не иска да пали 530дизел

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

не иска да пали 530дизел

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 27 Фев 2009, 11:11

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

Re: не иска да пали 530дизел

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 27 Фев 2009, 11:14

колеги ПОМОЩ не иска да заварти стартерар има ток но не показва никакви признаци да запали

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 27 Фев 2009, 11:32

като завъртиш да запали ... чува ли се цък-цък ?? ако е това Акумулатор !! / много познат звук до предни няколко месеца за мен /

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 27 Фев 2009, 11:35

Колега,дай малко подробности!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 27 Фев 2009, 11:43

не е акумулатора неиска да заварти изобщо ток има,не варти стартера

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 27 Фев 2009, 11:45

има ли едно Цък Цък Цък и да премигват лампите като се опитваш да палиш ? ако е така значи 100% акумулатор

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 27 Фев 2009, 11:46

[quote="BMW-E39"]има ли едно Цък Цък Цък и да премигват лампите като се опитваш да палиш ? ако е така значи 100% акумулатор[/quote]

не нямяго този звук

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 27 Фев 2009, 12:00

Имобилайзер?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 27 Фев 2009, 16:06

ако е имобилайзера какво трябва да се направи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 27 Фев 2009, 16:47

а може ли да е от самия ключ проблема

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 26.02.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E65

Мнение от PJsexy » 27 Фев 2009, 17:13

автоматик ли е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 27 Фев 2009, 17:21

да автоматик е

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 27 Фев 2009, 17:33

[quote="G_A_Z_A_R_A"]ако е имобилайзера какво трябва да се направи[/quote
Ако е слаган в БГ отиди там където са го слагали,ако не в някои от оторизираните сервизи за БМВ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 27 Фев 2009, 22:53

Първата ти работа след като се сблъскаш с подобен проблем е да си провериш бушоните! Каде се намират тези бушони? Отваряш джабката и в горния край има две врътки, развиваш ги и бушоните провисват на панел пред теб. Сваляш ги един по един и ги оглеждаш много внимателно. После внимаваш да си ги слагаш кой от каде си го извадил. Не изваждай повече от един бушон! Ако си извършил тази процедура и всичо е наред откачаш единия кабел на акумулатора и го оставяш на страна в продължение на 10 мин. Връщаш го обратно, като внимаваш да не направиш беля с клемите. Акумулатора е под десния капак в багажника. Ако пак незапали ще даваме още напътствия. Как възникна проблема? Вчера си е загасил и днес нема никви признаци за палене; опита се да запли.. каза щрак и спря и при втория опит нито щрак нито дявол?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 28 Фев 2009, 20:24

Ако не се чува въобще шум от задействане на стартера и колата е с аларма, може да е и от нея.

Много често вързват имобилайзера за стартера

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook