ВЪПРОС Е39 520I или 525TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 21 Фев 2009, 1:24

От 10на дена не съм влизал във форума.... все се "дъвчите"... и все дизел и бензин... 8) :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 21 Фев 2009, 5:01

biberon4o написа:Аз съм за 520.Не бих могъл да сравня по никакъв начин Ванос двигател със 525tds.

тя страшна работа ваноса той хич не е дърт колкото тдс-а с ванос и без ванос пак 150 коня пак 13 минимум градско и пак на баира омалява

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 21 Фев 2009, 12:12

Djelebov ти какви въобще сравнения правиш на 520 и 525тдс като караш Е34 520 автомат ? :mhihi:
а още повече знаем че 520 автомат си е наи бавното Е39 по каталог !

520 i (150 Hp) 150 220 (210) 10.2 > (11.5)

525 tds (143 Hp) 143 211 (205) 10.4 > (11)

данните в скобите са за автоматик, т.е 525тдс е по бърз ако е автоматик от 520, а ако 520-та е с ръчни скорости е по бърза от 525тдс =)

всеки карал 2те коли ще разбере веднага как става, че 2ра скорост на 520та е по дълга от тази на тдс-а, за другите скорости не съм сигорен дали са по дълги от на тдс-а, но за 2ра скорост със сигорност

цаката е 520-та при гонка да не се изпуска от обороти или много често при нужда трябва да се сваля с една или дори две предавки по надоло, докато на тдс-а гледаш само да мине 2000 оборота =)

за разхода - заводски го дават 2 литра повече на 520-та пред 525 тдс

а до колегата по горе ще му препоръчам следното - да отиде и да запали в някоя автокъща първо 525тдс, после да се качи и да пазали пак студено 520 бензин, само по работата на мотора на празех ход мисля че ще избере какво да вземе

подрави :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 21 Фев 2009, 12:47

BMW-E39 написа:Djelebov ти какви въобще сравнения правиш на 520 и 525тдс като караш Е34 520 автомат ? :mhihi:
.....


1.Като се замисля- май си прав. Пък отгоре на всичко тия дни карам само VW Венто- каде въобще съм тръгнал да пиша в бмв форума :dunno: Ти най-добре знаеш кво съм карал и от кво имам впечатление, нали? (въпроса е реторичен, айде да спрем до тука)

2. Да си защитя малко кутийката:При 2-ра до над 100 и 3та почти до 150, може би при изпреварване 80-100 и 130-150 няма да съм съм кой знае колко по-бавен от ръчката.

3.И кво ся пак стигнахме до мойта мисъл от предното мнение: едно пише в книжка, друго е на пътя. Както тдс-а ще ни издуха всичките с 20-ки при каране извън града, така като реша да изпревяря с 80км/ч и настъпя педала до долу, ще изпреваря по-бързо от 99% от хората каращи с ръчна кутия(520). Разбира се ако зад мен кара някой с ръчка и си гледа към оборотомера, ще ускори много по-бързо от мене и от тдс-а, щото 520 ръчка е най-бързата от трите
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Фев 2009, 0:47

BMW-E39 написа:... 520 автомат си е наи бавното Е39 по каталог !...
... цаката е 520-та при гонка да не се изпуска от обороти или много често при нужда трябва да се сваля с една или дори две предавки по надоло ...


Според мен максималната скорост и гонките са далеч от целите поставени при автомобили с автоматични скоростни кутии.
При тях основната цел е постигането на максимален комфорт, до известна степен лукс и улеснение за водача и всичко това с минимални компромиси спрямо стойностите за макс. скорост и ускорение (да не забравяме и това, че сериозно щадят двигателя от издевателства)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 28.05.2007
Местоположение: София

Мнение от biberon4o » 23 Фев 2009, 1:39

anzak написа:
biberon4o написа:Аз съм за 520.Не бих могъл да сравня по никакъв начин Ванос двигател със 525tds.

тя страшна работа ваноса той хич не е дърт колкото тдс-а с ванос и без ванос пак 150 коня пак 13 минимум градско и пак на баира омалява

Еми хубаво де на баира 525тдс може да е по-добър ама май само там.Относно разхода на мен 13 ми е давала само при супер големи задръствания или малко повече ръчка.А понеже ми заговори за разход на гориво при 520 та да питам подръжкаа тогава на дизела как се отразява на финансовото състояние
Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 23 Фев 2009, 2:24

biberon4o написа:
anzak написа:
biberon4o написа:Аз съм за 520.Не бих могъл да сравня по никакъв начин Ванос двигател със 525tds.

тя страшна работа ваноса той хич не е дърт колкото тдс-а с ванос и без ванос пак 150 коня пак 13 минимум градско и пак на баира омалява

Еми хубаво де на баира 525тдс може да е по-добър ама май само там.Относно разхода на мен 13 ми е давала само при супер големи задръствания или малко повече ръчка.А понеже ми заговори за разход на гориво при 520 та да питам подръжкаа тогава на дизела как се отразява на финансовото състояние


Каква му тая толко скъпа поддръжка на TDS-a!!!!!Като кажете "скъпа поддръжка",все едно на бензина е евтина!То не са ламда сонди,свещи,кабели,бобини,стъпкови моторчета,ваноси,дюзи, дебитомери и т.н.И само едно да не работи както трябва,разхода става космически!!!
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 23 Фев 2009, 2:33

нищожна е подръжката на бензина пред тдс-а, но никои не иска да признае, е аз имам наблюдение и в/у 2та мотора =)
само турбо нафтова плочка ремонт работа дюза от опел омега и маркуч на турбото и една торба с пари - 1/2 от цената на тдс-и, които ги има за по 7000-7500 в мобилето на реални км :mhihi:

а да не говориме, че над бензина може да има зверско издевателство и пак няма да стане нищо супер корав мотор, докато при супер ръчкане на тдс-а трябва да си имаш една резервна глава в багажника =)
тдс-а е много по сложно устроен мотор, и оттам идват и много повечето проблеми на вече 12 годишен тдс на по 400 - 1 000 000 км дефакто и поскъпа подръжка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 23 Фев 2009, 11:00

батка по принцип си ми доста дразнещ и елементарен маняк обаче найстина съм съгласен с теб че тдс е много по-сложен мотор това е истината :roll: не знам защо продължаваш да твърдиш че 2.0-ката е невероятно здрав мотор...колегата anzak не знам дали е снимал на неговата стара 520-ка главата как цъфна...няма нищо сигурно в тоя живот..кола и жена на късмет нали ти е ясно ама какво ти пука нали имаш червена кожа на която "жените са възбуждат" :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 23 Фев 2009, 11:53

`DaRkMaN прав си лек че не съм си дал парите за турбо и ремонт на плочката а за собствен кеф по колата, пу дееба прецакал съм се :mhihi: сигорно следващата кола ще ми е тдс на 1 милион км с прокъсани седалки но с ремонтирано турбо и плочка :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 23 Фев 2009, 14:51

странно но и аз не съм ги дал за това а и тапицерията ми е страхотно запазена :roll: закупи си и спортни колани Sparco за да е напълно спортно усещането :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 23 Фев 2009, 15:17

Айде бургаските леки маняци се почнаха :mhihi: Нали сте батки, по-спокойно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 23 Фев 2009, 15:36

не че нещо ама дебитомер на 520-ка е 650 кинта най тънкия вариант ламбдите са 470 кинта двете магазинска цена клапаните са по 50-60 лева единия оригинални защото там не трябва да се слагат други пак те хич не са 24 клапана и хич не се удрят от префорсиране пък и не само просто с времето им омекват пружините прословутия отдушник за картерните газове е към 100 кинта и той тъй че нещо малко на кантар идват работите а колегата с тоя 13 максимален разход и то на натискане градско трябва само кръгета на някой околовръс да прави че в града тая цифра е постижима само при движение по надолнище и без светоари и без студени стартове

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 23 Фев 2009, 16:16

blacksapphire написа:Айде бургаските леки маняци се почнаха :mhihi: Нали сте батки, по-спокойно :mhihi:

батка нямаш идея колко съм спокоен ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 23 Фев 2009, 18:28

`DaRkMaN не ми требват спортни колани все пак карам спъната 520ка, но виж на твоя бърз тедееес по ще тичат батка, тъкмо като пукнеш главата летото ще си подготвен, връзваш спортните колани броня в броня с тдс-а на твоя приятел анзака и ще спестите пари от пътната помощ :mhihi: и така слуховете че тдс е по икономичен няма да са мит

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook