Колко ви излиза поддръжката на e39?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Много зависи от това как се експлоатира , какви консумативи се слагат дали от по-скъпите или от по-евтините .Отвреме навреме се налага да се смени и някоя част по нея ,защото все пак говорим за кола,която е изминала поне 150к и някои части малко по-малко се обаждат и си искат смяна . Ако говорим за средни разходи на година без да се налагат някакви по-сериозни ремонти и промени около 3000-3500 без гумите .Това е за нормалните неща,които трябва да се правят.Без глезотиите по нея горе-долу толкова излиза
Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Аз всеки месец сменям нещо ,при мен малко нещата на мания го избива ,да тропне или скръцне и смянаLafera написа:Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...

Нищо лично ,Просто бизнес !
- p0lterguest
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Бургас А5606АВ
Аз всеки месец сменям нещо ,при мен малко нещата на мания го избива ,да тропне или скръцне и смянаi4koo написа:Lafera написа:Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...

м/у 3000 и 3500лв ми идва поддръжката..при пробег 47 000км за 2008 год.
без гими/каско и данъци
тези 500/600лв поддръжка изглеждат несериозни
мРазим голфЪрчета
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Lafera написа:Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...
Всичко е до конкретния автомобил, маниери на шофиране и количеството навъртяни километри годишно

Ако ти харесва моделът - взимай. Нали знаеш - кеф цена няма

Lafera написа:Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...
Ми взимай и ще разбереш... Ама ще е много глупаво ако се счупи нещо и трябва да си даваш последните пари за ремонти...
Е39 си е скъпа за подръжка и ако нямаш готовност за това, ще превърнеш колата в гълъбарник...
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
ja написа:Lafera написа:Едни казват 3-4k други 500-600 лева говорим без гуми и данъци...
Вече незнам какво да си мисля...Имам мерак за 520i обаче като гледам 4000 ме убивате. Да не би всеки месец да сменяте по нещо...
Ми взимай и ще разбереш... Ама ще е много глупаво ако се счупи нещо и трябва да си даваш последните пари за ремонти...
Е39 си е скъпа за подръжка и ако нямаш готовност за това, ще превърнеш колата в гълъбарник...

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Е39 особено преди фейслифта е адски скъпа за поддръжка спрямо покупната и цена според мен. Това спокойно може да се нарече колата "детска болест"
Само се огледай по темите във форума е неминуемо ще забележиш тенденцията всички да имат сходни проблеми. Предполагам, че си се насочил към 520 примерно 97-99 година. Взимаш я за 10-12к примерно и от там още през 1-вата година се почва:
- рейка!!!!! 2+ к или 300лв рециклиране
- носачи, тампони отпред - тука също е доста дебело...
- амортесьори 1000+ комплекта
- датчици разпр. и колянов вал - 400лв
- ламбда сонди 400-600лв
- датчици АБС имат навика да се прецакват
- датчика на airbag-a също
- съединител и маховик
- колегите са много прави за спирачките и вибрациите..
- всякакви дребни неща по електрониките - като шибаното радио, шибаната машинка на капака на багажника, шибаните чистачки..
.. и т.н. и т.н.
Просто няма как да не се обадят тези неща (повечето от тях) освен ако предишния собствениик не ги е сменял или ако не си от малкото щастливци дето колата им е на реалните си под 200к километри ама това са много малко екземпляри..
Така, че ако примерно 300-500лв на емсец ти се виждат много или ако спонтанен разход от 1000лв примерно ще те притесни, не ти препоръчвам, колкото и прималива да изглежда пазарната цена на колата!

- рейка!!!!! 2+ к или 300лв рециклиране
- носачи, тампони отпред - тука също е доста дебело...
- амортесьори 1000+ комплекта
- датчици разпр. и колянов вал - 400лв
- ламбда сонди 400-600лв
- датчици АБС имат навика да се прецакват
- датчика на airbag-a също
- съединител и маховик
- колегите са много прави за спирачките и вибрациите..
- всякакви дребни неща по електрониките - като шибаното радио, шибаната машинка на капака на багажника, шибаните чистачки..

.. и т.н. и т.н.
Просто няма как да не се обадят тези неща (повечето от тях) освен ако предишния собствениик не ги е сменял или ако не си от малкото щастливци дето колата им е на реалните си под 200к километри ама това са много малко екземпляри..
Така, че ако примерно 300-500лв на емсец ти се виждат много или ако спонтанен разход от 1000лв примерно ще те притесни, не ти препоръчвам, колкото и прималива да изглежда пазарната цена на колата!
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Да бе, даже Е28 още по-добре по тая логика 

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
b2 написа:Е39 особено преди фейслифта е адски скъпа за поддръжка спрямо покупната и цена според мен. Това спокойно може да се нарече колата "детска болест"Само се огледай по темите във форума е неминуемо ще забележиш тенденцията всички да имат сходни проблеми. Предполагам, че си се насочил към 520 примерно 97-99 година. Взимаш я за 10-12к примерно и от там още през 1-вата година се почва:
- рейка!!!!! 2+ к или 300лв рециклиране
- носачи, тампони отпред - тука също е доста дебело...
- амортесьори 1000+ комплекта
- датчици разпр. и колянов вал - 400лв
- ламбда сонди 400-600лв
- датчици АБС имат навика да се прецакват
- датчика на airbag-a също
- съединител и маховик
- колегите са много прави за спирачките и вибрациите..
- всякакви дребни неща по електрониките - като шибаното радио, шибаната машинка на капака на багажника, шибаните чистачки..![]()
.. и т.н. и т.н.
Просто няма как да не се обадят тези неща (повечето от тях) освен ако предишния собствениик не ги е сменял или ако не си от малкото щастливци дето колата им е на реалните си под 200к километри ама това са много малко екземпляри..
Така, че ако примерно 300-500лв на емсец ти се виждат много или ако спонтанен разход от 1000лв примерно ще те притесни, не ти препоръчвам, колкото и прималива да изглежда пазарната цена на колата!
и сега като ги сравниш с Ауди А6 и с Е-класа... ще разбереш защо БМВ е по-добрия избор

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
b2 написа:Е39 особено преди фейслифта е адски скъпа за поддръжка спрямо покупната и цена според мен. Това спокойно може да се нарече колата "детска болест"Само се огледай по темите във форума е неминуемо ще забележиш тенденцията всички да имат сходни проблеми. Предполагам, че си се насочил към 520 примерно 97-99 година. Взимаш я за 10-12к примерно и от там още през 1-вата година се почва:
- рейка!!!!! 2+ к или 300лв рециклиране
- носачи, тампони отпред - тука също е доста дебело...
- амортесьори 1000+ комплекта
- датчици разпр. и колянов вал - 400лв
- ламбда сонди 400-600лв
- датчици АБС имат навика да се прецакват
- датчика на airbag-a също
- съединител и маховик
- колегите са много прави за спирачките и вибрациите..
- всякакви дребни неща по електрониките - като шибаното радио, шибаната машинка на капака на багажника, шибаните чистачки..![]()
.. и т.н. и т.н.
Пропуснал си :
-Радиатор 380 лв.
-Машинки на задните стъкла-2 х.....лв.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
......и сега като ги сравниш с Ауди А6 и с Е-класа... ще разбереш защо БМВ е по-добрия избор
[/quote]
Разбира се!Там нещата изглеждат доста по -сериозно ценово.Всички модели мерцедес след 124-ката и всички Ауди след 100 са пълен т..ак в сравнение с нашите коли.Това е мое мнение и не ангажирам никой с него.

Разбира се!Там нещата изглеждат доста по -сериозно ценово.Всички модели мерцедес след 124-ката и всички Ауди след 100 са пълен т..ак в сравнение с нашите коли.Това е мое мнение и не ангажирам никой с него.
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Въпреки скромния ми опит с BMW, както и от многото теми във форума мисля, че колата като цяло е... слаба
Защо: повечето сериозни дефекти се появяват след 200 000 км., което не е малък пробег. Но от друга страна това е висок клас автомобил, с висока начална цена и би трябвало да е по-здрава от един Фиат
Друго - за кола от 1996-7 г. е твърде усложнена с електроника.
Но най-важното е не дали е калпав модела, а в какво състояние е колата, която сте закупили
Особено за дизелите...
Когато търсихме бензиновата E39 имаше много италиански гробници на по 140 000 км.
главно 1999 г. с много екстри, но пушещи и тракащи като Икарус
Е, за 8-9000 лв. някой би се престрашил да вземе подобна, но после ще има много теми във форума
Иначе поддръжката си е скъпичка, спор няма

Защо: повечето сериозни дефекти се появяват след 200 000 км., което не е малък пробег. Но от друга страна това е висок клас автомобил, с висока начална цена и би трябвало да е по-здрава от един Фиат

Но най-важното е не дали е калпав модела, а в какво състояние е колата, която сте закупили

Когато търсихме бензиновата E39 имаше много италиански гробници на по 140 000 км.



Иначе поддръжката си е скъпичка, спор няма

- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
Хайде и аз ще се намеся,въпреки скромният ми опит с Е-39,или от една година.
Може да се види колко теми съм пускал и за какво (някой от тях се оказаха неоснователни
) и смея да твърдя,че съм страшно доволен.
Три пъти съм сменял масло (на 10к винаги) заедно със стандартните неща (филтри и т.н.), накладки и...Това е....
По двигателя-НИЩО!
Карам на газ-среден разход 10,5 газ (пълно-пълно)
Разбира се не съм казал,че и на мен няма да почнат да се обаждат нещата, който ги споменавате-не споря,но просто до сега съм уникално доволен от машината.Въпреки,че е Италиянка
ПУ-ПУ да не я урочасам
Със здраве!
Може да се види колко теми съм пускал и за какво (някой от тях се оказаха неоснователни

Три пъти съм сменял масло (на 10к винаги) заедно със стандартните неща (филтри и т.н.), накладки и...Това е....
По двигателя-НИЩО!
Карам на газ-среден разход 10,5 газ (пълно-пълно)
Разбира се не съм казал,че и на мен няма да почнат да се обаждат нещата, който ги споменавате-не споря,но просто до сега съм уникално доволен от машината.Въпреки,че е Италиянка

ПУ-ПУ да не я урочасам

Със здраве!
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани