спортен филтър
Модератор: bum_bum
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Да бе,я си представи звука на хилядарка,например К 8,с Йошимура от началото до края....Неповторим....Винаги има смисъл,не само за звука,то иначе дръпнатите нямаше да ги правят тези работи,ако ще е само заради саунд.Презумпцията е да е вървежно возилото,а музиката е следствие.Съвсем друго е колко помага за това сал едничкият филтър на конкретното ДВГ,но нали все пак въпросът е конкретно за него,ФИЛТЪРЪТ.bum_bum написа:trelos1 написа:това мисля и да направя слагам и се наслаждавам на готиния звук
а то на 16- ката звука и е направо неповторим
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Здравейте на всички, неисках да пускам нова тема и викам дай да пиша в тази(дано не се сърди колегата). Подариха ми един спортен филтър и искам да попитам от къде мога да си намеря някакъв преходник от дебитомера към филтъра и Трябва ли да му слагам някаква тръба за да го изнеса малко по напрет от дебитомера или не е нужно(щот съм виждал на разни коли така направен).
- unhuman90
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 16.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i e39
- Детайли за колата: красавица
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Nikito_nn написа:Здравейте на всички, неисках да пускам нова тема и викам дай да пиша в тази(дано не се сърди колегата). Подариха ми един спортен филтър и искам да попитам от къде мога да си намеря някакъв преходник от дебитомера към филтъра и Трябва ли да му слагам някаква тръба за да го изнеса малко по напрет от дебитомера или не е нужно(щот съм виждал на разни коли така направен).
Еми виж тука http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=126675 има и колена и тръби



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- STOPSKI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 7.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Нещо между 320-ка и М3
- Мечтае да кара: S62B50
.
sonny написа:А я са ми кажете с ръка на сърцето, кат си турите великия спортивен филтър, разлика усещате ли? Или е кат при гърнето, поне мноу реве и даваме газ и начи мноу въри?
Да колега има разлика в джоба олеква ти

Аз се пребах с K&N конус звука каде му е иначе си е сащото даже като загреи колата по малко варви дали щото моцка топал въздух от мотора тряя топлинен щит и пак ше олекни джоба
Колега,отговорих ти още в началото:"мерак с пари се гаси....""кефа цена няма...."което искаш избери смисъла е един...
А ако пак не ме разбереш,има и още"с пръдня боя не става..."Извинявай че така се изразявам,ама гледам че колегите технически и практически са ти отговорили.......та само тези начини останаха........Ако си си решил,слагай"пък"каквото сабя покаже...." 


"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- Turbonetics
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30 '88 & e34'95
Сам по себе си спортният филтър няма да ви даде повече мощност без намеса по други компоненти на двигателят - горивната и запалителната система, изпускателни колектори и ауспух и т.н.. Т.е. той само позволява произвеждането на повече мощност чрез значително подобряване на засмукването и възможността да бъде инсталиран на място, откъдето може да се въвежда директно по-студен въздух, далеч от горещите зони в двигателният отсек.
Всички са забелязали, че когато е студено автомобилите вървят повече и моторът има повече мощност. Това е заради по-ниската температура на засмукваният въздух и като цяло по-ниската температура на горивовъздушната смес.
По-ниската температура определя по-висока плътност на въздушната маса и в крайна сметка по-голямо количество въздух в единица обем, което позволява и по-голямо количество гориво. Това е една от причините при по-студен въздух да има повече мощност.
Друг приятен ефект от тези филтри е, че можете да чуете чудесният звук от припокриването на фазите на газоразпределението. Което придава доста агресивно излъчване на автобила ви.
Възможността да ги ползвате за много повече километри от нормалните значително намалява разходите за консуматив, като през определено време според степента на замърсяване на околната среда само се измиват с обезмаслител и след това се напръскват със специалните масла, които се продават тази цел.
Всички са забелязали, че когато е студено автомобилите вървят повече и моторът има повече мощност. Това е заради по-ниската температура на засмукваният въздух и като цяло по-ниската температура на горивовъздушната смес.
По-ниската температура определя по-висока плътност на въздушната маса и в крайна сметка по-голямо количество въздух в единица обем, което позволява и по-голямо количество гориво. Това е една от причините при по-студен въздух да има повече мощност.
Друг приятен ефект от тези филтри е, че можете да чуете чудесният звук от припокриването на фазите на газоразпределението. Което придава доста агресивно излъчване на автобила ви.
Възможността да ги ползвате за много повече километри от нормалните значително намалява разходите за консуматив, като през определено време според степента на замърсяване на околната среда само се измиват с обезмаслител и след това се напръскват със специалните масла, които се продават тази цел.
B.M.W. Motorsport
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани