Airbag-проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

Airbag-проблем

Мнение от 5seriq » 15 Мар 2009, 18:01

здравеи те!
днес като се возих из града и Airbag-га лампата светна и аз шах.веднага спирам и загасих,като дам на контакт лампата светва гасне и после пак светва и като пОКАРАМ 3-4 МИНИТИ И ВЕЧЕ си гасне!? що е то!!!
да не са грешки ,но аз нямам газ.... нямам си на идея.
много ме е яд като нещо не е вред. : :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 15 Мар 2009, 18:15

Колега не искам да те лъжа-ама колата си я жзел 2-ра употреба нали?Има два варианта-колата ти изобщо да няма еърбеци и съпротивленията и др шукариики които се слагат да лъжат компа че има еърбеци нещо са се повредили!другия вариант е да са сложени все пак еъпбеци и лъганата crashdata от компа не6то да се е омотала!И третия наи добър вариант е да си имаш еърбеци и да е нямала удар колата но просто да си е станала няква грешцица там! по принцип кола с лъган комп че има еърбег така и загасва лампата-след малко покарване на колата!Визирам именно моята!Но при моята поне са сложени нови бегове!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

Мнение от 5seriq » 15 Мар 2009, 18:37

momo-1st написа:Колега не искам да те лъжа-ама колата си я жзел 2-ра употреба нали?Има два варианта-колата ти изобщо да няма еърбеци и съпротивленията и др шукариики които се слагат да лъжат компа че има еърбеци нещо са се повредили!другия вариант е да са сложени все пак еъпбеци и лъганата crashdata от компа не6то да се е омотала!И третия наи добър вариант е да си имаш еърбеци и да е нямала удар колата но просто да си е станала няква грешцица там! по принцип кола с лъган комп че има еърбег така и загасва лампата-след малко покарване на колата!Визирам именно моята!Но при моята поне са сложени нови бегове!
колега колата не е 2 а 3 употреба защото като я взех от италия имаше двама собственика,не е удряна мога да разпозная удряна от не блъскана и има два "бега" които са си там!!!
много ми помогна мерси!!!


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 15 Мар 2009, 18:39

а има и друг вариант: втория еър бег има сензор под пасажерската седалка и той се разваля като се качваш с колената на седалката примерно
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 15 Мар 2009, 18:43

Kristopher написа:... втория еър бег има сензор под пасажерската седалка и той се разваля като се качваш с колената на седалката примерно


И аз мисля, че причината е в сензора на пасажерската седалка, ако има еърбег и от дясно
Хваща се на диагностика

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 15 Мар 2009, 20:34

5seriq написа:
momo-1st написа:Колега не искам да те лъжа-ама колата си я жзел 2-ра употреба нали?Има два варианта-колата ти изобщо да няма еърбеци и съпротивленията и др шукариики които се слагат да лъжат компа че има еърбеци нещо са се повредили!другия вариант е да са сложени все пак еъпбеци и лъганата crashdata от компа не6то да се е омотала!И третия наи добър вариант е да си имаш еърбеци и да е нямала удар колата но просто да си е станала няква грешцица там! по принцип кола с лъган комп че има еърбег така и загасва лампата-след малко покарване на колата!Визирам именно моята!Но при моята поне са сложени нови бегове!
колега колата не е 2 а 3 употреба защото като я взех от италия имаше двама собственика,не е удряна мога да разпозная удряна от не блъскана и има два "бега" които са си там!!!
много ми помогна мерси!!!


Колега не се ядосваи-просто изразих мнение-защото съм се сблъсквал с много такива"системи булгаристан"!Ако искаш кат диагнностицираш колата извади тоя сензор под пасажерската седалка които е и виж дали на входа му не е добавен един резистор и омотан с изолирбанд!И пак казах-дадох мнение,ти искаше мнение-няма нужда от такива резки отговори!Успех и мн.безаварийни!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 16 Мар 2009, 1:22

momo-1st написа:
5seriq написа:
momo-1st написа:Колега не искам да те лъжа-ама колата си я жзел 2-ра употреба нали?Има два варианта-колата ти изобщо да няма еърбеци и съпротивленията и др шукариики които се слагат да лъжат компа че има еърбеци нещо са се повредили!другия вариант е да са сложени все пак еъпбеци и лъганата crashdata от компа не6то да се е омотала!И третия наи добър вариант е да си имаш еърбеци и да е нямала удар колата но просто да си е станала няква грешцица там! по принцип кола с лъган комп че има еърбег така и загасва лампата-след малко покарване на колата!Визирам именно моята!Но при моята поне са сложени нови бегове!
колега колата не е 2 а 3 употреба защото като я взех от италия имаше двама собственика,не е удряна мога да разпозная удряна от не блъскана и има два "бега" които са си там!!!
много ми помогна мерси!!!

Колега не се ядосваи-просто изразих мнение-защото съм се сблъсквал с много такива"системи булгаристан"!Ако искаш кат диагнностицираш колата извади тоя сензор под пасажерската седалка които е и виж дали на входа му не е добавен един резистор и омотан с изолирбанд!И пак казах-дадох мнение,ти искаше мнение-няма нужда от такива резки отговори!Успех и мн.безаварийни!


:shock: :shock: :shock: Как става тая работа с "ваденето" на сензора??? Аз мислех, че за да се извади тоя "сензор" трябва да се разглоби цялата седалка (седлото) и той е между дунапрена и ламарината... Май на колегата ще му трябва тапицер :shock: :shock: :twisted: Колега ето ти възможни причини и не се връзвай на неподготвени изказвания:
1. Най лошата възможна - закъсване на лентов кабел на волана;
2. Буксата под пасажерската седалка не дава добър контакт;
3. Ако е сваляно таблото е възможно да прави пак така;

Признаци и евентуално как да се оправим (да се изкажат и знаещите):
За 1-вия случай - чува се едно леко "стържене" откъм волана когато се върти. Може да се оправи, ма е гадна работа, но ако не се оправи по-късно ще ти изчезне и клаксона.
За 2-рия случай - на диагностика (дори и с Картсофт) дава, че пасажерската седалка е проблемна и тогава се преглежда къде е проблема... Ако е от самия тензодатчик се намира "нов" - втора употреба или се правят едни (според мен тъпи) изработки със съпротивление. Дава възможност на Бега да се активира независимо има ли пасажер или не.
За 3-тия случай - просто се чисти грешката :)

НЕЗАБРАВЯЙТЕ: КОГАТО РАБОТИТЕ ПО ЕЛЕКТРИКАТА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОТКАЧВАЙТЕ АКУМУЛАТОРА ЗА ДА НЯМАТЕ "ПРОБЛЕМИ"
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 16 Мар 2009, 1:56

ако е побългарена системата както писаха по нагоре нямаше да ти светне никога .

Най вероятно е лентов кабел
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 16 Мар 2009, 18:18

mikluho написа:ако е побългарена системата както писаха по нагоре нямаше да ти светне никога .

Най вероятно е лентов кабел


защо? знам поне 5-6 34-ки със светещи при запалване лампи на бега и след 1 мин гаснат и всичките с проблем в пасажерската седалка.
колите все са нов внос германия ;)
просто си е детска болежка там, или някой с коленце или некоя мацка с остър задник :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 16 Мар 2009, 21:30

Възможно ли е да е отчетена грешка (примерно свален бег и каране без него) и след като е върнат компютъра да си отчита, че има бег, но с това светване и след 2 мин. угасване да казва - "Има натрупана грешка, но всичко е нормално". Нещо такова си мисля аз и не ми се смейте на лаишките изрази.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 16 Мар 2009, 22:03

също може да е от свален акумулатор на контакт както стана при мен.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

a

Мнение от 5seriq » 16 Мар 2009, 22:34

http://s303.photobucket.com/albums/nn14 ... A52918.jpg
вижте къде е датчика как ще се повреди не знам :idea: ,не е свалян нито акумулатора нито бега ,от тава чудо отдолу излизат три букси о после влизат в големият бял куплунг и после под мокета,като гледам не е пипано изобщо! явно ще се ходи на диагностика или ако намеря сущия датчик да видя какво ще стане
благодаря на всички отзовали се колеги!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 16 Мар 2009, 22:42

Колега това не е датчика (той е под тапицерията на седалката и не се вижда изобщо)

Представлява тензо-датчик (серпентина от тънка метална лента поставена в пластмасово фолио)

Диагностиката го хваща и няма смисъл да гадаеш ...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook