e 30 323 i
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
И... част от новите придобивки
http://store.picbg.net/pubpic/B5/40/63d ... dbb540.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/F4/B1/b81 ... a2f4b1.jpg

http://store.picbg.net/pubpic/B5/40/63d ... dbb540.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/F4/B1/b81 ... a2f4b1.jpg
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
хахаха, по снимки ли олекотявашtikso123 написа:Браво колега само не разбрах ще олекотяжаш ли маховика ако го олекотиш плс за снимки


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Явор написа:хахаха, по снимки ли олекотявашtikso123 написа:Браво колега само не разбрах ще олекотяжаш ли маховика ако го олекотиш плс за снимки
Е по кво друго


- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
К"во повече да го олекотявам тоя маховик бе хора
Примерно Орел-ите минават за добре пипнати оригинално мотори на 1,6 ГСИ Корса маховика е 9 кг. на 2,3 мотор на БМВ - 6 кг.
Мисля, че от тук надолу даже и ще пречи
Маховика е генератор на енергия все пак. Нали от време на време ще се връща газта и ще се подава веднага пак, нали ще се сменят и скорости.... е те в тия режими е добре все таки да има некъв маховик
А и болтовете за притискателния диск са много навън в периферията на маховика и единствения начин е да се дяла на фреза между два болта, от там обаче с баланса става голям филм. Та по маховика проучвам вариант за изработване на нов стоманен, който ще е около 4 кг. Та ако там ми харесат алтернативите ще пробвам ама иначе - така. А оригинално с баланса са си играли доста от завода още. По противотежестите на коляновия вал има отвори по 8 мм. разпробити на 4мм. дълбочина на някои от противотежестите, а на други има отвори по 3 мм разпробит на около 2 мм дълбоко - дет се вика само драснати противотежестите. Което ще дойде да рече, че доста точно и прецизно е направен баланса на вала
Надявам се и с маховика да е така, та за това като преценя какво ще спечеля от 6-800 гр. олекотяване и в същото време какво ще загубя от заводския баланс май по-ми клони везната маховика специално и противотежестите на вала да не ги пипам. Освен, ако не подлудея съвсем и да ги полирам. Биелите обаче ще бъдат олекотени - има от къде, буталните болтове също ще поолекотим и те така






Последна промяна drft на 25 Фев 2009, 12:47, променена общо 1 път
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- kirilov/325i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: Търговище
- Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
http://store.picbg.net/pubpic/FD/80/c7b ... 65fd80.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/2F/C4/1db ... ae2fc4.jpg
Е, глейте за къв баланс иде на реч
http://store.picbg.net/pubpic/2F/C4/1db ... ae2fc4.jpg
Е, глейте за къв баланс иде на реч

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Откриийте разликите
http://store.picbg.net/pubpic/7B/B7/495 ... fd7bb7.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/6F/45/6e0 ... 746f45.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/51/3B/593 ... 5b513b.jpg

http://store.picbg.net/pubpic/7B/B7/495 ... fd7bb7.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/6F/45/6e0 ... 746f45.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/51/3B/593 ... 5b513b.jpg
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Ако нищо не откривате вижте това
http://store.picbg.net/pubpic/03/8F/045 ... 02038f.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/90/DC/6f7 ... d190dc.jpg
Масата на една само биела ще падне около 80-90 грама / това не е окончателното и състояние/ и 6 х 80 = 480 гр. От болтовете от всеки по 20 гр. - 6х20=120 гр. и общо от бутало-биелната група - над половин кило /600 грама/ мисля да му личи после

http://store.picbg.net/pubpic/03/8F/045 ... 02038f.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/90/DC/6f7 ... d190dc.jpg
Масата на една само биела ще падне около 80-90 грама / това не е окончателното и състояние/ и 6 х 80 = 480 гр. От болтовете от всеки по 20 гр. - 6х20=120 гр. и общо от бутало-биелната група - над половин кило /600 грама/ мисля да му личи после

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
А на тая снимка:
http://store.picbg.net/pubpic/B5/40/63d ... dbb540.jpg
какво е туй дето изглежда като четри-карбуратора ламя ?
http://store.picbg.net/pubpic/B5/40/63d ... dbb540.jpg
какво е туй дето изглежда като четри-карбуратора ламя ?
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
stenly написа:А на тая снимка:
http://store.picbg.net/pubpic/B5/40/63d ... dbb540.jpg
какво е туй дето изглежда като четри-карбуратора ламя ?
Това са комплект моторджийски карбуратори, вече са 6



Имам едни тука други идеи обаче мисля си за колянов вал от 324 дизел или турбо дизел ама не знам с хода как мое да се реши проблема. Става на реч ако 81 мм. вал на дизела със 135 мм. биели ли е и ако да с мойте 130 милиметрови ще се решили въпроса с шлайф скъсяване на блока. Ако някой знае моля пишете ми. Иначе филма с лифта на клапаните ако има такъв и с белезите на ангренажа мисля, че ще го изиграя успешно
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Пак да питам някой знае ли колко мм. са биелките на на 324 Д и какви са възможностите да се ползва такъв вал в блока на м20 б23
Предварително много Ви благодаря 


БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
То от тез карбове ще се ползват само дроселите пич. Карбураторите няма да бачкат ръиш ли
Колата ще си е инжекция поне такива са заканите ама много бавно мърдам напред нямам време 


БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани