Загуби токове

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Столично
Пол: Мъж
Кара: 525 ТДС

Загуби токове

Мнение от vaaseetoo » 22 Фев 2009, 22:14

Здравейте всички ентусиасти! Днес ми се случи нешо което не е за вярване!
Отивам си аз на диагностика и започвам да ровя в копютъра на бавареца ръч тук ръч там до тук добре качвам се да паля колата няма никакъв то не може да завърти(да оточня че акумолатора е нов на 3 месеца 100 ампера и до сега проблеми не съм имал) дадохме ток с друг акумолатор след това колата поработи 3-4 минути и като я огасих и започнах да паля акумолатора въртеше като ненормален!
Ако някой има идея от какво може да се е получило така да свирка :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 22 Фев 2009, 22:22

Нормално колега, при диагностика заминава акумулатора за отрицателно време, ако ще и чисто нов да е :D
Аз си взех едно зарядно, закачам го на акумулатора както е на колата и тогава започвам да бърникам ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Столично
Пол: Мъж
Кара: 525 ТДС

Мнение от vaaseetoo » 22 Фев 2009, 22:41

Баси е това не съм го знаел ще го имам впредвид другия път! Дано да нямам проблеми утре сутрин че тия студове си мамата.... мерси колега за бързия отговор!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Столично
Пол: Мъж
Кара: 525 ТДС

Мнение от vaaseetoo » 24 Фев 2009, 21:29

Говорих с познати и ми казаха че не самата диагностика изтощава акумолатора а това дето седи повече време на контакт, че докато е на контакт има голяма консумация защото повечето системи работели!!! :winky: :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 24 Фев 2009, 21:50

vaaseetoo написа:Говорих с познати и ми казаха че не самата диагностика изтощава акумолатора а това дето седи повече време на контакт, че докато е на контакт има голяма консумация защото повечето системи работели!!! :winky: :winky:

Освен, че като е на контакт дърпа повече ток, ами и като четеш от ECU-тата натоварваш още повече ;)
Например, като започнеш да четеш от LCM-а и докато четеш все едно всички крушки по колата светят.

Пак че не си започнал да правиш нещо и да установиш, че акумулатора е паднал.Мен като ми падна точно докато прекодирах, направо щях да се наакам, че съм прецакал всичко по кодирането на колата.За моя огромно щастие, нямаше никакви поражения.И това с чисто нов акумулатор Bosch 75Аh.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook