тракане на клапани
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- nenchomarinov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E39
- Мечтае да кара: M5
да имам газов инжекцион брц и ми работи на малко по- ниски обороти, обаче като сам на бензин и вдигна оборотите до към 1000-1200 пак си чукат, така че съмнява ме да е от това... а и на газ мнооого рядко я карам
Предложения
?
Предложения

- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
ишщг
Сменяй маслото с 15/40,това за капачката говори че ти работи клапана за картерните газове и е нормално.Трябва ти по гъстичко масло,че колата ти е на доста км.Ако не се оправи с гъстото масло ще трябва да има ремонт!!!!!Късмет
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
колеги ами като я запалиш сутрин студено и леко извърчат клапаните докато дигне маслото от какво е , от колата или от маслото 

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
бате твоята 520-ка на колко КМ е след като има газ имаш ли идея..
да не е некои милионник, газта ти ли си я слагал или така си я взел ? щото ако я беше ти слагал едва ли щеше да я караш 'малко' на газ
явно тоя преди тебе и е скъсал гъза на газ дали в БГ или извън бг не знам, ти ще кажеш.. ма тва е БМВ и газ кофти работа, в повечето случаи /не казвам 100%/ ги карат некви измекяри дето не си поддържат колата, а гледат колко може по тънко да минат напр. с газ, и оттам слаба подръжка нередовна смяна на масло и т.н.
наистина маи е по добре да опиташ с по гъсто масло БМВ 15х40..
ако си от София ще ти дам сервиз в които маслото излизаше към 90 лв оригинално, а ако го взимаш по тънко.. =)
разкажи малко повече за колата ти, кога я взе, за колко, на колко КМ и от къде и так а
да не е некои милионник, газта ти ли си я слагал или така си я взел ? щото ако я беше ти слагал едва ли щеше да я караш 'малко' на газ
явно тоя преди тебе и е скъсал гъза на газ дали в БГ или извън бг не знам, ти ще кажеш.. ма тва е БМВ и газ кофти работа, в повечето случаи /не казвам 100%/ ги карат некви измекяри дето не си поддържат колата, а гледат колко може по тънко да минат напр. с газ, и оттам слаба подръжка нередовна смяна на масло и т.н.
наистина маи е по добре да опиташ с по гъсто масло БМВ 15х40..
ако си от София ще ти дам сервиз в които маслото излизаше към 90 лв оригинално, а ако го взимаш по тънко.. =)
разкажи малко повече за колата ти, кога я взе, за колко, на колко КМ и от къде и так а

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Според мен не е маслената помпа,ако на ниски обороти не качва масло,то при малко по-дълга работа на ниски обороти ще ти задерат клапаните!
- nenchomarinov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E39
- Мечтае да кара: M5
колата съм я купувал от познат италиянка е обаче е много запазена на сигурни 280 х.км е колата а на километража 170 000 то това е ясно..
върви си перфектно не харчи масло гори ми сас 100-110 пълно пълно 7.8/100 бенз.
абе всичко сие наред всичко си бачка всички части по нея са си оригинални на бмв.... газта е слагана в италия фабрично щото на талона на колата си пише че е с брц г.инж нямам никакви други оплаквания освен това чукане на повдигачите и се притеснявам сега дали мога да я карам така да не стане по-голяма беля
П.Ц сменил съм маслото вече 10в40 току що няма смисъл да набивам пари пак за масло след като от предната смяна нямаше никакво подобрение....

върви си перфектно не харчи масло гори ми сас 100-110 пълно пълно 7.8/100 бенз.
абе всичко сие наред всичко си бачка всички части по нея са си оригинални на бмв.... газта е слагана в италия фабрично щото на талона на колата си пише че е с брц г.инж нямам никакви други оплаквания освен това чукане на повдигачите и се притеснявам сега дали мога да я карам така да не стане по-голяма беля
П.Ц сменил съм маслото вече 10в40 току що няма смисъл да набивам пари пак за масло след като от предната смяна нямаше никакво подобрение....
защо не отидеш някаде да ти проверята колко налягане вдига на ниски обороти и след това да почваш да мислиш за ремонти има един уред който се закача на мястото на датчика на маслото който се намира зад масления филтар от там ще разбереш какво е налягането на маслото мисля 4е не трябваше да е под 2 bar и след това ремонти защото на мен ми се струва че може и да излезе маслени повдигачи при положение че не ти премига лампичката за маслото на ниски обороти най често това се получава при италянките защото там забравят да сменят маслото пробвай да ти видят коло налягане вдига ако е нормално маслени повдигачи
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
стига с тия италиянки,къде забравяли да им сменят маслата,баси легендите...
а иначе това тракане-еми механика бе човек,износили са се някои повдигачи,няма как.
колко се чуват горе-долу като брой
а иначе това тракане-еми механика бе човек,износили са се някои повдигачи,няма как.
колко се чуват горе-долу като брой

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- nenchomarinov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E39
- Мечтае да кара: M5
И аз съм на мнение че това с италиянките е доста пресилено защото другата ми кола е също италиянка и за 150 000 нищо не съм пипнал по сериозно...
относно повдигачите ами.. чуват се не повече от 2-3 ама доколкото знам е игра на руска рулетка да се хванат точно повредените повдигачи и затова се препоръчва смяна на всики ...?
относно повдигачите ами.. чуват се не повече от 2-3 ама доколкото знам е игра на руска рулетка да се хванат точно повредените повдигачи и затова се препоръчва смяна на всики ...?
- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
BMW-E39 написа:батка на каква гробница си попаднал ?
нормално е да ти гасне ако мотора е студен, е на РАСИ загасна ама мотора беше студен, а моя беше работил преди това и като махнах капачката само леко си промени оборотите, всичко е 6
ама ако при тебе на загрята кола ти гасне мотора при махане на капачката мноо лошо
Колега според мен пък не е нормално и обороти да мени колата когато и се отвие капа4ката за маслото,пробвах моита звук не издаде само дето пооцапа малко с масалце което излезе като отвих капа4ката
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
- nenchomarinov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E39
- Мечтае да кара: M5
колеги хайде някой който е минал през подобна ситуация да разясни комплексни какви са вариантите, симптомите, и какво са последствията ако не се направи ремонт...
между другото като вдигна над 2000 оборота и повдигачите спират да тракат ... каква е причината?
между другото като вдигна над 2000 оборота и повдигачите спират да тракат ... каква е причината?
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани