Загуби токове
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- vaaseetoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Столично
- Пол: Мъж
- Кара: 525 ТДС
Загуби токове
Здравейте всички ентусиасти! Днес ми се случи нешо което не е за вярване!
Отивам си аз на диагностика и започвам да ровя в копютъра на бавареца ръч тук ръч там до тук добре качвам се да паля колата няма никакъв то не може да завърти(да оточня че акумолатора е нов на 3 месеца 100 ампера и до сега проблеми не съм имал) дадохме ток с друг акумолатор след това колата поработи 3-4 минути и като я огасих и започнах да паля акумолатора въртеше като ненормален!
Ако някой има идея от какво може да се е получило така да свирка
Отивам си аз на диагностика и започвам да ровя в копютъра на бавареца ръч тук ръч там до тук добре качвам се да паля колата няма никакъв то не може да завърти(да оточня че акумолатора е нов на 3 месеца 100 ампера и до сега проблеми не съм имал) дадохме ток с друг акумолатор след това колата поработи 3-4 минути и като я огасих и започнах да паля акумолатора въртеше като ненормален!
Ако някой има идея от какво може да се е получило така да свирка

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Нормално колега, при диагностика заминава акумулатора за отрицателно време, ако ще и чисто нов да е
Аз си взех едно зарядно, закачам го на акумулатора както е на колата и тогава започвам да бърникам

Аз си взех едно зарядно, закачам го на акумулатора както е на колата и тогава започвам да бърникам

- vaaseetoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Столично
- Пол: Мъж
- Кара: 525 ТДС
Баси е това не съм го знаел ще го имам впредвид другия път! Дано да нямам проблеми утре сутрин че тия студове си мамата.... мерси колега за бързия отговор!
- vaaseetoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Столично
- Пол: Мъж
- Кара: 525 ТДС
Говорих с познати и ми казаха че не самата диагностика изтощава акумолатора а това дето седи повече време на контакт, че докато е на контакт има голяма консумация защото повечето системи работели!!!



- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
vaaseetoo написа:Говорих с познати и ми казаха че не самата диагностика изтощава акумолатора а това дето седи повече време на контакт, че докато е на контакт има голяма консумация защото повечето системи работели!!!![]()
Освен, че като е на контакт дърпа повече ток, ами и като четеш от ECU-тата натоварваш още повече

Например, като започнеш да четеш от LCM-а и докато четеш все едно всички крушки по колата светят.
Пак че не си започнал да правиш нещо и да установиш, че акумулатора е паднал.Мен като ми падна точно докато прекодирах, направо щях да се наакам, че съм прецакал всичко по кодирането на колата.За моя огромно щастие, нямаше никакви поражения.И това с чисто нов акумулатор Bosch 75Аh.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани