За всички колеги с 324 тд и 524тд

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 22 Фев 2009, 11:26

dupeto написа:ако искате снимки, ще пратя...


разбира се колега всичко което имаш като снимки давай насам ще ни бъде интересно на всички
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 23 Фев 2009, 17:32

ето малко снимки от работата върху колата
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 23 Фев 2009, 18:56

dancenation написа:Днес правихме големи трансплантации ,от две 524 тд напраихме едно такова ,е още не е ама ще стане,така да споделя това което разбрахме за гнп то специално за 324 и 524 тд ,цялата работа на това като не стига скорост се оказва износване на един елемент който се движи вътре в гнп то ,защото ако не се кара колата той се мърда съсвем малко (*а иначе има голям ход) и си прави канал, а там където не минава се натрупва нагар от нафта и защото електрониакта не може да го мърда(няма кои знае каква сила) то плюс това трябва да си се движи супер лесно ,и колкото и да му подаваш газ елемента не се мърда и не пропуска дизел.Ще има снимки утре в други ден от работния ден...
Колега не ме разбирай погрешно,но си написъл пълна глупост.Извинявай ако съм те обидил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 23 Фев 2009, 18:58

Добре колега щом съм написал глупост ,заповядай поправи ме напиши как е ....
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 23 Фев 2009, 19:02

dancenation написа:Добре колега щом съм написал глупост ,заповядай поправи ме напиши как е ....
Разликата на гнп на тд или на тдс е само в отворите на хидравличната глава(там дето казваш че си прави канали елемента-тези канали са различни)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70412

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

проблем

Мнение от stinkata » 11 Мар 2009, 13:45

:help: Здравеите аз имам 324 тд 89г. От няколко дни имам проблем колата не върви както преди. Вече не пиши черно и не вдига повече от 150. КОлата пали супер, трудно се реже нататък. Проверил съм - турбина компресия, регулатор на турбината всичко е наред някакви други идеи каде може да е проблема?????? Колата я имам от 2 години и вдигаше до преди една седмица 220!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 11 Мар 2009, 15:56

Колега и при мен проблема е такъв ,само незнам за това 220 защото по книжка я дават 187 макс:) Най вероятно е от Гнп ;)След някой друг месец се надявам да напиша от къде е идвал този проблем ,колегата андрю до някуде му намаляха проблемите с колата ,се надявам и скоросттта да е оправил вече и да пише.Следи и темата 524тд филма продължава
успех
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

220

Мнение от stinkata » 11 Мар 2009, 16:02

Моито ес getrag 250 i dif 3.25, сега пробвах и сдруг мап. Слойих моя на друго бмв, а неговия на мойто. Ипак никаква промяна и на двете. Казаха ми да видя потенциометъра на педала .А за тези 220 съм го пробвал поне 10 пъти и са ме засичалли и на радар с 217км. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 11 Мар 2009, 16:22

Остава и проблемите на повечето с този автомобил да се окаже в педала не в ГНП направо ще се гръмна.Аз съм с 4 и нещо отворен и вместо дадените 5300 да изключва прекъсвача някъде кам 4000 даже и по малко кам 3900 изключва и няма никой на педала.Явно след време всички ги сполетява една и съща съдба :confused: Сега забелязал ли си какво прави като изключи,и съответно преди това на колко хиляди оборота е изключвала
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 11 Мар 2009, 17:35

На куплунга на потенциометъра имаше много окис, след изчистване колата се оправи и върви по съштия адски начин :D А за изключването ништо не мога да ти кажа , защото не ми работи обртомера. Но на втора скорост изключва на 95 км. на трета на 150 и т.н. :D :D :D

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 11 Мар 2009, 17:35

И мите моляте не се гърми. Ти си готин!!!! :D :D :D :D :D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.11.2005
Местоположение: Варна

Мнение от Р А » 15 Мар 2009, 10:17

stinkata написа:На куплунга на потенциометъра имаше много окис, след изчистване колата се оправи и върви по съштия адски начин :D А за изключването ништо не мога да ти кажа , защото не ми работи обртомера. Но на втора скорост изключва на 95 км. на трета на 150 и т.н. :D :D :D
Къде се намира този потенциометър и аз да го прегледам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 15 Мар 2009, 17:53

Сваляш кората под волана трябва да е точно отдолу под кормилният лост
Последна промяна deyan-enchev на 16 Мар 2009, 23:22, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 16 Мар 2009, 21:12

Точно там е. Но куплунга се намира зад компютъра на abs-а черен на цвят. с 4 или 5 жици зависи от модела. Това е пре положение че колата ти е с електонно гнп.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Мнение от stinkata » 20 Мар 2009, 18:28

Имате ли представа от каде мога да се сваля схемите на компютрите и таблото на е 30 и е 34

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook