колкото има разлика и в 6 цилиндъра и 4 цилиндъра пружина толкова е незначителна че повечето от вас няма и да разберат
А относно за амортесиорите има спортни амортесиори и за тънкия и за дебелия аз съм със БИЛЩАЙН Б6 и червени пружини Х&Р и съм на 45мм .
А да ва попитам тогава кат сте много разбирачи защо на 6таците кардана е по тънък от тея на 4цилиндровите
ПС:По-дебело незначи непременно по-здраво !!! но вие си знаете
тея неща ги говоря от опит
А относно за амортесиорите има спортни амортесиори и за тънкия и за дебелия аз съм със БИЛЩАЙН Б6 и червени пружини Х&Р и съм на 45мм .
А да ва попитам тогава кат сте много разбирачи защо на 6таците кардана е по тънък от тея на 4цилиндровите
ПС:По-дебело незначи непременно по-здраво !!! но вие си знаете
тея неща ги говоря от опит

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
моята 316-ка, е фабрично с абс , заден мост с диск, и дебелия макферсън
или ша кажете че съм бил с 2.5 и са ми сложили 1.6

или ша кажете че съм бил с 2.5 и са ми сложили 1.6
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
тез 16ки дет са с диск отзад и абс,пак са си с дебелия колMyxa-TePoPuCT написа:моята 316-ка, е фабрично с абс , заден мост с диск, и дебелия макферсън
или ша кажете че съм бил с 2.5 и са ми сложили 1.6

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани