Charge Air Cooler на M51 в М21
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Charge Air Cooler на M51 в М21
Здравейте някой от вас фенове на корабоплаването може ли да сподели информация, какъв е размера на въпросния компонент ..х..х.. мм ??
Номенклатурен номер : 17512243345
Описание : РАДИАТОР
Или така наречения Inter Cooler на въздуха
Благодаря предварително !

Номенклатурен номер : 17512243345
Описание : РАДИАТОР
Или така наречения Inter Cooler на въздуха

Благодаря предварително !
Последна промяна deyan-enchev на 11 Мар 2009, 18:15, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Перфектно благодаря колеги за информацията. Ако желаете я заключвайте или трийте.
Лек ден
Лек ден

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Ам тя не че върви особенно много, ама се чудя какъв кулер да сложа, тъй като тоя е най близко до обема на мотора и като цяло се вписва за мен в инженерния замисъл на Хайнц, се надявам да е удачен избор.
ако сбъркаме ще се учим от грешките си.
Мислих си по малък да слагам първоначално (380 x 180 x 80мм размер на питата), опасявам се че турбото няма да е ефективно с по-голям кулер но все пак събирам дани още
а и финанси че сега съм на тема спирачки.


Мислих си по малък да слагам първоначално (380 x 180 x 80мм размер на питата), опасявам се че турбото няма да е ефективно с по-голям кулер но все пак събирам дани още

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Не съм сигурен изобщо, но по памет (може и глупости да говоря) мисля, че на ТД мотора турбото работи на същото или по голямо налягане. Така че слагаи и се наслаждавай.
Пък ако не - ти си писал - ще се учим от грешките си
Пък ако не - ти си писал - ще се учим от грешките си

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Wenzy написа:Не съм сигурен изобщо, но по памет (може и глупости да говоря) мисля, че на ТД мотора турбото работи на същото или по голямо налягане. Така че слагаи и се наслаждавай.
Пък ако не - ти си писал - ще се учим от грешките си
Бях чул че тд-то е с 0.9 бара пиково и 0.7 подържащо налягане за ТДС мисля че беше 1.2 бара пиковото. Но ще си играем с клуче 10 та да си харесам и аз няква стойност.
swh_bmw написа:...ТД'то май е 0.8 бара а на ТДС е 1.1 бар (по спомен). Аз съм с ТД, при мен кулера ей такъв ... и да збъркаш мисля че няма да усетиш грешката, освен ако не сложиш зверски голям или много малък кулер...
Всъщност ти на ТД си добавил кулер до колкото виждам е е36 тд-то , какъв е размера на питата на кулера ти, ако имаш данни ще е от полза.
Единственото опасение от по-голям кулер е да не се вкара голям ЛАГ на турбото но както отбелязвате колеги надали разликата ще е очебийна, разбира се говорим за средни кулери не някви чудовища.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Слагай смело аз си сложих само че поради липсата на колена просто го хвърлих върху мотора по натам ще го местя сигурно
http://asfdsdgds.hit.bg/cooler.jpg
http://asfdsdgds.hit.bg/cooler.jpg
Всички пътища водят към НАДИН 

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
sixstraight написа:Слагай смело аз си сложих само че поради липсата на колена просто го хвърлих върху мотора по натам ще го местя сигурно
http://asfdsdgds.hit.bg/cooler.jpg
И как е сега ,има ли разлика във вървежа,промени ли се нещо?

- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
на ниските ми се струва по-добре въпреки че няма пряко обдухване кулера
Всички пътища водят към НАДИН 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
sixstraight написа:
Аууу - тия "фибрани" ме застреляха,


Извинявам се за Офтопика, но не се сдържах


Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
predel написа:sixstraight написа:
Аууу - тия "фибрани" ме застреляха,![]()
, ма иначе тия спортни филтри...
Извинявам се за Офтопика, но не се сдържах![]()
Какво им е на фибраните стереопор ли трябваше да сложа и колко дебел. За филтъра не те разбрах нещо

Всички пътища водят към НАДИН 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани