Захранващ кабел за CD Changer

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Захранващ кабел за CD Changer

Мнение от tsb_bg » 24 Фев 2009, 9:07

Колеги имам захранващия кабел с куплунга (тройка) за CD чейнджъра, но е отрязан и не знам кой цвят жичка за какво е.

Може ли някой да ми даде схема на захранването на чейнджъра и до къде всъщност се тегли този кабел

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 24 Фев 2009, 9:16

Зам за малкото кабелче само:
1. бяло/жълто/червено - ibus
2. червено/зелено - плюс
3. кафяво - маса
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 24 Фев 2009, 9:39

bmw_n00b написа:Зам за малкото кабелче само:
1. бяло/жълто/червено - ibus
2. червено/зелено - плюс
3. кафяво - маса

Бяло/СИВО/жълто е iBus

Бяло/червено/жълто е К-BUS :winky:

Иначе правилно си ги описал, с изключение на iBUS.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 24 Фев 2009, 16:05

http://www.x5world.com/articles/x5/stereo/9527-bmw-x5-radio-module-amp-information.html

А от тази схема можеш да видиш къде точно се връзва и-буса ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 24 Фев 2009, 18:37

Благодаря за инфото, светна ми :D

Само още един въпрос, чейнджъра на постоянен (+) ли се вързва или на (+) през контактния ключ (първа позиция/контакт; ACC/RUN)

И ако някой знае от къде е най-добре да взема (+) за да не влияе на CHECK модула?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 24 Фев 2009, 18:59

tsb_bg написа:Благодаря за инфото, светна ми :D

Само още един въпрос, чейнджъра на постоянен (+) ли се вързва или на (+) през контактния ключ (първа позиция/контакт; ACC/RUN)

И ако някой знае от къде е най-добре да взема (+) за да не влияе на CHECK модула?


Отзад от страната на чеинджъра в снопа има един дебел кабел (чевено/зелен) към който трябва да го свържеш и ще стане както е фебрично ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 24 Фев 2009, 19:26

Мерси подкарах го

А този въпросния кабел имаш ли идея дали е на постоянен (+) или му се изключва захранването 15 мин. след като изключиш двигателя(като на телефона например)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 24 Фев 2009, 21:13

На постоянен + е, иначе всеки път като дадеш на контакт, ще започва да ти пренарежда дисковете ;)

В колата има два вида +, единият е постоянен и кабелът е червено/зелен (има и малко кафяво около зеленото, но е много малко) и + при положение на ключа в позиция 1 и кабелът е лилаво/бял.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 24 Фев 2009, 21:59

Благодаря на всички :yes:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook