Проблем със съединител на Е46 320д(136)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със съединител на Е46 320д(136)
Темата я пускам от името на наш познат-
Значи след смяна на съединитела,колата си работи добре .Проблема е ,че при подаване на газ на висока предавка(4-та или 5-та)почва да буксува.Така вече 5000км.
Майсторите се съмняват в маховика,но възможно ли е да го прави от него,или гледат да измъкнат някой лев само
Значи след смяна на съединитела,колата си работи добре .Проблема е ,че при подаване на газ на висока предавка(4-та или 5-та)почва да буксува.Така вече 5000км.
Майсторите се съмняват в маховика,но възможно ли е да го прави от него,или гледат да измъкнат някой лев само

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Проблем със съединител на Е46 320д(136)
ivan. написа:Темата я пускам от името на наш познат-
Значи след смяна на съединитела,колата си работи добре .Проблема е ,че при подаване на газ на висока предавка(4-та или 5-та)почва да буксува.Така вече 5000км.
Майсторите се съмняват в маховика,но възможно ли е да го прави от него,или гледат да измъкнат някой лев само
А при смяната само феродовия диск ли са сменили или комплекта с притискател и лагер ?
Отделно от това... някакъв NONAME съединител ли сте сложили или марков ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: Проблем със съединител на Е46 320д(136)
Колега сменено е всичко комплект (маховика не е сменян) .Дисковете са на ЗАКСmili4uk написа:ivan. написа:Темата я пускам от името на наш познат-
Значи след смяна на съединитела,колата си работи добре .Проблема е ,че при подаване на газ на висока предавка(4-та или 5-та)почва да буксува.Така вече 5000км.
Майсторите се съмняват в маховика,но възможно ли е да го прави от него,или гледат да измъкнат някой лев само
А при смяната само феродовия диск ли са сменили или комплекта с притискател и лагер ?
Отделно от това... някакъв NONAME съединител ли сте сложили или марков ?
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Проблем със съединител на Е46 320д(136)
ivan. написа:Колега сменено е всичко комплект (маховика не е сменян) .Дисковете са на ЗАКСmili4uk написа:ivan. написа:Темата я пускам от името на наш познат-
Значи след смяна на съединитела,колата си работи добре .Проблема е ,че при подаване на газ на висока предавка(4-та или 5-та)почва да буксува.Така вече 5000км.
Майсторите се съмняват в маховика,но възможно ли е да го прави от него,или гледат да измъкнат някой лев само
А при смяната само феродовия диск ли са сменили или комплекта с притискател и лагер ?
Отделно от това... някакъв NONAME съединител ли сте сложили или марков ?
Колега,
като вдигнеш 100-120, можеш ли да забележиш съединитела дали ти отделя супер горе... в смисъл .. едвам да го докоснеш и да превърта...
Те нали са саморегулиращи се .. да не би да е от там някъде проблема ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Кутията долу наново. Нов съединители и маховик. Това при положение, че са сложили истинския съединител преди това. Ако е буксувал веднага след смяната то най-вероятно не са му сложили точния съединител. Ако буксуването се е получило след време вероятно е маховика да е заминал и съединителя с него. При всички положения трябва да се сваля кутията.
ПС: двумасовите(демферни) маховици по принцип са консуматив.
ПС: двумасовите(демферни) маховици по принцип са консуматив.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
а можете ли да ми кажете колко пари излиза целия комплект там кфито глупости трябват зашото на мен ми предстои смяна скоро...и сащо да попитам,вазможно ли е от саединителя да ми вдига различно на една и саща предавка..карам на 2-ра и още небеше стигнала до прекасвач и карах с 95 км. някаде а след 5 км давам пак до дупка на 2-ра и на 80 км. ми удря прекасвача един маистор ми каза че било от саединителя защото преплазвал ли неможах да го разбера точно,и някои може ли да ми каже на 2-ра колко наи мн е хващал 1.9 99г.



- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
clubzendo написа:може да има теч на масло някъде и да се омаслява,за това да превърта
Попадне ли масло там, съединителят е направо за боклука.
Има го като вероятност от помпата (на едно Е36 така се прецака почти нов съединител).
Но това "буксуване" на високите предавки е показателно за износване... скоро ще почне и на 3та и т.н.
Сигурен ли си, че комплекта който си купил е редовен

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
- Svishtarov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 2.02.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем със съединител на Е46 320д(136)
при скорост 80 - 90 на 5-та с около 1,700 -1,800 оборота рязко подаване на газта оборотите се вдигат до кам 2,500 - 3,000 пак рязко,но колата не набира скорост след което оборотите се връщат на 2,000 и тогава вече от един път тръгва на какво се дължи това СЪЕДИНИТЕЛ или...???
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани