Колата прави странен шум! Помагайте...

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 02 Мар 2009, 23:34

сбъркана е щото като карам със затворени очи едно 928 ми се чини че карам камаро з28. тежко отпред, леко отзад, геройски дрифтове ама... като цяло скъпо удоволствие.

ти си знаеш. само си дай сметка честно за себе си какво му харесваш на този автомобил и... после си задай логичния въпрос при това положение защо не караш ц5 корвет? ;) схващаш ми наклона надявам се...

за емисиите - аз мислех че при вас е много стриктно ама.. това е знание трета ръка... явно грешно...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 03 Мар 2009, 1:16

alx написа:сбъркана е щото като карам със затворени очи едно 928 ми се чини че карам камаро з28. тежко отпред, леко отзад, геройски дрифтове ама... като цяло скъпо удоволствие.

ти си знаеш. само си дай сметка честно за себе си какво му харесваш на този автомобил и... после си задай логичния въпрос при това положение защо не караш ц5 корвет? ;) схващаш ми наклона надявам се...

за емисиите - аз мислех че при вас е много стриктно ама.. това е знание трета ръка... явно грешно...


нещо мноо си сбъркал платформата - щом сравняваш 928-ца с камаро... да накараш 928-ца да дрифти е почти невъзможно поради две причини - първата е разположението на скоростите и дифа, и второто е пасивното завиване отзад... като отида на корнър уейтинг след месец да ти пусна резултатите? последния път с мен в колата и пълен резервоар беше 51 на 49... не ти прилича да си клавиатурен спец...

аз си избирам тези битки, които мога да победя - корвета го уважавам, но в Англия и Германия няма шампионати в които да участва. 928-цата гъне Астон Мартин Н24 където я намери, нищо че е 30 години по-стара и в клас СП8 пада само от Вайпър и Гаярдо. Ще го преживеем... Дали 928-цата е скъп кеф - аз не знам да има евтин моторен спорт... Ако ти си открил такъв - осветли ме?

П.П. Къде на филмчето на Марк видя 928-цата да дрифти? Аз видях едно 928 за около $80,000 ал ин да къса шортите на 360ЧС и на много 996 ГТ3 Къпове... За 993 РС не говоря. Релатив валю-то е перфектно илюстрирано...

Поздрави.
Power is Nothing Without Insanity

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 03 Мар 2009, 1:49

Alex 320i Cabrio написа:нещо мноо си сбъркал платформата - щом сравняваш 928-ца с камаро... да накараш 928-ца да дрифти е почти невъзможно поради две причини - първата е разположението на скоростите и дифа, и второто е пасивното завиване отзад... като отида на корнър уейтинг след месец да ти пусна резултатите? последния път с мен в колата и пълен резервоар беше 51 на 49... не ти прилича да си клавиатурен спец...


ама аз знам как е статичния й баланс :) и знам че като тръгнеш да я мяташ по завоите статичния баланс значи .. почти нищо. щото също знам и коли със 50/50 че дори 48/52 които така свръхзавиват, че ум да ти зайде... защото статичен <> динамичен баланс както сам знаеш.

та за 928 - като почнах да я лашкам по завойте дупето изобщо не седеше. точно като.. камаро я усещах. не зная дали пасивното завиване отзад е било читаво, дали гумите са били свръхнапомпани и тн.. просто ти говоря аз лично как я усетих. не съм карал продължително време... карал съм няколко сесии на писта във един период от една седмица... това между другото не е само мое мнение а и на доста други хора които я караха същата кола.

за цените на автомобилния спорт- участването със порше винаги е било по-скъпо от това да си със американски автомобил. да не говориме че като почнеш да слагаш още коне- разликата е още по-голяма.

за клавиатурен рейсър дори не ми е хрумвало...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 03 Мар 2009, 4:02

Аз винаги съм казвал, ако искаш да си бърз и нямаш пари най евтиния път е японска кола, обаче ако имаш пара най бърз ше си с порше, ма и най гъзар 8) ... иначе порш без турбо и мотор отпред малко тегавина ма па стаа щом е V8 8) .
Изображение

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 03 Мар 2009, 18:15

Aве, вие двамата май въобще не четете за какво говоря...

Едно си баба знае, едно си баба бае...

Единият ми надува главата за х'американски коли, другият ми обяснява за японски...

Хубуу, но ние тук доматито ги махаме от колците преди да ги направим на салата с ракийка.

Пределно ми е ясно, че съотношението $/кс не е в полза на Порше. Малка подробност - единственият шампионат в Англия където може да се карат Американски коли или Японски е БритКар. Само таксата участие е 1900 лири на състезание. 1000 лири за сликовете, 1000 лири за тестинг и механици и къде е Киро на кирия?

За сравнение - Порш Оупън в Англия е 300 лири на състезание, сликовете издържат по 2 състезания и почти няма нужда от механици.

Ако 928-цата участва в ВЛН в Германия, тя всъщност има шанс да направи топ 5 в класа си срещу Астън Мартин Н24, Холдън Комодор, Корвет Ц5, Виисман, Мерцедес СЛК Карлсън или Ауди РС4. Това са битки, които могат да се спечелят...

Няма нужда да ви обяснявам, че има огромно количество части за 928-ца, стига човек да знае къде да търси. Също инженерингът на пърформънса е голям фън - слава богу, в България трудът е евтин, а има добри майстори които изпълняват и също помагат с опит тук и там. Та, нещата съвсем не са черни и бели...

Хайде сега пак ми обяснете за $/кс на Американките и Японките, които уважавам, но не ми вършат работа...
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 03 Мар 2009, 18:48

Колега,баланса на Порш-а си е перфектен ! Нали тази кола имаше AWS?
И преди в темата,където каза,че е фалшиво Порше имаше впредвид,че е реплика ли?

Обаче ако ще влагаш страшно много пари в нея,по-добре дай още повече пари и изхаби още повече нерви за 959. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 03 Мар 2009, 19:05

Overburner - NX написа:Колега,баланса на Порш-а си е перфектен ! Нали тази кола имаше AWS?
И преди в темата,където каза,че е фалшиво Порше имаше впредвид,че е реплика ли?

Обаче ако ще влагаш страшно много пари в нея,по-добре дай още повече пари и изхаби още повече нерви за 959. :mhihi:


Имаше предвид че порше с мотора отпред и водно охлаждане е менте за него, и какво 959, то има няколко у целия свят и се пазят като очите , човека се състезава както виждаш и ще му трябват резервни части

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Мнение от cobrata_m3 » 03 Мар 2009, 19:22

Overburner - NX написа:Колега,баланса на Порш-а си е перфектен ! Нали тази кола имаше AWS?
И преди в темата,където каза,че е фалшиво Порше имаше впредвид,че е реплика ли?

Обаче ако ще влагаш страшно много пари в нея,по-добре дай още повече пари и изхаби още повече нерви за 959. :mhihi:

колега ти отварял ли си да погледнеш от колко парички почва 959 и 928.

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 03 Мар 2009, 23:54

Overburner - NX написа:Обаче ако ще влагаш страшно много пари в нея,по-добре дай още повече пари и изхаби още повече нерви за 959. :mhihi:


Батеее, ти уби рибата :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 04 Мар 2009, 0:26

Alex 320i Cabrio написа:Единият ми надува главата за х'американски коли


съжалявам- професионална деформация... :)

единственият шампионат в Англия където може да се карат Американски коли или Японски е БритКар. Само таксата участие е 1900 лири на състезание. 1000 лири за сликовете, 1000 лири за тестинг и механици и къде е Киро на кирия?


това наистина са много пари за един любител.. не знаех, че е толкова скъпо. мислех, че на острова състезанията са много популярни и са доста по-достъпни за аматьорите.

причината поради която ти споделям мнение (да не го бъркаш със надуване на главата) е със чисто идеална цел... надявам се, че ме разбираш.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 04 Мар 2009, 1:14

alx написа:

това наистина са много пари за един любител.. не знаех, че е толкова скъпо. мислех, че на острова състезанията са много популярни и са доста по-достъпни за аматьорите.


общо казано си прав, но нЕкои животни са по-равни от другите - ако искащ да караш американска кола - плащаш... мога да карам нисан в тайм атак сериите, но там са животни и не си струва - по добре на блъскащи се колички да ходя...

alx написа: причината поради която ти споделям мнение (да не го бъркаш със надуване на главата) е със чисто идеална цел... надявам се, че ме разбираш.

:bchug:
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 04 Мар 2009, 17:29

Абе понеже тука се събрахте Поршаджии я кажете колко ли струва едно 993 GT2 ? :help:

@WeiSTD - убивам риби секви

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.06.2008

Мнение от paczo911 » 04 Мар 2009, 19:56

Overburner - NX написа:Абе понеже тука се събрахте Поршаджии я кажете колко ли струва едно 993 GT2 ? :help:


Последният път като ги гледах, се движеха в доста широки граници - между 110 000 и 300 000 евро :shock:
Но пък са уникални зверове, като мощност, performance, стойка на пътя, и въобще....

Ето малко снимки от carclassic.com

Изображение

Изображение

Изображение

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook