Смяна на въздушен филтър Е87 - задача САМО за майстори!

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti

Мнение от Milcho » 25 Яну 2009, 18:04

Ами аз не мисля, че хората от BMW са предвидили клиентите им сами да си сменят филтрите, че да гледат да ги улесняват.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 25 Яну 2009, 18:15

Това не може да бъде оправдание защото пък се отразява на цената на обслужването.
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 25 Яну 2009, 18:16

от Е46 нагоре е така, има си и плюсове - филтърът е огромен конус :idea: ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 25 Яну 2009, 18:42

Не знам какво точно е предимството на огромния конус, но хубавото е че след фейслифта филтъра вече е плосък елемент, изнесен в "кутия" отстрани (като на почти всеки нормален автомобил) и се сменя значително по-лесно.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 8.04.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от S_GonzaLes » 24 Фев 2009, 23:48

Не знам как е на 1цата но на 3ката е пълен ад....
4 часа се мъча да си сменя филтъра с нов К&N но ми се е*а майката..
като начало махнах всички видове пластмаси по двигателя, след което с адските мъки свалих стария, и 3 часа се мъча да сглобя кутията с новия но без успех, отказах се и уставих колата така, утре продължавам, но ме съмнява че K&N-а е малко по-дълъг и затова не мога да затворя кутията :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 25 Фев 2009, 9:54

ми сигурно зависи от големината на колата. мойта кола не е стара ,ма филтъра се сменя за 20сек.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 25 Фев 2009, 11:21

S_GonzaLes написа:Не знам как е на 1цата но на 3ката е пълен ад....
4 часа се мъча да си сменя филтъра с нов К&N но ми се е*а майката..
като начало махнах всички видове пластмаси по двигателя, след което с адските мъки свалих стария, и 3 часа се мъча да сглобя кутията с новия но без успех, отказах се и уставих колата така, утре продължавам, но ме съмнява че K&N-а е малко по-дълъг и затова не мога да затворя кутията :roll:


Ми то тва твойто 320d е със същият матор кат на мойта ерго същият филтър ерго същата простотия.... ей за това говоря аз... а филтъра май не го слагаш правилно, щото едва ли са ти го объркали... той е един...

SKISA, то мисля е според двигателя... но явно са чули човешките вопли и N47 (новият R4/2.0d) е с панелен филтър, дето се сменя за норматив..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 8.04.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от S_GonzaLes » 25 Фев 2009, 18:46

Няма такава простотия, на филтъра вътрешния ръб пречеше да влезе докрай и след като го изрязах кутията влезе като у дома си 8) Та да знаете K&N иска да го подобриш малко преди да го мушкаш.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 25 Фев 2009, 19:24

Я дай повече инфо, че мислех скоро да слагам такъв филтър... кой ръб не влиза? Тва не е истина просто :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 8.04.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от S_GonzaLes » 25 Фев 2009, 20:19

Значи трябва да се сжали ръба който подпира тръбата за която е закачен дебитомера, като погледнеш филтъра откъм отвора вътре се вижда 1 ръб който при мен трябваше да се изреже, понеже филтаре е много твърд и не може да се набута в кутията трябва да се вкара просто повече, иначе за този модел K&N ми пиши 1 лично да ти кажа колко ми излезе.
Изображение

Предишна

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook