За всички колеги с 324 тд и 524тд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
dupeto написа:ако искате снимки, ще пратя...
разбира се колега всичко което имаш като снимки давай насам ще ни бъде интересно на всички
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Колега не ме разбирай погрешно,но си написъл пълна глупост.Извинявай ако съм те обидилdancenation написа:Днес правихме големи трансплантации ,от две 524 тд напраихме едно такова ,е още не е ама ще стане,така да споделя това което разбрахме за гнп то специално за 324 и 524 тд ,цялата работа на това като не стига скорост се оказва износване на един елемент който се движи вътре в гнп то ,защото ако не се кара колата той се мърда съсвем малко (*а иначе има голям ход) и си прави канал, а там където не минава се натрупва нагар от нафта и защото електрониакта не може да го мърда(няма кои знае каква сила) то плюс това трябва да си се движи супер лесно ,и колкото и да му подаваш газ елемента не се мърда и не пропуска дизел.Ще има снимки утре в други ден от работния ден...
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Разликата на гнп на тд или на тдс е само в отворите на хидравличната глава(там дето казваш че си прави канали елемента-тези канали са различни)dancenation написа:Добре колега щом съм написал глупост ,заповядай поправи ме напиши как е ....
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70412
- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
проблем

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Колега и при мен проблема е такъв ,само незнам за това 220 защото по книжка я дават 187 макс:) Най вероятно е от Гнп
След някой друг месец се надявам да напиша от къде е идвал този проблем ,колегата андрю до някуде му намаляха проблемите с колата ,се надявам и скоросттта да е оправил вече и да пише.Следи и темата 524тд филма продължава
успех

успех
- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
220
Моито ес getrag 250 i dif 3.25, сега пробвах и сдруг мап. Слойих моя на друго бмв, а неговия на мойто. Ипак никаква промяна и на двете. Казаха ми да видя потенциометъра на педала .А за тези 220 съм го пробвал поне 10 пъти и са ме засичалли и на радар с 217км. 

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Остава и проблемите на повечето с този автомобил да се окаже в педала не в ГНП направо ще се гръмна.Аз съм с 4 и нещо отворен и вместо дадените 5300 да изключва прекъсвача някъде кам 4000 даже и по малко кам 3900 изключва и няма никой на педала.Явно след време всички ги сполетява една и съща съдба
Сега забелязал ли си какво прави като изключи,и съответно преди това на колко хиляди оборота е изключвала

- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
На куплунга на потенциометъра имаше много окис, след изчистване колата се оправи и върви по съштия адски начин
А за изключването ништо не мога да ти кажа , защото не ми работи обртомера. Но на втора скорост изключва на 95 км. на трета на 150 и т.н.





Къде се намира този потенциометър и аз да го прегледамstinkata написа:На куплунга на потенциометъра имаше много окис, след изчистване колата се оправи и върви по съштия адски начинА за изключването ништо не мога да ти кажа , защото не ми работи обртомера. Но на втора скорост изключва на 95 км. на трета на 150 и т.н.
![]()
![]()
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Сваляш кората под волана трябва да е точно отдолу под кормилният лост
Последна промяна deyan-enchev на 16 Мар 2009, 23:22, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Точно там е. Но куплунга се намира зад компютъра на abs-а черен на цвят. с 4 или 5 жици зависи от модела. Това е пре положение че колата ти е с електонно гнп.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани