От какво може да укоцяват М40 двигателите освен вал и кубили
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
гумите ти са с правилния размер
за дифа вече знаеш
като я спържиш на 1-ва 2-ра стига ли реголатора на 3та стига ли 6500об.
или 1-ва 6500об 2ра 5000и започва да забива и да пука

за дифа вече знаеш
като я спържиш на 1-ва 2-ра стига ли реголатора на 3та стига ли 6500об.
или 1-ва 6500об 2ра 5000и започва да забива и да пука

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
prostia написа:гумите ти са с правилния размер![]()
за дифа вече знаеш
като я спържиш на 1-ва 2-ра стига ли реголатора на 3та стига ли 6500об.
или 1-ва 6500об 2ра 5000и започва да забива и да пука
- Код: Избери целия код
Original tire[b](195/65/14)[/b]
Sidewall: 4.99 in
Radius: 11.99 in
Diameter: 23.98 in
Circumf: 75.34 in
Revs/mile: 841.03
New Tire[b](195/65/15)[/b]
Sidewall: 4.99 in
Radius: 12.49 in
Diameter: 24.98 in
Circumf: 78.48 in
Revs/mile: 807.36
Speedometer reading with new tire is [b]4.17% too slow.[/b]
When your speedometer is reading 60mph you are actually traveling 62.4mph.
ма вие с квито искате гуми си карайте в крайна сметка

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
prostia написа:гумите ти са с правилния размер![]()
за дифа вече знаеш
като я спържиш на 1-ва 2-ра стига ли реголатора на 3та стига ли 6500об.
или 1-ва 6500об 2ра 5000и започва да забива и да пука
- Код: Избери целия код
Original tire[b](195/65/14)[/b]
Sidewall: 4.99 in
Radius: 11.99 in
Diameter: 23.98 in
Circumf: 75.34 in
Revs/mile: 841.03
New Tire[b](195/65/15)[/b]
Sidewall: 4.99 in
Radius: 12.49 in
Diameter: 24.98 in
Circumf: 78.48 in
Revs/mile: 807.36
Speedometer reading with new tire is [b]4.17% too slow.[/b]
When your speedometer is reading 60mph you are actually traveling 62.4mph.
ма вие с квито искате гуми си карайте в крайна сметка ;)
Слабичък ми е английския може ли превод...

Това е ако че скоростомера ми ще има отклонение и ще показва с около 6км/ч по малко не ми е проблем...
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
RokFort написа:на първа го стига но 2-3та 5500-5600 са максималните обороти и след т'ва забива носа ,защо питаш??
От диф-а ли е???
При мен и на 5-та достигаше до 6500 при 210км/ч. Сега максималните обороти са ми 5500, а и не съм пробвал на 5-та до колко ще стигне.
При 100км/ч на пета скорост оборотеомера ми показва 2900 об/мин.
При 120км/ч на пета скорост оборотеомера ми показва 3500 об/мин.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Колега, надявам се си рабрал, че с увеличаване на цолажа гуми и джанти (15, 16, 17,...) трябва да се взимат по-ниски гуми (55,50,45...), защото иначе тежът и не са подходящи за Е30.
Иначе моето мнение е, че ако мотора е добър, трябва да пълни оборотомера на всички предавки до към 180-190
Иначе моето мнение е, че ако мотора е добър, трябва да пълни оборотомера на всички предавки до към 180-190

BMW only!
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
amd написа:Колега, надявам се си рабрал, че с увеличаване на цолажа гуми и джанти (15, 16, 17,...) трябва да се взимат по-ниски гуми (55,50,45...), защото иначе тежът и не са подходящи за Е30.
Иначе моето мнение е, че ако мотора е добър, трябва да пълни оборотомера на всички предавки до към 180-190
и аз съм на това мнение..

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Моя мотор по всички писани и неписани постинги в тоя форум отдавна трябваше да е на вторични, ма пак на 4-та стига до прекъсвач (даже и с 1 литър масло под минимума
). Нещо го спъва твоя, но не се сещам какво 


It's not who You are, it's who You know...
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Nindja Prezarejdane написа:сипи малко ОМВ карера 100,сложи 175/70/14 и ще си признаеш че за този м40 двигател,колата си вьрви нормално
и керосин да му сипе..
проблема едва ли му е в горивото

Критика се приема
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
м40б18 е добър мотор ! и става за всичко с подходящо човъркане
да ви кажа моето наблюдение над гумите и цлоажа ...
карам с зимни 175/65/14 и колата е мъртвец ... ама не иска да ги заварти /освен 1-ва и задна/ мокро, сухо няма значение ...
обаче си купих 15-ки АТS и ми подариха 225/50/15 и учудването ми беше голямо когато с 4 човека на мокрото направих 360 градуса на 2-ра ... без много зор ... и после се изсртеля ... Горивото трябва да е Хубаво !!
свещите също !
та сега положението е ясно ... искаш ли да върви наистина - Ниски Гуми!
високите за зимата

да ви кажа моето наблюдение над гумите и цлоажа ...
карам с зимни 175/65/14 и колата е мъртвец ... ама не иска да ги заварти /освен 1-ва и задна/ мокро, сухо няма значение ...
обаче си купих 15-ки АТS и ми подариха 225/50/15 и учудването ми беше голямо когато с 4 човека на мокрото направих 360 градуса на 2-ра ... без много зор ... и после се изсртеля ... Горивото трябва да е Хубаво !!
свещите също !
та сега положението е ясно ... искаш ли да върви наистина - Ниски Гуми!
високите за зимата


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Чак пък да става за всичко..
Те хубаво ще са ти по-ниски гумите, ама като са ти по-широки и тежки от по-големият цолаж?
Врътнал си се,защото едва ли са зимни и едва ли са нови,я сложи едни нови и пак да говорим
А иначе, с по-широките гуми колата е доста по-стабилна и управляема докато си дрифтиш, това се научих от комбито.

Те хубаво ще са ти по-ниски гумите, ама като са ти по-широки и тежки от по-големият цолаж?
Врътнал си се,защото едва ли са зимни и едва ли са нови,я сложи едни нови и пак да говорим

А иначе, с по-широките гуми колата е доста по-стабилна и управляема докато си дрифтиш, това се научих от комбито.

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
logout написа:Моя мотор по всички писани и неписани постинги в тоя форум отдавна трябваше да е на вторични, ма пак на 4-та стига до прекъсвач (даже и с 1 литър масло под минимума). Нещо го спъва твоя, но не се сещам какво
М40Б16 е бързооборотен мотор, пика на максималния въртящ момент е на 4250 оборота в мин. Горивната камера е в челото на буталото /то има вдлъбната форма/. Има степен на сгъстяване 8.8 /твърде малко за постигане повече мощ и въртящ момент във високите обороти/. Клапаните са висящи, разположени почти успоредно един спрямо друг, което определя и малкото проходно сечение и по-малко количество въздух, което влиза, особено при високите обороти. Този тип двигатели бързо ускоряват на старт при по-ниските и средни обороти и са много спънати във високите. Отделно тези над 200000 км и несменени разпределителен вал, кобилици и повдигачи не могат да развият пълната си мощност. Като цяло моторите М40 са конструирани на съвсем различен принцип от останалите и динамичните качества са коренно различни. За сравнение подобен тип двигатели са на опел "кадет" 1600 и "вектра" 1800, "нисан съни" 1600 и други. Бързо ускоряват от място и са тромави при ускорение в движение. М10 1800 е съвсем различен. Има висящи клапани, разположени под ъгъл един спрямо друг, много по-голямо проходно сечение, горивната камера е в цилиндровата глава, имат степен на сгъстяване 9.5 /изключение са 318I с катализатор/, малко по-тромави на старт при ниските обороти, но несравними за ускорение от движение.
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани