KONI Sport?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Alexbmw написа:KIM написа:а тоя модел как се регулира по твърдост ли пак
Да по твърдост
А за нормално твърда спортна возия на средата ли трябва да са или след нея?
- NeedHead
- Брррръм!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
240ARES_D написа:Някои знае ли колко горе долу струва предни амортесиори кони жълти от същата серия...благодаря

Life is Better SIDEWAYS!

bigmurzi написа:малко танкче
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
да
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Ето тук подробно описание на настройката на KONI. В ръководството за употреба картинките и описанието мисля бяха абсолютно същите.
http://www.amdtechnik.com/technical.koniadjustment.cfm
http://www.amdtechnik.com/technical.koniadjustment.cfm
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- sezo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
колеги аз сложих отзад кони регулеруеми червени и сам много доволен, направил съм ги на 50 %, а каква е точно разликата между червените и жълтите ???
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Разликата м/у червени и жилти е огромна.
Тея дет са за е36 жълтите държат на натиск и на опън а червените само на опън,на натиск са меки колкото и да ги натягаш
само опън-а се втвърдява.
Тея дет са за е36 жълтите държат на натиск и на опън а червените само на опън,на натиск са меки колкото и да ги натягаш
само опън-а се втвърдява.
- speedfreak__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: си бмв
- Мечтае да кара: на празен резервоар
S-stail написа:Разликата м/у червени и жилти е огромна.
Тея дет са за е36 жълтите държат на натиск и на опън а червените само на опън,на натиск са меки колкото и да ги натягаш
само опън-а се втвърдява.
това ще рече че жълтите са по добри ? а каква е разликата между цената жълти и червени ?
Благодаря предварително за отговора
P.S

- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
червените Koni-та се водят Koni Special и до колкото разбирам ги дават за коли без понижаване, или с малко понижаване , докато жълтите (Koni Sport) са за коли с до 40мм понижаване.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани