ТДС не пали топъл!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Като те мързи толкова аз ще ти оправя темата:
Това първо и второ дай малко по-подробно за пораженията и последвалите ремонти - клапани нови ли сложи, главата кво я прави или нова сложи или нова стара, гарнитурата коригира ли ако е стъргана, ако пушека е сивобял значи и масло и антифриз гори, дай данни за загубите и т.н. и т.н. В противен случай само майсторите ти може да ти помогнат.
cecoboy написа:Здравейте колеги съжалявам за баналния въпрос знам че много е писано аз също включително съм споделял опит,но сега се сблъсквам пак и не знам какво да правя!Ситуацията е следната: Още като си взех колата имаше проблем с топлия старт.Занесох я в местния сервиз на БМВ и там ми обясниха че веригата на ангренажа ми е много хлабава и за това не пали.Предожиха ми вариянт чрез леко завъртане на помпата да компенсират хлабавата верига и съответно се получи може би 6 месеца нямах никакъв проблем ,след това пак се появи пак отидох и пак така и отново се оправи но ми казаха че вече наистина трябва да сменя веригата щото вече не можело да се компенсира със завъртане!Аз обаче карах още доста и съответно скъсах верига и може да предположите какво стана ...клапани,глава и т.н. Помислих че поне вече няма да го има този проблем щото нали нова верига но уви!Работата е много зле правих си ремонта при един не много кадърен майстор който не ми беше зацепил добре ГНП-то размествал му е електронната центровка и ходих при друг който твърди че е направил перфектна центровка!Сега сутрин пали сравнително добре подгрявам два пъти и пали бързо но минава може би 1 минута докато мотора си нормализира работата.Това се търпи но като мине синята зона и като спре да включва подгрева направо ужас ако е близо до синьото даже някой път ми пада акумулатора докато запали!Майстора ми предложи по някакъв начин да накара колата всеки път да пуска подгрева и щяла да пали винаги!Досега не бях чувал за подобен начин за решаване на проблема.Някой правил ли е нещо подобно има ли ефект или някакви минуси!И още нещо преди като настъпя повечко ми пушеше черно а сега сиво бяло нещо си и ми се струва че по-малко върви но не съм 100% сигурен!
Това първо и второ дай малко по-подробно за пораженията и последвалите ремонти - клапани нови ли сложи, главата кво я прави или нова сложи или нова стара, гарнитурата коригира ли ако е стъргана, ако пушека е сивобял значи и масло и антифриз гори, дай данни за загубите и т.н. и т.н. В противен случай само майсторите ти може да ти помогнат.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
bmw_n00b написа:Като те мързи толкова аз ще ти оправя темата:cecoboy написа:Здравейте колеги съжалявам за баналния въпрос знам че много е писано аз също включително съм споделял опит,но сега се сблъсквам пак и не знам какво да правя!Ситуацията е следната: Още като си взех колата имаше проблем с топлия старт.Занесох я в местния сервиз на БМВ и там ми обясниха че веригата на ангренажа ми е много хлабава и за това не пали.Предожиха ми вариянт чрез леко завъртане на помпата да компенсират хлабавата верига и съответно се получи може би 6 месеца нямах никакъв проблем ,след това пак се появи пак отидох и пак така и отново се оправи но ми казаха че вече наистина трябва да сменя веригата щото вече не можело да се компенсира със завъртане!Аз обаче карах още доста и съответно скъсах верига и може да предположите какво стана ...клапани,глава и т.н. Помислих че поне вече няма да го има този проблем щото нали нова верига но уви!Работата е много зле правих си ремонта при един не много кадърен майстор който не ми беше зацепил добре ГНП-то размествал му е електронната центровка и ходих при друг който твърди че е направил перфектна центровка!Сега сутрин пали сравнително добре подгрявам два пъти и пали бързо но минава може би 1 минута докато мотора си нормализира работата.Това се търпи но като мине синята зона и като спре да включва подгрева направо ужас ако е близо до синьото даже някой път ми пада акумулатора докато запали!Майстора ми предложи по някакъв начин да накара колата всеки път да пуска подгрева и щяла да пали винаги!Досега не бях чувал за подобен начин за решаване на проблема.Някой правил ли е нещо подобно има ли ефект или някакви минуси!И още нещо преди като настъпя повечко ми пушеше черно а сега сиво бяло нещо си и ми се струва че по-малко върви но не съм 100% сигурен!
Това първо и второ дай малко по-подробно за пораженията и последвалите ремонти - клапани нови ли сложи, главата кво я прави или нова сложи или нова стара, гарнитурата коригира ли ако е стъргана, ако пушека е сивобял значи и масло и антифриз гори, дай данни за загубите и т.н. и т.н. В противен случай само майсторите ти може да ти помогнат.
Не мисля, че има нещо общо с паленето. Проблема му е в помпата и веригите според мен.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
За паленето ясно, но нали има и други оплаквания човека. Пък и ако е престъргана главата и гарнитурата е оргиналдъ маркировките отиват на кино. Друг е въпроса, че те на майсторите им идват отвътре....
Иначе тука бая материал има, ако случайно е пропуснал колегата.
ПП - а пушека може да е от конденз, но си следи антифриз и маслото. Центровка в друг сервиз ще е добре.
Иначе тука бая материал има, ако случайно е пропуснал колегата.
ПП - а пушека може да е от конденз, но си следи антифриз и маслото. Центровка в друг сервиз ще е добре.
Последна промяна bmw_n00b на 24 Фев 2009, 0:41, променена общо 1 път
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
колега срамота е да си сменил вериги и всичко и да правиш принудителен подгрев това се прави на кола която се пуска за продаване и не ти се занимава дая вкарващ в ред проблема за студеното палене е вероятно от свещи или реле за подгрев няма такъв филм 2 пъти подгряване на студена кола подгряваш палиш и това е трябва да работи равномерно мотора другите ти проблеми идват от центровка на помпата и от дебита на горивото което пуска а може и мотора да не е зацепен като хората с новата верига но това може да го провери всеки що годе кадърен майстор отивай там където ти е правил колата тоя и му я оставяи да я вкарва в час или да прави ресто на парите и отивай в друг сервиз
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани