Табло с оборотомер 316 м10б18 84г.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Табло с оборотомер 316 м10б18 84г.
Интересува ме ако намеря табло с оборотомер колата е 316 с м10б18 карб. 84г.В сегашното се включват две букси , с купен оборотомер който работи като му подам от бобината проверих всички канали на буксите и никъде не помръдна.Някой съвет нещо това табло има 3 слота за букси по средата е за ВДО не че ми е ясно за какаво е , сигурно не е за мойта кошница.Само две букси имам без тази за ВДО.
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
porostorm написа:Средната букса не те вълнува. Само крайните.
Намираш си табло с оборотомер и имаш оборотомер
Ти като по-запознат кажи,еднаква ли е инсталацията на карборатора и инжекциона,и какво преправя по ел.инсталацията като прехвърли исовия мотор
Ще кажа, що да не кажа ама не мисля, че тва е тематаМРЪСНИЯТ_ХАРИ написа:porostorm написа:Средната букса не те вълнува. Само крайните.
Намираш си табло с оборотомер и имаш оборотомер
Ти като по-запознат кажи,еднаква ли е инсталацията на карборатора и инжекциона,и какво преправя по ел.инсталацията като прехвърли исовия мотор

Ми като за начало инсталацията на купето на карбуратора е с 6 пина /кръглата букса/ а инсталацията на исофия мотор е със 16 /не помня точно колко бяха ма там някъде/.
Липсва бушон в бушон таблото за помпаа.
Липсва инсталация за помпата.
С две думи инсталацията е съвсем различна. Аз се опитах да проследявам кабели и да пускам нови но не се получи /можеби защото бързах много/...
В последствие смених цялата инсталация на купето с такава от троен стоп. Отделно пък при нея са различни буксите за фарове/мигачи/халогени/казанче спирачна течност/парно/ключ фарове/ключ спирачки/стопове...
Липсва бушон в бушон таблото за помпаа.
Липсва инсталация за помпата.
С две думи инсталацията е съвсем различна. Аз се опитах да проследявам кабели и да пускам нови но не се получи /можеби защото бързах много/...
В последствие смених цялата инсталация на купето с такава от троен стоп. Отделно пък при нея са различни буксите за фарове/мигачи/халогени/казанче спирачна течност/парно/ключ фарове/ключ спирачки/стопове...
Последна промяна porostorm на 19 Фев 2009, 19:03, променена общо 1 път

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани