ВЪПРОС Е39 520I или 525TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
biberon4o написа:Аз съм за 520.Не бих могъл да сравня по никакъв начин Ванос двигател със 525tds.
тя страшна работа ваноса той хич не е дърт колкото тдс-а с ванос и без ванос пак 150 коня пак 13 минимум градско и пак на баира омалява
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Djelebov ти какви въобще сравнения правиш на 520 и 525тдс като караш Е34 520 автомат ?
а още повече знаем че 520 автомат си е наи бавното Е39 по каталог !
520 i (150 Hp) 150 220 (210) 10.2 > (11.5)
525 tds (143 Hp) 143 211 (205) 10.4 > (11)
данните в скобите са за автоматик, т.е 525тдс е по бърз ако е автоматик от 520, а ако 520-та е с ръчни скорости е по бърза от 525тдс =)
всеки карал 2те коли ще разбере веднага как става, че 2ра скорост на 520та е по дълга от тази на тдс-а, за другите скорости не съм сигорен дали са по дълги от на тдс-а, но за 2ра скорост със сигорност
цаката е 520-та при гонка да не се изпуска от обороти или много често при нужда трябва да се сваля с една или дори две предавки по надоло, докато на тдс-а гледаш само да мине 2000 оборота =)
за разхода - заводски го дават 2 литра повече на 520-та пред 525 тдс
а до колегата по горе ще му препоръчам следното - да отиде и да запали в някоя автокъща първо 525тдс, после да се качи и да пазали пак студено 520 бензин, само по работата на мотора на празех ход мисля че ще избере какво да вземе
подрави

а още повече знаем че 520 автомат си е наи бавното Е39 по каталог !
520 i (150 Hp) 150 220 (210) 10.2 > (11.5)
525 tds (143 Hp) 143 211 (205) 10.4 > (11)
данните в скобите са за автоматик, т.е 525тдс е по бърз ако е автоматик от 520, а ако 520-та е с ръчни скорости е по бърза от 525тдс =)
всеки карал 2те коли ще разбере веднага как става, че 2ра скорост на 520та е по дълга от тази на тдс-а, за другите скорости не съм сигорен дали са по дълги от на тдс-а, но за 2ра скорост със сигорност
цаката е 520-та при гонка да не се изпуска от обороти или много често при нужда трябва да се сваля с една или дори две предавки по надоло, докато на тдс-а гледаш само да мине 2000 оборота =)
за разхода - заводски го дават 2 литра повече на 520-та пред 525 тдс
а до колегата по горе ще му препоръчам следното - да отиде и да запали в някоя автокъща първо 525тдс, после да се качи и да пазали пак студено 520 бензин, само по работата на мотора на празех ход мисля че ще избере какво да вземе
подрави

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
BMW-E39 написа:Djelebov ти какви въобще сравнения правиш на 520 и 525тдс като караш Е34 520 автомат ?![]()
.....
1.Като се замисля- май си прав. Пък отгоре на всичко тия дни карам само VW Венто- каде въобще съм тръгнал да пиша в бмв форума

2. Да си защитя малко кутийката:При 2-ра до над 100 и 3та почти до 150, може би при изпреварване 80-100 и 130-150 няма да съм съм кой знае колко по-бавен от ръчката.
3.И кво ся пак стигнахме до мойта мисъл от предното мнение: едно пише в книжка, друго е на пътя. Както тдс-а ще ни издуха всичките с 20-ки при каране извън града, така като реша да изпревяря с 80км/ч и настъпя педала до долу, ще изпреваря по-бързо от 99% от хората каращи с ръчна кутия(520). Разбира се ако зад мен кара някой с ръчка и си гледа към оборотомера, ще ускори много по-бързо от мене и от тдс-а, щото 520 ръчка е най-бързата от трите

BMW-E39 написа:... 520 автомат си е наи бавното Е39 по каталог !...
... цаката е 520-та при гонка да не се изпуска от обороти или много често при нужда трябва да се сваля с една или дори две предавки по надоло ...
Според мен максималната скорост и гонките са далеч от целите поставени при автомобили с автоматични скоростни кутии.
При тях основната цел е постигането на максимален комфорт, до известна степен лукс и улеснение за водача и всичко това с минимални компромиси спрямо стойностите за макс. скорост и ускорение (да не забравяме и това, че сериозно щадят двигателя от издевателства)
anzak написа:biberon4o написа:Аз съм за 520.Не бих могъл да сравня по никакъв начин Ванос двигател със 525tds.
тя страшна работа ваноса той хич не е дърт колкото тдс-а с ванос и без ванос пак 150 коня пак 13 минимум градско и пак на баира омалява
Еми хубаво де на баира 525тдс може да е по-добър ама май само там.Относно разхода на мен 13 ми е давала само при супер големи задръствания или малко повече ръчка.А понеже ми заговори за разход на гориво при 520 та да питам подръжкаа тогава на дизела как се отразява на финансовото състояние
Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!

- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
biberon4o написа:anzak написа:biberon4o написа:Аз съм за 520.Не бих могъл да сравня по никакъв начин Ванос двигател със 525tds.
тя страшна работа ваноса той хич не е дърт колкото тдс-а с ванос и без ванос пак 150 коня пак 13 минимум градско и пак на баира омалява
Еми хубаво де на баира 525тдс може да е по-добър ама май само там.Относно разхода на мен 13 ми е давала само при супер големи задръствания или малко повече ръчка.А понеже ми заговори за разход на гориво при 520 та да питам подръжкаа тогава на дизела как се отразява на финансовото състояние
Каква му тая толко скъпа поддръжка на TDS-a!!!!!Като кажете "скъпа поддръжка",все едно на бензина е евтина!То не са ламда сонди,свещи,кабели,бобини,стъпкови моторчета,ваноси,дюзи, дебитомери и т.н.И само едно да не работи както трябва,разхода става космически!!!
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
нищожна е подръжката на бензина пред тдс-а, но никои не иска да признае, е аз имам наблюдение и в/у 2та мотора =)
само турбо нафтова плочка ремонт работа дюза от опел омега и маркуч на турбото и една торба с пари - 1/2 от цената на тдс-и, които ги има за по 7000-7500 в мобилето на реални км
а да не говориме, че над бензина може да има зверско издевателство и пак няма да стане нищо супер корав мотор, докато при супер ръчкане на тдс-а трябва да си имаш една резервна глава в багажника =)
тдс-а е много по сложно устроен мотор, и оттам идват и много повечето проблеми на вече 12 годишен тдс на по 400 - 1 000 000 км дефакто и поскъпа подръжка
само турбо нафтова плочка ремонт работа дюза от опел омега и маркуч на турбото и една торба с пари - 1/2 от цената на тдс-и, които ги има за по 7000-7500 в мобилето на реални км

а да не говориме, че над бензина може да има зверско издевателство и пак няма да стане нищо супер корав мотор, докато при супер ръчкане на тдс-а трябва да си имаш една резервна глава в багажника =)
тдс-а е много по сложно устроен мотор, и оттам идват и много повечето проблеми на вече 12 годишен тдс на по 400 - 1 000 000 км дефакто и поскъпа подръжка
батка по принцип си ми доста дразнещ и елементарен маняк обаче найстина съм съгласен с теб че тдс е много по-сложен мотор това е истината
не знам защо продължаваш да твърдиш че 2.0-ката е невероятно здрав мотор...колегата anzak не знам дали е снимал на неговата стара 520-ка главата как цъфна...няма нищо сигурно в тоя живот..кола и жена на късмет нали ти е ясно ама какво ти пука нали имаш червена кожа на която "жените са възбуждат" 


- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
`DaRkMaN прав си лек че не съм си дал парите за турбо и ремонт на плочката а за собствен кеф по колата, пу дееба прецакал съм се
сигорно следващата кола ще ми е тдс на 1 милион км с прокъсани седалки но с ремонтирано турбо и плочка 


- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
не че нещо ама дебитомер на 520-ка е 650 кинта най тънкия вариант ламбдите са 470 кинта двете магазинска цена клапаните са по 50-60 лева единия оригинални защото там не трябва да се слагат други пак те хич не са 24 клапана и хич не се удрят от префорсиране пък и не само просто с времето им омекват пружините прословутия отдушник за картерните газове е към 100 кинта и той тъй че нещо малко на кантар идват работите а колегата с тоя 13 максимален разход и то на натискане градско трябва само кръгета на някой околовръс да прави че в града тая цифра е постижима само при движение по надолнище и без светоари и без студени стартове
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
`DaRkMaN не ми требват спортни колани все пак карам спъната 520ка, но виж на твоя бърз тедееес по ще тичат батка, тъкмо като пукнеш главата летото ще си подготвен, връзваш спортните колани броня в броня с тдс-а на твоя приятел анзака и ще спестите пари от пътната помощ
и така слуховете че тдс е по икономичен няма да са мит

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани