Въпрос за странно чукане от волана.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Ако охлабиш рейката от 2та болта който я крепят за моста, ще ти е много по лесно да махнеш карето. До колкото помня то се държи на 2 болта: -горен: който е малко на кофти място зад казанчето за течност на спирачките;
-долен: той па крепи карето за самата рейка вече.
Идеята на охлабването не рейката е се пак да имаш място как да извадиш и самото каре, шот инъче ще е зор.
-долен: той па крепи карето за самата рейка вече.
Идеята на охлабването не рейката е се пак да имаш място как да извадиш и самото каре, шот инъче ще е зор.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
а секач?
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
РАЗРЕШЕНО!!!
И така проблема с чукането от волана наистина се оказа в купето а не в каренцето което се намира отвън.
Значи свалих аз кората под волана която крие някакъв комп и букси и там се показа кормилният прът ,започнах леко да клатя волана за да разбера от каде идва шума и се оказа че е от ГАЙКА С РАЗМЕР 34 който сързва кормилният прът с продължението към външното каренце.
Самия луфт идваше от шлиците на пръта ,развих ГАЙКАТА КОЯТО СТЯГА НА КОНУС намазах обилно грес и след това я затегнах много здраво и шумът изчезна.....
от бързане почнах да греша понятията....
И така проблема с чукането от волана наистина се оказа в купето а не в каренцето което се намира отвън.
Значи свалих аз кората под волана която крие някакъв комп и букси и там се показа кормилният прът ,започнах леко да клатя волана за да разбера от каде идва шума и се оказа че е от ГАЙКА С РАЗМЕР 34 който сързва кормилният прът с продължението към външното каренце.
Самия луфт идваше от шлиците на пръта ,развих ГАЙКАТА КОЯТО СТЯГА НА КОНУС намазах обилно грес и след това я затегнах много здраво и шумът изчезна.....
от бързане почнах да греша понятията....
Последна промяна RokFort на 16 Мар 2009, 0:05, променена общо 3 пъти
здравей колега!радвам се че си разрешил проблема с чукането от волана.исках да разбера какво точно си направил но неуспях,тъй като позиция с болт и номер 34 в тези схеми невидях.аз лично съм сменял каерто между кормилния прът и рейката и знам че и двата болта които го даржат към кормилния прът и към рейката са отвън на купето непосредствено след като се покаже пръта със шлиците.незнам вътре да има таковая нещо или поне не при мен.ще съм благодарен ако се поясниш със снимка или нещо по конкретно със позициите на болта по схемите от сайта.проблема със чукането не волана е често срещан и е добре да знаем вариянти.благодаря предварително
BMW forever



23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани