тракане на клапани

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 06 Мар 2009, 10:58

Колега да нямаш газово и да са ти много ниски оборотите? :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw E39
Мечтае да кара: M5

Мнение от nenchomarinov » 06 Мар 2009, 19:22

да имам газов инжекцион брц и ми работи на малко по- ниски обороти, обаче като сам на бензин и вдигна оборотите до към 1000-1200 пак си чукат, така че съмнява ме да е от това... а и на газ мнооого рядко я карам


Предложения :) ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

ишщг

Мнение от Makarov 2 » 06 Мар 2009, 22:43

Сменяй маслото с 15/40,това за капачката говори че ти работи клапана за картерните газове и е нормално.Трябва ти по гъстичко масло,че колата ти е на доста км.Ако не се оправи с гъстото масло ще трябва да има ремонт!!!!!Късмет

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 07 Мар 2009, 10:14

колеги ами като я запалиш сутрин студено и леко извърчат клапаните докато дигне маслото от какво е , от колата или от маслото :roll:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 07 Мар 2009, 10:19

бате твоята 520-ка на колко КМ е след като има газ имаш ли идея..

да не е некои милионник, газта ти ли си я слагал или така си я взел ? щото ако я беше ти слагал едва ли щеше да я караш 'малко' на газ

явно тоя преди тебе и е скъсал гъза на газ дали в БГ или извън бг не знам, ти ще кажеш.. ма тва е БМВ и газ кофти работа, в повечето случаи /не казвам 100%/ ги карат некви измекяри дето не си поддържат колата, а гледат колко може по тънко да минат напр. с газ, и оттам слаба подръжка нередовна смяна на масло и т.н.

наистина маи е по добре да опиташ с по гъсто масло БМВ 15х40..

ако си от София ще ти дам сервиз в които маслото излизаше към 90 лв оригинално, а ако го взимаш по тънко.. =)

разкажи малко повече за колата ти, кога я взе, за колко, на колко КМ и от къде и так а :)

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 07 Мар 2009, 10:25

Според мен не е маслената помпа,ако на ниски обороти не качва масло,то при малко по-дълга работа на ниски обороти ще ти задерат клапаните!

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw E39
Мечтае да кара: M5

Мнение от nenchomarinov » 07 Мар 2009, 11:48

колата съм я купувал от познат италиянка е обаче е много запазена на сигурни 280 х.км е колата а на километража 170 000 то това е ясно.. :)

върви си перфектно не харчи масло гори ми сас 100-110 пълно пълно 7.8/100 бенз.

абе всичко сие наред всичко си бачка всички части по нея са си оригинални на бмв.... газта е слагана в италия фабрично щото на талона на колата си пише че е с брц г.инж нямам никакви други оплаквания освен това чукане на повдигачите и се притеснявам сега дали мога да я карам така да не стане по-голяма беля


П.Ц сменил съм маслото вече 10в40 току що няма смисъл да набивам пари пак за масло след като от предната смяна нямаше никакво подобрение....

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: БУРГАС

Мнение от smetkata » 15 Мар 2009, 12:37

защо не отидеш някаде да ти проверята колко налягане вдига на ниски обороти и след това да почваш да мислиш за ремонти има един уред който се закача на мястото на датчика на маслото който се намира зад масления филтар от там ще разбереш какво е налягането на маслото мисля 4е не трябваше да е под 2 bar и след това ремонти защото на мен ми се струва че може и да излезе маслени повдигачи при положение че не ти премига лампичката за маслото на ниски обороти най често това се получава при италянките защото там забравят да сменят маслото пробвай да ти видят коло налягане вдига ако е нормално маслени повдигачи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 15 Мар 2009, 16:41

стига с тия италиянки,къде забравяли да им сменят маслата,баси легендите...
а иначе това тракане-еми механика бе човек,износили са се някои повдигачи,няма как.
колко се чуват горе-долу като брой :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw E39
Мечтае да кара: M5

Мнение от nenchomarinov » 16 Мар 2009, 20:54

И аз съм на мнение че това с италиянките е доста пресилено защото другата ми кола е също италиянка и за 150 000 нищо не съм пипнал по сериозно...


относно повдигачите ами.. чуват се не повече от 2-3 ама доколкото знам е игра на руска рулетка да се хванат точно повредените повдигачи и затова се препоръчва смяна на всики ...?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: БУРГАС

Мнение от smetkata » 16 Мар 2009, 22:21

ами много сте прави за повдига4ите ама май не ви се иска да разберете защо тракат повдига4ите ами да се заяждате ами карайте си италянките тогава и дано не ви се развалят и пак си купете от италия щом са много хубави тогава това си е касмет с колата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0d и F15 M50d
Мечтае да кара: BMW

Мнение от M_krika » 16 Мар 2009, 23:36

BMW-E39 написа:батка на каква гробница си попаднал ?
нормално е да ти гасне ако мотора е студен, е на РАСИ загасна ама мотора беше студен, а моя беше работил преди това и като махнах капачката само леко си промени оборотите, всичко е 6

ама ако при тебе на загрята кола ти гасне мотора при махане на капачката мноо лошо

Колега според мен пък не е нормално и обороти да мени колата когато и се отвие капа4ката за маслото,пробвах моита звук не издаде само дето пооцапа малко с масалце което излезе като отвих капа4ката
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: БУРГАС

Мнение от smetkata » 18 Мар 2009, 0:53

колега ти си с тдс при бензина е нормално

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw E39
Мечтае да кара: M5

Мнение от nenchomarinov » 19 Мар 2009, 19:35

колеги хайде някой който е минал през подобна ситуация да разясни комплексни какви са вариантите, симптомите, и какво са последствията ако не се направи ремонт...


между другото като вдигна над 2000 оборота и повдигачите спират да тракат ... каква е причината?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 19 Мар 2009, 20:35

Ако не знаеш колко ти е налягането на маслото никакъв ремонт не можеш да предприемеш! ....Пък ако искаш карай така (все едно дизел трака) и след известно време главата или целия двигател ЗА СКРАБ! :D

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook