Колата прави странен шум! Помагайте...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Alex 320i Cabrio написа:M-TEAM написа:случил си на гаден бензин за тва гърми тъй,доста добре звучи , ако не е тайна какви са му данните на тоз звяр
около 380кс при 6750об/мин и 490Нм при 4500об/мин
Алекс , направо ... как да ти кажа ...




Георги Пенчев
slav4o1 написа:clubzendo написа:Абе пича показва порше-менте как се стрелка,виа пъ съвсем сте се облъчили
бъркаш се с 944/924 това е евтинджос серията на порше и тия двете коли са чист проект дизайн на Алди , 928 няма нищо общо. Даже много смешен факт че 2.0 мотор на 924 се слагал в първия Транспортер
Да бе,май верно се бъркам с 944,но иначе няма да си крива душата ся,звер е,удобна е,самолет е...порше е
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
clubzendo написа:slav4o1 написа:clubzendo написа:Абе пича показва порше-менте как се стрелка,виа пъ съвсем сте се облъчили
бъркаш се с 944/924 това е евтинджос серията на порше и тия двете коли са чист проект дизайн на Алди , 928 няма нищо общо. Даже много смешен факт че 2.0 мотор на 924 се слагал в първия Транспортер
Да бе,май верно се бъркам с 944,но иначе няма да си крива душата ся,звер е,удобна е,самолет е...порше е
Удобна? . .


И за 944 не си криви душата, защото някой ден ще мине покрай тебе едно 944, ще ти кихне и ще си замине, оставяйки те да се чувстваш минат и изоставен

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Поршето на Alex е страхотно, за звука и ускорението на скорост няма какво да се говори... умопомрачително
Между другото, моделът 928 и до днес се счита за едно от най-големите технически достижения на "Порше", изключително добре балансирана и бърза кола...
Колкото до 944, въпреки че колата е била позиционирана на по-ниско ценово равнище, носи всички белези на марката "Порше" във всичките си характеристики. А моделите 944 Turbo и 944 Turbo S са... просто много бързи - Turbo ускорява до 100 км/ч за около 6 секунди... Turbo S - за около 5.5...

Между другото, моделът 928 и до днес се счита за едно от най-големите технически достижения на "Порше", изключително добре балансирана и бърза кола...
Колкото до 944, въпреки че колата е била позиционирана на по-ниско ценово равнище, носи всички белези на марката "Порше" във всичките си характеристики. А моделите 944 Turbo и 944 Turbo S са... просто много бързи - Turbo ускорява до 100 км/ч за около 6 секунди... Turbo S - за около 5.5...

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Ама нали нкой тук не бърка 944 с 924 /мотор 2.0л ,ауди със 136 коня,ако не се лъжа/
.924-ката се счита за пълна издънка от страна на Порше..както е и всъщност..
. А 928 си е чиста проба спортист от най-висок клас...
Клиповете няма какво да ги кометрирам...страхотни са ,както и колата..




Клиповете няма какво да ги кометрирам...страхотни са ,както и колата..




WeiSTD написа:clubzendo написа:slav4o1 написа:clubzendo написа:Абе пича показва порше-менте как се стрелка,виа пъ съвсем сте се облъчили
бъркаш се с 944/924 това е евтинджос серията на порше и тия двете коли са чист проект дизайн на Алди , 928 няма нищо общо. Даже много смешен факт че 2.0 мотор на 924 се слагал в първия Транспортер
Да бе,май верно се бъркам с 944,но иначе няма да си крива душата ся,звер е,удобна е,самолет е...порше е
Удобна? . .![]()
И за 944 не си криви душата, защото някой ден ще мине покрай тебе едно 944, ще ти кихне и ще си замине, оставяйки те да се чувстваш минат и изоставен.
Ха,ще се чуствам така ако съм на 13 годинки,боли ме г*азо,ако исках бърза ,щях да си взема GT3000,или Nisan 350z,но сега много пътувам и ми трябва по-икономичен,та за това карам "печка"
- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
Верно странен шум бали го от кво е
Ма я си я карай с него
Зверче 





Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
clubzendo написа:
Господин новорегистриралсеспамер дай си малко почивка моля те. Няма нужда във всяка тема да праскаш по 5+ мнения


Адаш колата вади адския звук, само дето и аз се чудя МОТ-а как ще го минаваш


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Мерси за комплиментите... Това е "първа проба" - скоро ще има и ре-мап, и малко по-джиджан интейк, та белким излезе още малко шум...
След 3 месеца - следват малко по-дълъг ход на ковани буталца и биели от Колбеншмит - още 400куб см, малко по големи всмукателни клапани - 39мм срещу 37мм, малко пове хуб и лифт на валовете, малко повече компресия - 11.4:1 срещу 10.1:1 и агресивен ре-мап... Та белким ги докараме към 450 магарета на вала при 7000об/мин...
Иначе техническия преглед... Интересен въпрос... Според зависи. Вариант първи - лягам под прасето, монтирам си Айзенман ауспуха който иначе стои в гаража и всичко е на шест. Вариант втори - и в Англия може да се мине годишен преглед по документи
Вариант трети - никъде в изискванията за годишен преглед няма норма на шума, като конкретна цифра! Знам, че звучи невероятно, но помислете си за всичките луди коли правени някога в Англия - ТВР, Кейтърам, Радикъл - те просто не могат да минат посмъртно един немски тест от ТУВ. В Англия обаче колата просто не трябва да "смущава реда" - ако не го настъпвам, прасето всъщност е почти нормално.
След 3 месеца - следват малко по-дълъг ход на ковани буталца и биели от Колбеншмит - още 400куб см, малко по големи всмукателни клапани - 39мм срещу 37мм, малко пове хуб и лифт на валовете, малко повече компресия - 11.4:1 срещу 10.1:1 и агресивен ре-мап... Та белким ги докараме към 450 магарета на вала при 7000об/мин...
Иначе техническия преглед... Интересен въпрос... Според зависи. Вариант първи - лягам под прасето, монтирам си Айзенман ауспуха който иначе стои в гаража и всичко е на шест. Вариант втори - и в Англия може да се мине годишен преглед по документи

Power is Nothing Without Insanity
нямате ли анализ на изгорелите газове на годишния преглед?
за работата по двигателя - ще сменяш колянов вал, ще пилиш глави, по-големи входящи клапани... и то на порше... не ми е работа да ти се бутам ама... защо изобщо ще наливаш пари в една 928 платформа? 928 винаги е била със сбъркан баланс...
за работата по двигателя - ще сменяш колянов вал, ще пилиш глави, по-големи входящи клапани... и то на порше... не ми е работа да ти се бутам ама... защо изобщо ще наливаш пари в една 928 платформа? 928 винаги е била със сбъркан баланс...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
alx написа:нямате ли анализ на изгорелите газове на годишния преглед?
за работата по двигателя - ще сменяш колянов вал, ще пилиш глави, по-големи входящи клапани... и то на порше... не ми е работа да ти се бутам ама... защо изобщо ще наливаш пари в една 928 платформа? 928 винаги е била със сбъркан баланс...
Ами имам си чисто нов мотор в гаража с джиджан вал и биели от Порше за малко пари; имам и достъп до евтина работна ръка... (мен най-вече). Главите са направени за много малко пари при приятели. Буталата са на Порше - експериментални за Кайен и дойдоха дюшеш с мотора та така...
Платформата на 928 хич не е сбъркана... Нещо за баланс ми разправяш 'начи...
http://www.youtube.com/watch?v=wj5ohIZyohw
Иначе емисиите си ги минавам - тук изискванията за коли до 1992 са ниски...
Power is Nothing Without Insanity
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани