връща сместа през филтара
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
dizelboy написа:зна4и наи елементарното е да е да си смениш свещи и филтара и задължително диагностика и настроика на гаста гърми когато свещите заминават по лекинка а е гръмнало на пъто защото когато е много студено на вънка особено на дълъг път студения въздух е обогатил много горивото и от там се полу4ила детонацията радваисе 4е го вънало прес филтара а не го е вкарало в мотора сменяи свещи бегаи на настроики сажетжамте да отидеш ако си от софия до италианеца до балона там имат и копютри за настроиката
свещите са нови и по каталог, както и филтъра
днес карах без филтър и ми направи впечатление, че гърми при над 2500, но не винаги или когато поседя на някой светофар, но пак след като съм потеглил.
забелязах, че при потегляне леко глъхне и на газ и на бензин и бавно набира, каточели няма мощност и леко прекъсва.
колега пиши на личен за адреса на италянеца
а колкото за пукането на бензин, знам ли може и да си въобразявам, но когато го чух, се бях залепил за дебитомера и подавах газ ръчно и тогава ми се чу това пукане, но много слабо. на газ направо гърми
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
колега едно реглаж4е на гас4ицата мсиля 4е ше те опраи само не си пварави тия експерименти да махаш филтара и да каш бате така обогатява гаста 4е има гарми като изглавена детонации се полу4ават от богата смес и неправилно изгаряне поне на гас като настроиват гас4ицата не пипаите дебитомера по никаф на4ин просто
оставете с заводцките настроики от тия ръ4каници на газаджите по дебитомера сие маиката ебало проверете от якаде да не сму4е въздух за да праи тия мизери
оставете с заводцките настроики от тия ръ4каници на газаджите по дебитомера сие маиката ебало проверете от якаде да не сму4е въздух за да праи тия мизери



- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
metatron написа:dizelboy написа:зна4и наи елементарното е да е да си смениш свещи и филтара и задължително диагностика и настроика на гаста гърми когато свещите заминават по лекинка а е гръмнало на пъто защото когато е много студено на вънка особено на дълъг път студения въздух е обогатил много горивото и от там се полу4ила детонацията радваисе 4е го вънало прес филтара а не го е вкарало в мотора сменяи свещи бегаи на настроики сажетжамте да отидеш ако си от софия до италианеца до балона там имат и копютри за настроиката
свещите са нови и по каталог, както и филтъра
днес карах без филтър и ми направи впечатление, че гърми при над 2500, но не винаги или когато поседя на някой светофар, но пак след като съм потеглил.
забелязах, че при потегляне леко глъхне и на газ и на бензин и бавно набира, каточели няма мощност и леко прекъсва.
колега пиши на личен за адреса на италянеца
а колкото за пукането на бензин, знам ли може и да си въобразявам, но когато го чух, се бях залепил за дебитомера и подавах газ ръчно и тогава ми се чу това пукане, но много слабо. на газ направо гърми
Колега при мене е същата работа! Даже като подам повече газ и върна, и особено когато съм на скорост и като върна газта и започва да припатква по гърнетата като някой вартбург(това когато съм на газ най-вече - на бензин като че ли го няма това паткане) иначе кабелите, капачката и палеца са ми за смяна - при теб има ли го това?




при мен единствено капачката не е сменяна, последния път когато я гледах си беше ок
сега пукането се получава когато вдигна високи обороти, а днес забелязах, че когато я пусна на скорост без да натискам педала има леко пукане, за капак и гънето се е продънило. някой ми каза, че и от него може да ми прави проблем
сега пукането се получава когато вдигна високи обороти, а днес забелязах, че когато я пусна на скорост без да натискам педала има леко пукане, за капак и гънето се е продънило. някой ми каза, че и от него може да ми прави проблем
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
газ
според мен, когато започне да гърми се гледа първо ел. инсталацията, кабели за свещи и т.н. ГВС-то няма общо с предварението на искрата. По принцип се слага адванс коректор или процесор, и се постига по-точно подаване на искрата, при което се избягва детонации на 90%. Всеки газадгия слага такъв коректор.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
открит проблема. дефектирал кабел (въпреки, че са нови), но и работещ по някога. първия път, когато пуснах темата, не го засече стенда, но след като смених и дебитомера, БЛАГОДАРЯ НА КОЛЕГАТА ///peter, че ми услужи, отново качихме на стенда и си показа дефекта, точно на буксата прекъсване и явно на дупки се размества и ту работи ту не, но достатачно да създаде проблем.
благодаря на всички отзовали се
благодаря на всички отзовали се
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани