малко савети и помощт

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

малко савети и помощт

Мнение от dizelboy » 14 Фев 2005, 23:44

приятели наскоро сам се замислил да си сменям колата или по скоро да я продам
дани м20б20 ел стакла, климатроник 2зонов ,спортен филтар ,4ип (незнам как деиства но пак махна поне прекъсва4а)има си и нов тунинг халогени малък волан подновен салон бежавия пове4ето от вас я знаят сменени консумативи много гледана и много глезена по4ти вси4ко в нея е ново и по мотора сащо колата хар4и 14 градско и по малко в зависимост от това как я караш навънка 9 с климатика
нито тропа нито лопа нищо си4ко и е ок музика та няма дая продавам щото няма смисал има си 4 тенекиени джани оригинални и 4 пак оригинални но са обикновена шарка и много други неща за които несе сещам

е мисалтамие 4е намислил сам си една цена но незнам далие реялна все пак както каза някои квото си вложил неможеш да си го избиеш е изкам савет от вас но наистина сериозен за това колко бих могал да и изкам .изтината е 4е изкам кола с мотор м50 основно за да може да варви колата по нормално и да несе отвари с глупостите които сам накатерил сега

4есно казано не ми се изка дя продавам защото от както сам я купил тя е едни4ката която ми носи радост и удоволствие в живота,имам предвид купето та каква е вероятноста да си сменя мотора с м50 и на каква цена и да мога да заменя моия с доплащане само и само да си запзя купето на колата

89 година на 240 хил но по мотора сам сменил вал кобилици гуми4ки и много други неща за да е един наистина м20б20 мотор

незнам кво да правя да я сменям цялата или да се боря някакси за друг мотор :dunno:
ИзображениеИзображение
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Фев 2005, 23:54

щом си я тачиш,сменяй мотора.по-малко главоболия ще имаш отколкото да земеш друга ;) щот 90 % от колите дет се продават са бахти пачниците.
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Мнение от ///Milen_bmw » 15 Фев 2005, 1:13

сменяй мотора.
Пък аз ще взема твоя за 4асти
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 15 Фев 2005, 12:10

Или си купи един вал с кобилиците(втора ръка) и бутала(нови) от М20В25 и след два-три дена хем ще имаш 525, хем ще плащаш данък като за старата кошница ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София
Мечтае да кара: E46 M3

Мнение от Kriso » 18 Фев 2005, 3:33

Ако се интересуваш от М20В25 имам един на части (без глава) в къщи.Може да измислиме нещо.(С документи)
Не знам твоите цилиндри с какъв диаметър са,но на М20В25 са 84мм.Буталата са 83,98мм.
Тел. май ми го знаеш ама за всеки случай:0888 91 44 70
BMW - The king of the route.
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 24 Фев 2005, 22:45

Моля за извинение, но съм се объркал. От М20В20 не става В25, а В23. Размерите на буталата са както следва:
В20/1990 куб. см---В23/2315 куб. см---В25/2494 куб. см
80mm x 66mm----- 80mm x 76.8mm----84mm x 75mm

И в този ред на мисли, дали М50 може да се разшири от В20 на В23 тъй като буталата на М50В20 са с размер 80mm x 66mm, т.е същия като на М20?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 24 Фев 2005, 23:21

дали ще може да се монтират бутала от 2.3 ка мотор ?????
ИзображениеИзображение
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 24 Фев 2005, 23:26

при тебе със сигурност. Малкия Пенчев работи по въпроса, даже онзи ден му превеждах от руски онази статиика дето обясняват как става. Но сега на мен ми стана интересно дали няма да е възможно при нас :) Малиииииии кво ша стани -> В23 ТУРБО :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 24 Фев 2005, 23:53

добремммммммм ще 4акаме малкия пен4ев да каже как е експлатацията и ще деистваме
ИзображениеИзображение
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 25 Фев 2005, 9:49

НЯма кво да го чакате. Качвайте са на комбито и да ви повози ;)
между другото ако искате да го направите найстина хубаво от 2.0 на 2.3 трябват доста пари :) и доста части, не са само буталата ама той ще Ви обясни по-добре ;)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 25 Фев 2005, 13:30

GIORCETO написа:НЯма кво да го чакате. Качвайте са на комбито и да ви повози ;)
между другото ако искате да го направите найстина хубаво от 2.0 на 2.3 трябват доста пари :) и доста части, не са само буталата ама той ще Ви обясни по-добре ;)


мисалтамие трябвали и да сме сменя блока на бутала та или ще остане стария за да може хем 2.3 хем да не се плаща данака за него а да си плащам на 2000 данаците както досега :?: :?: :?:
ИзображениеИзображение
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 25 Фев 2005, 13:34

Абе блокът е същия, сменяш бутала, мотовилки, колянов вал, опорни и биелни лагери. Почти като основен ремонт, само дето го качваш и с 20тина коня :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 25 Фев 2005, 16:47

TheBoss написа:Абе блокът е същия, сменяш бутала, мотовилки, колянов вал, опорни и биелни лагери. Почти като основен ремонт, само дето го качваш и с 20тина коня :)


малко пове4е требва да са кон4етата върху вала поне ама пен4ев никаф го нема да каже колко излиза експлатацията и на кви пари идва ре4 :evil: :evil:
ПЕН4ЕВВВВВВ :help: :help: :help: :help: :help: :winky:
ИзображениеИзображение
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 25 Фев 2005, 19:52

Няма да са повече поне в атмосферен вариянт :mhihi: Щот В23 е 150кс

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook