Колко ви излиза поддръжката на e39?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 28.05.2007
Местоположение: София

Мнение от biberon4o » 06 Мар 2009, 12:30

Много зависи от това как се експлоатира , какви консумативи се слагат дали от по-скъпите или от по-евтините .Отвреме навреме се налага да се смени и някоя част по нея ,защото все пак говорим за кола,която е изминала поне 150к и някои части малко по-малко се обаждат и си искат смяна . Ако говорим за средни разходи на година без да се налагат някакви по-сериозни ремонти и промени около 3000-3500 без гумите .Това е за нормалните неща,които трябва да се правят.Без глезотиите по нея горе-долу толкова излиза
Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Lafera » 06 Мар 2009, 15:58

Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 06 Мар 2009, 16:24

Lafera написа:Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...
Аз всеки месец сменям нещо ,при мен малко нещата на мания го избива ,да тропне или скръцне и смяна ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Бургас А5606АВ

Мнение от p0lterguest » 06 Мар 2009, 19:28

i4koo написа:
Lafera написа:Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...
Аз всеки месец сменям нещо ,при мен малко нещата на мания го избива ,да тропне или скръцне и смяна ;)[/quote
м/у 3000 и 3500лв ми идва поддръжката..при пробег 47 000км за 2008 год.
без гими/каско и данъци
тези 500/600лв поддръжка изглеждат несериозни
мРазим голфЪрчета

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Мнение от buller » 06 Мар 2009, 21:11

Lafera написа:Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...

Всичко е до конкретния автомобил, маниери на шофиране и количеството навъртяни километри годишно ;)
Ако ти харесва моделът - взимай. Нали знаеш - кеф цена няма :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 06 Мар 2009, 21:24

Lafera написа:Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...


Ми взимай и ще разбереш... Ама ще е много глупаво ако се счупи нещо и трябва да си даваш последните пари за ремонти...

Е39 си е скъпа за подръжка и ако нямаш готовност за това, ще превърнеш колата в гълъбарник...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 06 Мар 2009, 22:24

ja написа:
Lafera написа:Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...


Ми взимай и ще разбереш... Ама ще е много глупаво ако се счупи нещо и трябва да си даваш последните пари за ремонти...

Е39 си е скъпа за подръжка и ако нямаш готовност за това, ще превърнеш колата в гълъбарник...

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 07 Мар 2009, 10:25

Е39 особено преди фейслифта е адски скъпа за поддръжка спрямо покупната и цена според мен. Това спокойно може да се нарече колата "детска болест" :mhihi: Само се огледай по темите във форума е неминуемо ще забележиш тенденцията всички да имат сходни проблеми. Предполагам, че си се насочил към 520 примерно 97-99 година. Взимаш я за 10-12к примерно и от там още през 1-вата година се почва:
- рейка!!!!! 2+ к или 300лв рециклиране
- носачи, тампони отпред - тука също е доста дебело...
- амортесьори 1000+ комплекта
- датчици разпр. и колянов вал - 400лв
- ламбда сонди 400-600лв
- датчици АБС имат навика да се прецакват
- датчика на airbag-a също
- съединител и маховик
- колегите са много прави за спирачките и вибрациите..
- всякакви дребни неща по електрониките - като шибаното радио, шибаната машинка на капака на багажника, шибаните чистачки.. :D

.. и т.н. и т.н.
Просто няма как да не се обадят тези неща (повечето от тях) освен ако предишния собствениик не ги е сменял или ако не си от малкото щастливци дето колата им е на реалните си под 200к километри ама това са много малко екземпляри..
Така, че ако примерно 300-500лв на емсец ти се виждат много или ако спонтанен разход от 1000лв примерно ще те притесни, не ти препоръчвам, колкото и прималива да изглежда пазарната цена на колата!
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 07 Мар 2009, 11:17

Много кекави тия е39 :confused: Страшно красиви са ма ако е вярно каквото казвате по-добре е34 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 07 Мар 2009, 22:22

Да бе, даже Е28 още по-добре по тая логика :D
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 07 Мар 2009, 22:26

b2 написа:Е39 особено преди фейслифта е адски скъпа за поддръжка спрямо покупната и цена според мен. Това спокойно може да се нарече колата "детска болест" :mhihi: Само се огледай по темите във форума е неминуемо ще забележиш тенденцията всички да имат сходни проблеми. Предполагам, че си се насочил към 520 примерно 97-99 година. Взимаш я за 10-12к примерно и от там още през 1-вата година се почва:
- рейка!!!!! 2+ к или 300лв рециклиране
- носачи, тампони отпред - тука също е доста дебело...
- амортесьори 1000+ комплекта
- датчици разпр. и колянов вал - 400лв
- ламбда сонди 400-600лв
- датчици АБС имат навика да се прецакват
- датчика на airbag-a също
- съединител и маховик
- колегите са много прави за спирачките и вибрациите..
- всякакви дребни неща по електрониките - като шибаното радио, шибаната машинка на капака на багажника, шибаните чистачки.. :D

.. и т.н. и т.н.
Просто няма как да не се обадят тези неща (повечето от тях) освен ако предишния собствениик не ги е сменял или ако не си от малкото щастливци дето колата им е на реалните си под 200к километри ама това са много малко екземпляри..
Така, че ако примерно 300-500лв на емсец ти се виждат много или ако спонтанен разход от 1000лв примерно ще те притесни, не ти препоръчвам, колкото и прималива да изглежда пазарната цена на колата!


и сега като ги сравниш с Ауди А6 и с Е-класа... ще разбереш защо БМВ е по-добрия избор :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 08 Мар 2009, 9:02

b2 написа:Е39 особено преди фейслифта е адски скъпа за поддръжка спрямо покупната и цена според мен. Това спокойно може да се нарече колата "детска болест" :mhihi: Само се огледай по темите във форума е неминуемо ще забележиш тенденцията всички да имат сходни проблеми. Предполагам, че си се насочил към 520 примерно 97-99 година. Взимаш я за 10-12к примерно и от там още през 1-вата година се почва:
- рейка!!!!! 2+ к или 300лв рециклиране
- носачи, тампони отпред - тука също е доста дебело...
- амортесьори 1000+ комплекта
- датчици разпр. и колянов вал - 400лв
- ламбда сонди 400-600лв
- датчици АБС имат навика да се прецакват
- датчика на airbag-a също
- съединител и маховик
- колегите са много прави за спирачките и вибрациите..
- всякакви дребни неща по електрониките - като шибаното радио, шибаната машинка на капака на багажника, шибаните чистачки.. :D

.. и т.н. и т.н.


Пропуснал си :
-Радиатор 380 лв.
-Машинки на задните стъкла-2 х.....лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 08 Мар 2009, 11:55

......и сега като ги сравниш с Ауди А6 и с Е-класа... ще разбереш защо БМВ е по-добрия избор :)[/quote]
Разбира се!Там нещата изглеждат доста по -сериозно ценово.Всички модели мерцедес след 124-ката и всички Ауди след 100 са пълен т..ак в сравнение с нашите коли.Това е мое мнение и не ангажирам никой с него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Мнение от buller » 08 Мар 2009, 12:10

Въпреки скромния ми опит с BMW, както и от многото теми във форума мисля, че колата като цяло е... слаба :confused:
Защо: повечето сериозни дефекти се появяват след 200 000 км., което не е малък пробег. Но от друга страна това е висок клас автомобил, с висока начална цена и би трябвало да е по-здрава от един Фиат :| Друго - за кола от 1996-7 г. е твърде усложнена с електроника.
Но най-важното е не дали е калпав модела, а в какво състояние е колата, която сте закупили ;) Особено за дизелите...
Когато търсихме бензиновата E39 имаше много италиански гробници на по 140 000 км. :mhihi: главно 1999 г. с много екстри, но пушещи и тракащи като Икарус :confused: Е, за 8-9000 лв. някой би се престрашил да вземе подобна, но после ще има много теми във форума :roll:
Иначе поддръжката си е скъпичка, спор няма :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-39 520i
Мечтае да кара: M5-E39

Мнение от Jordandim » 08 Мар 2009, 12:25

Хайде и аз ще се намеся,въпреки скромният ми опит с Е-39,или от една година.
Може да се види колко теми съм пускал и за какво (някой от тях се оказаха неоснователни :D ) и смея да твърдя,че съм страшно доволен.
Три пъти съм сменял масло (на 10к винаги) заедно със стандартните неща (филтри и т.н.), накладки и...Това е....
По двигателя-НИЩО!
Карам на газ-среден разход 10,5 газ (пълно-пълно)
Разбира се не съм казал,че и на мен няма да почнат да се обаждат нещата, който ги споменавате-не споря,но просто до сега съм уникално доволен от машината.Въпреки,че е Италиянка :confused:
ПУ-ПУ да не я урочасам :D
Със здраве!

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook