Твърдо возене при комби

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 12.03.2009

Твърдо возене при комби

Мнение от bat_ivo » 12 Мар 2009, 16:24

здравеите на вси4ки
имам проблем с моита пети4ка комби е е39
отзад по4на по твардо да вози 4ух компесора да помпи и стана като лагерна коли4ка.
може ли да се отпусне налягането от вазглавниците и как става
имам и друг проблем-при всяко палене изтраква нещо и на моменти губи центровка и прекасва мотора,гася веднага и при второто запалване се оправя.може верига, но мисля 4е е от маховика,защото отдолу се 4ува тракането. знаете ли цени?
скоро си го купих,но май се набутах
ще сам ви благодарен за саветите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 12 Мар 2009, 16:29

ми и моето отзад си друса леко .. хем съм с две нови възглавници .. аз си мисля, че ако намалят отзад налягането ... възглавниците ще ти станат консуматив .. ще има повече търкане а тя си е чисто и просто няква гума ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Re: твардо возене при комби

Мнение от joropc » 12 Мар 2009, 16:54

bat_ivo написа:здравеите на вси4ки
имам проблем с моита пети4ка комби е е39
отзад по4на по твардо да вози 4ух компесора да помпи и стана като лагерна коли4ка.
може ли да се отпусне налягането от вазглавниците и как става
имам и друг проблем-при всяко палене изтраква нещо и на моменти губи центровка и прекасва мотора,гася веднага и при второто запалване се оправя.може верига, но мисля 4е е от маховика,защото отдолу се 4ува тракането. знаете ли цени?
скоро си го купих,но май се набутах
ще сам ви благодарен за саветите

Твърдоста на възглавниците не е свободно съчинение.В Камор има услуга РЕГУЛИРАНЕ НА НИВО и струваше около 40 лева.Както казва колегата map13 ако възглавниците са по меки ще с..ш на тях за нула време,така че не пипай нищо.Аз коментирам тази тема от страната на човек карал Е39 Turing 4-ри години(сега не и съжалявам,че не си взех пак комби).И моята кола си подрусваше отзад.Така,че колега върви в Камор или по добре в сервиз Дунев(на Червено знаме)в София и си реши проблема.И на двете места изпълняват тази услуга ....

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 12.03.2009

Мнение от bat_ivo » 12 Мар 2009, 21:33

Благодаря за отговора колега!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 12 Мар 2009, 21:48

......И не забравяй,че в твоя случай възглавниците са от особена важност за стабилноста на колата в завой,така че.......само в читав сервиз.Успех! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 14 Мар 2009, 4:05

здравейте колеги!
само не можах да разбера как,отивайки в сервиза,ще ми направят по-меко задното окачване? защото и мойта вози като каруца!
иначе в найсикар пловдив,вземат 20лв. за регулиране на височината на
задницата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 14 Мар 2009, 18:11

nightdriver написа:здравейте колеги!
само не можах да разбера как,отивайки в сервиза,ще ми направят по-меко задното окачване? защото и мойта вози като каруца!
иначе в найсикар пловдив,вземат 20лв. за регулиране на височината на
задницата

Въздушните възглавници имат параметър максимум и минимум твърдост.В тези граници се регулира нивото на задницата.Аз посъветвах колегата да отиде в сервиз а не да прави това регулиране сам,защото има вероятност да избяга от тези параметри и тогава в повечето случай или се променя стабилноста на автомобила или ...си отиват възглавниците.Та когато се отиде в сервиз,трябва да им се каже да не правят нивото при максимална твърдост(това само ако товариш автомобила нормално).Въпреки всичко,колега,недей очаква чудеса,но пък от друга страна аз когато карах комби возията си ми беше нормална.......чак пък каруца.Ти с какви амортесьори си и с какъв размер гуми?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 14 Мар 2009, 21:24

здравей колега,
незнам с какви амортисьори съм,обаче съм с 235/45/17, може и от това
да е твърдото возене ,за което не преувеличавам.така я купих

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 14 Мар 2009, 22:34

nightdriver написа:обаче съм с 235/45/17......

Според мен е от това.Успех! :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: Svishtov

Мнение от ioshev.al » 15 Мар 2009, 12:16

Здравейте колеги, мисля че одзад на моста има четири тампона които се разбиват на комбито и се получава малко по твърдо возене или като се мине през неравност претриса и саздава чуство на испуснали амортисьори.
ЗА БЪЛГАРИЯ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 15 Мар 2009, 13:53

ioshev.al написа:Здравейте колеги, мисля че одзад на моста има четири тампона които се разбиват на комбито и се получава малко по твърдо возене или като се мине през неравност претриса и саздава чуство на испуснали амортисьори.

Да,има и са страшно скъпи и в оторизиран сервиз дерат кожи за смяната им.Аз едно време като ги сменях на комбито,майстора половин ден прави специална скоба за да ги извади(не в оторизиран сервиз).Действително за тях не се бях сетил,може и те да са причината за скапана возия.Благодаря,колега че отбеляза този проблем(с задните тампони) :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: Svishtov

Мнение от ioshev.al » 15 Мар 2009, 20:07

тампоните са общо 4 и във сервиз на бмв струват единия 140 ,а за работа за смяна и на четирите 150 лв работа ,иначе се намират и за 80,100 лв
ЗА БЪЛГАРИЯ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 15 Мар 2009, 20:34

ioshev.al написа:тампоните са общо 4 и във сервиз на бмв струват единия 140 ,а за работа за смяна и на четирите 150 лв работа ,иначе се намират и за 80,100 лв

Мислех,че цената на смяната е по висока.За тази работа тези пари са нормални.......

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 12.03.2009

Мнение от bat_ivo » 15 Мар 2009, 22:12

здравейте баваровци.аз моя вагон го взех преди месец,друсаще много,мотора иначе перфектен,гумите бяха на 3,5 атмосфери, пуснах ги стана лодка ама тоя компресор през ден го чувам да помпи,е ше го прайм нема как
Важното е да си баваровец нали?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 15 Мар 2009, 22:17

bat_ivo написа:здравейте баваровци.аз моя вагон го взех преди месец,друсаще много,мотора иначе перфектен,гумите бяха на 3,5 атмосфери, пуснах ги стана лодка ама тоя компресор през ден го чувам да помпи,е ше го прайм нема как
Важното е да си баваровец нали?

Ами bat_ivo,тя работата му на този компресор е да помпи,не мога да разбера какво ще му правиш. :D Слагаш нещо тежко в багажника,той помпи.Махаш го,леко ще изпусне.Нали това е идеята на нивомата.А това за БАРОВЦИТЕ не го разбрах.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook