дебитомер за М50, тънката жичка в него

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

дебитомер за М50, тънката жичка в него

Мнение от Kristopher » 10 Мар 2009, 16:14

Един приятел има 520-ка, купи си я от Италия преди 3-4 години с монтирана обикновена газова уредба. Нещо напоследък започна да гърми, смени свещите, бубините са наред, но като свали дебитомера и онази тънка жичка, поставена като на осветителна крушка е скъсана. Има още един дебитомер в гаража със същия проблем. Има ли начин да се ремонтира, да се сложи нова жица. Някакъв сервиз дето се занимава с поправката им???
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 10 Мар 2009, 16:20

Няма такава опция доколкото знам. Друг читав дебитомер. Все пак Стоян да се изкаже.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 10 Мар 2009, 16:47

волфрамова жичка. общо взето няма смисъл да се занимаваш, едва ли ще намериш със същата дължина и сечение.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 10 Мар 2009, 17:12

самата жичка наистина е волфрамова, и при всяко гасене се самопочиства.
При гърменето на газовата се къса и единствения вариант е да се сменя целия дебитомер.
Също жичката се къса от не добре работещ въздушен филтър или стар такъв.
Аз лично съм се замислял за смяната и с такава от поялник но не мисля че ще има някакъв смисъл.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 10 Мар 2009, 17:13

май се "зачервява" на фул тротъл ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Re: дебитомер за М50, тънката жичка в него

Мнение от S_h_e_f_a » 11 Мар 2009, 0:43

Kristopher написа:Един приятел има 520-ка, купи си я от Италия преди 3-4 години с монтирана обикновена газова уредба. Нещо напоследък започна да гърми, смени свещите, бубините са наред, но като свали дебитомера и онази тънка жичка, поставена като на осветителна крушка е скъсана. Има още един дебитомер в гаража със същия проблем. Има ли начин да се ремонтира, да се сложи нова жица. Някакъв сервиз дето се занимава с поправката им???


Нека си смени и лулите на свещите преди да сложи новия дебитомер ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 11 Мар 2009, 10:36

Stanchev написа:май се "зачервява" на фул тротъл ;)


Всъщност се зачервява след гасене на мотора за 5 секунди, но само ако си вдигнал над 2500 оборота докато е бил запален преди това ;).
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 11 Мар 2009, 15:00

лулите са добри, защо да ги сменява?
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 12 Мар 2009, 0:02

Щом гърми значи има някакъв проблем и той най-вероятно е в тоците!
И аз си мислех че мойте са здрави,но като ги смених се промениха доста неща ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 12 Мар 2009, 1:22

Kristopher написа:лулите са добри, защо да ги сменява?


Най вероятно са добри за гледане, пробвай ако имаш от кой да ги вземеш за проба и ще видиш какъв е резултата.

За дебитомера ако се намери някой да ги "пои" тия жички да дойде да ми се обади. Вариантите са два: нов или друг .
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 12 Мар 2009, 2:21

mikluho написа:... Вариантите са два: нов или друг .

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 6.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 Е53 3.0

колеги

Мнение от ivo_io » 12 Мар 2009, 10:31

за индианец като ман бихте ли ми казали ква е тая жичка :uups: ,за кво служи и как да проверя дали е здрава, :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 6.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 Е53 3.0

колеги

Мнение от ivo_io » 12 Мар 2009, 10:33

а и още нещо,тоя моя двигател как се води бе хора :uups: :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Re: колеги

Мнение от mikluho » 12 Мар 2009, 13:52

ivo_io написа:за индианец като ман бихте ли ми казали ква е тая жичка :uups: ,за кво служи и как да проверя дали е здрава, :uups:


Питай "капацитетите" сърбофили , мисля че ще ти отговорят компетентно.


Иначе дебитомера той е датчик , който следи колко въздух влиза към мотора. Има няколко различни типа на меренето но този за който питаш работи в общи линии на следният принцип:
жичката когато е здрава естествено е нагрята до някаква темперетура , при преминаване на входящия въздух и се променя и темперетурата си в различните режими на работа на мотора, оттам и променя съпротиленито на тока който преминава през нея и дава информация на компютъра /затова тя същата е не от обикновенна тел а от там секакви материали с чуствително променливо съпротивление при различни теперетури/
Примерно като влиза мако въздух на по ниски обороти е по топла и от единия край влизат 5 волта а от другият излизат 3,5 волта. Като подадеш газз и двигателя работи на по високи обороти резпективно около жичката става по голямо течение и е по студена от единият край даваш 5 волта и от другият край имаш пак 5 волта.

И Е ТЕ ТАКА :D :D
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: колеги

Мнение от Postman » 12 Мар 2009, 14:09

mikluho написа:......

Мите, сигурен ли си, че си добре :shock:
... аз не съм те виждал да пишеш толкова дълъг пост досега?!? :winky:

По темата: дебитомерът НЕ се ремонтира.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook