трансфер М20Б20>Б23 линк
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Lenco написа:До колкото разбрах от написаното до тук единия е ЛДжетроник, а другия Мотроник, т.е. двата нямат почти нищо общо с "мениджмънта" на мотора, т.е. и шайбите нямат нищо общо както и датчиците им. Както писах по-горе шайбата върви с датчика, а той с цялата инсталация.ТУРБО написа:Мисля че са еднакви датчика и шайбите.
Ами нали само буталата и вала ще сменя за кво му е да сменя и шайбите?
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
- nabora
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 21.03.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 1987 e30
ТУРБО написа:Колега аз съм готов и си я джиткам,ако те интересува нещо ми пиши на лично
Я сподели за ефекта от конверсията? Кое колко излиза?
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Ефекта е много голям,особено в ниските колата доста се събуди,то и самия ремонт доста я съживи щото ключа на сегментите беше 2мм.
,напасвах и клапани и тн.т. !
Излезна ми около 1000лв.,но аз смених всичко,за да съм спокоен!

Излезна ми около 1000лв.,но аз смених всичко,за да съм спокоен!
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани