НЕ РАБОТИ НА БЕНЗИН ПОМАГАЙТЕ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 16 Мар 2009, 20:46

2.5 бара е малко!Според мен минимума трябва да е 3.0 и като я исфорсираш да стига до 3.5! Според мен е помпата,но погледни и филтара преди това ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от EACAN » 16 Мар 2009, 23:14

в книгата на BMW пи6е 2,5 за 520 24в а 3,0 бара за 525 но незнам нека кажат знае6тите
Може да е дърто BMW но си е BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 16 Мар 2009, 23:37

Аз съм се заблудил че и 20-ката е по сащя начин като 25-цата,сори :roll:
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 17 Мар 2009, 0:41

2.5 е за 2ка :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.07.2007
Местоположение: plovdiv
Кара: 520 туринг 96

--

Мнение от tdk » 17 Мар 2009, 8:05

да попитам и аз за да не пускам нова тема. каде е тоя клапан за излишното гориво

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 17 Мар 2009, 8:12

От дросела излиза един маркуч, обикновено от дясната му страна. По пътя му седи тоя клапан, маркуча продължава в "утайник" и се връща в резервоара втечнения бензин - как става незнам. Тия неща липсват при мен, пък за 20-30 лв. се намират от всяка морка, стават от всички автомобили, не е задължително да са ОЕМ, вършат една и съща работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 17 Мар 2009, 8:39

E34 520i VALVES/PIPES OF FUEL INJECTION SYSTEM
Изображение


06 - PRESSURE REGULATOR - 3,0BAR/BOSCH 1 13531743378 Price $78.12

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от EACAN » 17 Мар 2009, 8:54

колеги даите идеи от какво може да е тая проклетия да не варви
Може да е дърто BMW но си е BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 17 Мар 2009, 9:35

:roll: Напълно ли си сигурен, че всички цилиндри работят? Питам те още веднъж, понеже и аз имах подобен проблем по едно време - свещи, лули-нови, бобините читави и все пак колата на 5 цилиндъра... оказа се изгорял канал на компютъра (крайния, силов транзистор на 4-ти цилиндър беше станал като пуканка).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 17 Мар 2009, 9:51

Какво стана с дебитомера колега ? и ходи ли на диагностика - ако не си ходи и направи една да и изчистят грешките и да видат какво ще покаже ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 623
Регистриран на: 4.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 М5
Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК

Мнение от KON4ETO » 17 Мар 2009, 9:52

На 200 процента сам сигурен че са дюзите :yes: :yes: :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 17 Мар 2009, 11:39

Аз само за информация да попитам - на диагностика не хваща ли дюзи :roll: и обогатена или обеднена смес :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 17 Мар 2009, 12:29

KON4ETO написа:На 200 процента сам сигурен че са дюзите :yes: :yes: :yes:

Това му го казвах на колегата преди няколко дни, но каза, че са ок...

saint85 написа:Аз само за информация да попитам - на диагностика не хваща ли дюзи :roll: и обогатена или обеднена смес :?:

Няма как да ги "хване" диагностиката, запушени дюзи... ама то се усеща когато са те проблема... апък ако имаш и газова, още по-лесно се хващат, че са те...

Колега EACAN, въпреки всичко изписано дотук, продължавам да си мисля, че проблема ти е именно в дюзите! Хвани някой колега и прехвърлете неговите на твоята кола само да пробваш как е. Не отнема кой знае колко време...


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 17 Мар 2009, 13:18

Отиди на една диагностика,ако не излезе от каде е,поне ще знаеш от каде не е.
Ще си спестиш време най-малкото
Успех
:)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook