тракане на клапани
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- nenchomarinov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E39
- Мечтае да кара: M5
тракане на клапани
здравейте !
Имам следния проблем - тракат ми клапаните (или повдигачи и аз незнам)
имам достатъчно масло. с havoline 10 w 40 съм възможно ли е да е от маслото?
Колата е бмв е39 520 и модел 1996 г. на 280 000 км
моля разяснете ми ако може и цени за смяна на повдигачи , клапани?
Очаквам съвети и предложения!
Благодаря !
Имам следния проблем - тракат ми клапаните (или повдигачи и аз незнам)
имам достатъчно масло. с havoline 10 w 40 съм възможно ли е да е от маслото?
Колата е бмв е39 520 и модел 1996 г. на 280 000 км
моля разяснете ми ако може и цени за смяна на повдигачи , клапани?
Очаквам съвети и предложения!
Благодаря !
- nenchomarinov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E39
- Мечтае да кара: M5
постоянно си тракат и нормално ли е като махна капачката за наливане на масло при запален двигател , той да угасва?
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
батка на каква гробница си попаднал ?
нормално е да ти гасне ако мотора е студен, е на РАСИ загасна ама мотора беше студен, а моя беше работил преди това и като махнах капачката само леко си промени оборотите, всичко е 6
ама ако при тебе на загрята кола ти гасне мотора при махане на капачката мноо лошо
нормално е да ти гасне ако мотора е студен, е на РАСИ загасна ама мотора беше студен, а моя беше работил преди това и като махнах капачката само леко си промени оборотите, всичко е 6
ама ако при тебе на загрята кола ти гасне мотора при махане на капачката мноо лошо
- nenchomarinov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E39
- Мечтае да кара: M5
на студен мотор гасне иначе е ок аз го пробвах
абе всичко е ок по колата не ми гори масло стои си все в нормата вече 7 000 км. пълно пълно на магистрала с около 100-110 ми даде 7.8/ 100 разход бензин... няма да трепери да хълца да дрънка всичко си работи по нея само дето и тракат клапаните 


- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Най-елементарно е да си сипеш друго масло,например БМВ-лонглайф и ще се разбере веднага къде е проблема.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
- nenchomarinov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E39
- Мечтае да кара: M5
не са клапани а повдигачите днеска ходих в сервиза и смених маслото с bmw longlife обаче на ниски обороти пак тракат а в високите са ок
имам ванос - не е от него
незнам сега какво да правя има и вариант да е от маслена помпа - при по високи обороти хвърля масло и ги омаслява добре и вероятно затова не тракат а при ниските няма вероятно достатъчно налягане --- незнам и аз
помагайтес варианти и решения
имам ванос - не е от него
незнам сега какво да правя има и вариант да е от маслена помпа - при по високи обороти хвърля масло и ги омаслява добре и вероятно затова не тракат а при ниските няма вероятно достатъчно налягане --- незнам и аз
помагайтес варианти и решения

За гасненето на колата при отваряне на капачката на маслото има доста изписано ,но май не беше в нашия форум(Е39) а май в Е36 . Доколкото си спомням така трябва да е май.Ако не гасне значи ти е запушен отдушника за картерните газове( не съм сигурен но такива спомени имам). Потърси малко със търсачката и ще видиш дали има за какво да се притесняваш.
Доста кончета в един обор.


- nenchomarinov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E39
- Мечтае да кара: M5
Благодаря за всичко написано дотук... и сега малко пояснения по моя случай :
Най - интересното е че когато вдигна оборотите тракането спира , като ги сваля на нормалните след известно време пак се почва... та
Извода: Според мен при ниски обороти маслената помпа не вдига масло до повдигачите а като вдигна оборотите съответно и маслената помпа хвърля по-силно масло и ги пълни с масло... следователно смяна на маслена помпа но колегата WALL е написал че трябва смяна на биелни лагери и т.н - моля разяснете защо тези неща а не направо нова маслена помпа?
Благодаря Ви!
Ненчо
Най - интересното е че когато вдигна оборотите тракането спира , като ги сваля на нормалните след известно време пак се почва... та
Извода: Според мен при ниски обороти маслената помпа не вдига масло до повдигачите а като вдигна оборотите съответно и маслената помпа хвърля по-силно масло и ги пълни с масло... следователно смяна на маслена помпа но колегата WALL е написал че трябва смяна на биелни лагери и т.н - моля разяснете защо тези неща а не направо нова маслена помпа?
Благодаря Ви!
Ненчо
Колега налягането на маслото зависи от оборотите, при ниски обороти при теб налягането е малко за да чукат повдигачите. Това ниско налягане може да е от маслената помпа или хлабина в лагер/ите (губи го), може и от друго да губи налягане. Клапана на помпата, износени легла на повдигачите, запушена маслена магистрала и т.н.
Моят съвет е замерване на налягането на маслото, после на самата помпа (за да си сигурен, че тя е добре или я сменяш), и ако тя е добре тогава говориме за лагери или повдигачи.... Трябва да знаеш, че напълно възможно е да са износени леглата на повдигачите, но всичките ли? Майсторите не ти ли казаха кои ти тракат? Всички ли са при теб?
Отиди в оторизиран сервиз да го видят този проблем, поне да замерят налягането!
Моят съвет е замерване на налягането на маслото, после на самата помпа (за да си сигурен, че тя е добре или я сменяш), и ако тя е добре тогава говориме за лагери или повдигачи.... Трябва да знаеш, че напълно възможно е да са износени леглата на повдигачите, но всичките ли? Майсторите не ти ли казаха кои ти тракат? Всички ли са при теб?
Отиди в оторизиран сервиз да го видят този проблем, поне да замерят налягането!
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Тракането казваш е само при ниски обороти... а когато подадеш рязко газ до към 4000 оборота даречем и пуснеш газта, в момента в който оборотите падат от 4000 до тези на празен ход има ли го тракането?
- nenchomarinov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E39
- Мечтае да кара: M5
Не примерно от 4000 об. като пусна рязко гзта го няма и като поработи на ниски около 5-10 сек. се започва пак...
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани