e 30 323 i

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 02 Фев 2009, 19:11

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 29.12.2008

Мнение от tikso123 » 03 Фев 2009, 0:23

Браво колега само не разбрах ще олекотяжаш ли маховика ако го олекотиш плс за снимки ;)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 03 Фев 2009, 0:25

tikso123 написа:Браво колега само не разбрах ще олекотяжаш ли маховика ако го олекотиш плс за снимки ;)
хахаха, по снимки ли олекотяваш :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 03 Фев 2009, 0:44

Явор написа:
tikso123 написа:Браво колега само не разбрах ще олекотяжаш ли маховика ако го олекотиш плс за снимки ;)
хахаха, по снимки ли олекотяваш :D

Е по кво друго Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 29.12.2008

Мнение от tikso123 » 03 Фев 2009, 0:58

Turbo-Lag написа:
Явор написа:
tikso123 написа:Браво колега само не разбрах ще олекотяжаш ли маховика ако го олекотиш плс за снимки ;)
хахаха, по снимки ли олекотяваш :D

Е по кво друго Изображение


не искам да видя г/д от къде е олекотяван не че ще олекотя моя ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 03 Фев 2009, 12:29

К"во повече да го олекотявам тоя маховик бе хора :!: :?: Примерно Орел-ите минават за добре пипнати оригинално мотори на 1,6 ГСИ Корса маховика е 9 кг. на 2,3 мотор на БМВ - 6 кг. :idea: Мисля, че от тук надолу даже и ще пречи :!: Маховика е генератор на енергия все пак. Нали от време на време ще се връща газта и ще се подава веднага пак, нали ще се сменят и скорости.... е те в тия режими е добре все таки да има некъв маховик :roll: А и болтовете за притискателния диск са много навън в периферията на маховика и единствения начин е да се дяла на фреза между два болта, от там обаче с баланса става голям филм. Та по маховика проучвам вариант за изработване на нов стоманен, който ще е около 4 кг. Та ако там ми харесат алтернативите ще пробвам ама иначе - така. А оригинално с баланса са си играли доста от завода още. По противотежестите на коляновия вал има отвори по 8 мм. разпробити на 4мм. дълбочина на някои от противотежестите, а на други има отвори по 3 мм разпробит на около 2 мм дълбоко - дет се вика само драснати противотежестите. Което ще дойде да рече, че доста точно и прецизно е направен баланса на вала :idea: Надявам се и с маховика да е така, та за това като преценя какво ще спечеля от 6-800 гр. олекотяване и в същото време какво ще загубя от заводския баланс май по-ми клони везната маховика специално и противотежестите на вала да не ги пипам. Освен, ако не подлудея съвсем и да ги полирам. Биелите обаче ще бъдат олекотени - има от къде, буталните болтове също ще поолекотим и те така
Последна промяна drft на 25 Фев 2009, 12:47, променена общо 1 път
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Търговище
Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque

Мнение от kirilov/325i » 04 Фев 2009, 15:38

Давай че се стопли.... ;) !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 04 Фев 2009, 18:25

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 10 Фев 2009, 16:41

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 10 Фев 2009, 16:46

Ако нищо не откривате вижте това :D
http://store.picbg.net/pubpic/03/8F/045 ... 02038f.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/90/DC/6f7 ... d190dc.jpg

Масата на една само биела ще падне около 80-90 грама / това не е окончателното и състояние/ и 6 х 80 = 480 гр. От болтовете от всеки по 20 гр. - 6х20=120 гр. и общо от бутало-биелната група - над половин кило /600 грама/ мисля да му личи после ;)
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 20 Фев 2009, 19:13

А на тая снимка:
http://store.picbg.net/pubpic/B5/40/63d ... dbb540.jpg

какво е туй дето изглежда като четри-карбуратора ламя ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 24 Фев 2009, 15:10

stenly написа:А на тая снимка:
http://store.picbg.net/pubpic/B5/40/63d ... dbb540.jpg

какво е туй дето изглежда като четри-карбуратора ламя ?


Това са комплект моторджийски карбуратори, вече са 6 :mhihi: Предстои да се орежат, обезкостят и да са ползват, само дроселните клапи от тях. Още се ш.бам с долната част обаче :( Олекотени са вече всички биели, в момента ги полирам до края на седмицата ще са готови и ще ги покажа наистина голяма красота стават. От шестте биели комплект с болтовете съм намалил общо масата на една цяла биела. Т.е. една биела оригинална е 612 грама. 630 грама съм свалил общо от шестте биели и болтове без да е това за сметка на здравината или поне така се надявам ;)
Имам едни тука други идеи обаче мисля си за колянов вал от 324 дизел или турбо дизел ама не знам с хода как мое да се реши проблема. Става на реч ако 81 мм. вал на дизела със 135 мм. биели ли е и ако да с мойте 130 милиметрови ще се решили въпроса с шлайф скъсяване на блока. Ако някой знае моля пишете ми. Иначе филма с лифта на клапаните ако има такъв и с белезите на ангренажа мисля, че ще го изиграя успешно
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 27 Фев 2009, 9:59

Пак да питам някой знае ли колко мм. са биелките на на 324 Д и какви са възможностите да се ползва такъв вал в блока на м20 б23 :D Предварително много Ви благодаря :D
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 27 Фев 2009, 19:32

як проект :D само дано успееш да ги регулираш тез карборатори, аз имам горчив спомен от карбуратори :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 27 Фев 2009, 19:51

То от тез карбове ще се ползват само дроселите пич. Карбураторите няма да бачкат ръиш ли :idea: Колата ще си е инжекция поне такива са заканите ама много бавно мърдам напред нямам време :confused:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook