М3 задна броня на non m3 + 4ngie fest снимки (събор)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
М3 задна броня на non m3 + 4ngie fest снимки (събор)
Може би се сещате каква е идеята
за някои може да е тъпо, но реших да пробвам
Въпросът е дали някой тука се е пробвал да го направи...
изчетох е46fanatics и се навих, въпреки че ще има доста ядове
и псувни...
Взех задна броня и дефюзър.
Идеята ми е ако някой е правил тази транспантация да сподели, ако
не аз ще опиша всяка стъпка + снимки в следващите 2 месеца и колко пари ми е излезнало разбира се.
За сега:
м3 задна броня $240.00
дефюзър $25.00

за някои може да е тъпо, но реших да пробвам
Въпросът е дали някой тука се е пробвал да го направи...
изчетох е46fanatics и се навих, въпреки че ще има доста ядове
и псувни...
Взех задна броня и дефюзър.
Идеята ми е ако някой е правил тази транспантация да сподели, ако
не аз ще опиша всяка стъпка + снимки в следващите 2 месеца и колко пари ми е излезнало разбира се.
За сега:
м3 задна броня $240.00
дефюзър $25.00
Последна промяна Stoyan7777 на 07 Апр 2009, 23:52, променена общо 1 път

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
еми или ще траа раздуеш калниците или ще траа првправиш борнята ..
другото е гредата под бронята също е друга ...
ако ще запълваш и двете дупки за 4те тръби от генерацията ще трябва резнеш легена за резерванта гума ... (освен ако не направиш некви кривки и щуртии ама тва само ще има негативен ефект )
парктроника на м-ковата броня и той викат, че е различен ама аз си мисля, че не е проблем се сложат и другите датчици
за сега тва се сещам
другото е гредата под бронята също е друга ...
ако ще запълваш и двете дупки за 4те тръби от генерацията ще трябва резнеш легена за резерванта гума ... (освен ако не направиш некви кривки и щуртии ама тва само ще има негативен ефект )
парктроника на м-ковата броня и той викат, че е различен ама аз си мисля, че не е проблем се сложат и другите датчици
за сега тва се сещам
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Даите поне снимка да видим за какво иде реч.На мен нищо не ми говори
Последна промяна TUZara` на 21 Фев 2009, 22:07, променена общо 1 път
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Еми според мен с това NON m3,колегата иска да каже че ще се мъчи да сложи броня от М3 на такова,което не е М3... 

- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Чел съм теми как се прави и първо искам колега да те поздравя за това че си се захванал с подобна манипулация, доста играчка има, ще трябва калниците да се преправят, не само да ги раздуваш защото бронята ляга по назад и по в страни от оригиналната ти, тоя дифузер който си взел оригиналния ли е или е някакъв със странична дупка за оригиналния ти ауспух? При всички случаи няма да скучаеш тия 2 месеца
Ще чакам с нетърпение крайния резултат.
П.П. Ако темата за която говоря може да ти свърши някаква работа кажи ми и ще се опитам да я потърся, сигурен съм че не беше от 46fanatics и няма да си попадал на нея

П.П. Ако темата за която говоря може да ти свърши някаква работа кажи ми и ще се опитам да я потърся, сигурен съм че не беше от 46fanatics и няма да си попадал на нея

- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Това ще бъде много интересно евала колега може би като видя как го правиш ти и идеята каква е ще пробвам и аз 


- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
идеята е сложна, но не и неусъществима...
изчетох е46фанатикс и се запалих. С бронята
няма да имам проблеми, ще си я наглася сам,
притесняваме тоя дето ще ми направи ауспуха.
Нали знаете, ако не си го барнеш сам...
дефюзърът е оригинален.
Мислих да режа пода където е резервната гума, но
се отказах. Ще е един хубав ауспух на ремус или уус.
От тръбата преди гърнето ще има разклонение, което
ще мине покрай резервната гума и накрая ще сложа
просто едни типове, които да са същите като на
гърнето отляво. Ама айде стига съм говорил...
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=602163
изчетох е46фанатикс и се запалих. С бронята
няма да имам проблеми, ще си я наглася сам,
притесняваме тоя дето ще ми направи ауспуха.
Нали знаете, ако не си го барнеш сам...

дефюзърът е оригинален.
Мислих да режа пода където е резервната гума, но
се отказах. Ще е един хубав ауспух на ремус или уус.
От тръбата преди гърнето ще има разклонение, което
ще мине покрай резервната гума и накрая ще сложа
просто едни типове, които да са същите като на
гърнето отляво. Ама айде стига съм говорил...
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=602163
Последна промяна Stoyan7777 на 22 Фев 2009, 1:56, променена общо 1 път

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Stoyan7777 написа:идеята е сложна, но не и неусъществима...
изчетох е46фанатикс и се запалих. С бронята
няма да имам проблеми, ще си я наглася сам,
притесняваме тоя дето ще ми направи ауспуха.
Нали знаете, ако не си го барнеш сам...![]()
дефюзърът е оригинален.
Мислих да режа пода където е резервната гума, но
се отказах. Ще е един хубав ауспух на ремус или уус.
От тръбата преди гърнето ще има разклонение, което
ще мине покрай резервната гума и накрая ще сложа
просто едни типове, които да са същите като на
гърнето отляво. Ама айде стига съм говорил...
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=602163
тва с генерацията дето го мислиш ще има негативен ефект върху работата на мотора ... ако искаш оригиналната генерация да сложиш или няква подобна рязането на легена за гумата ще ти е най-малкия проблем. един път съм я свалял мойта няма ти казвам как е захваната ...ужас някъв
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
тва с генерацията дето го мислиш ще има негативен ефект върху работата на мотора ...
Защо?
Иначе няма да режа дупката за резервната гума[/quote]

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани