Табло с оборотомер 316 м10б18 84г.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Табло с оборотомер 316 м10б18 84г.

Мнение от cargo22 » 18 Фев 2009, 23:28

Интересува ме ако намеря табло с оборотомер колата е 316 с м10б18 карб. 84г.В сегашното се включват две букси , с купен оборотомер който работи като му подам от бобината проверих всички канали на буксите и никъде не помръдна.Някой съвет нещо това табло има 3 слота за букси по средата е за ВДО не че ми е ясно за какаво е , сигурно не е за мойта кошница.Само две букси имам без тази за ВДО.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 19 Фев 2009, 2:18

Средната букса не те вълнува. Само крайните.
Намираш си табло с оборотомер и имаш оборотомер ;)
:yes:

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 19 Фев 2009, 18:25

porostorm написа:Средната букса не те вълнува. Само крайните.
Намираш си табло с оборотомер и имаш оборотомер ;)

Ти като по-запознат кажи,еднаква ли е инсталацията на карборатора и инжекциона,и какво преправя по ел.инсталацията като прехвърли исовия мотор
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 19 Фев 2009, 18:52

МРЪСНИЯТ_ХАРИ написа:
porostorm написа:Средната букса не те вълнува. Само крайните.
Намираш си табло с оборотомер и имаш оборотомер ;)

Ти като по-запознат кажи,еднаква ли е инсталацията на карборатора и инжекциона,и какво преправя по ел.инсталацията като прехвърли исовия мотор
Ще кажа, що да не кажа ама не мисля, че тва е темата
:yes:

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 19 Фев 2009, 18:55

Е да не пускам нова тема,тъй като му отговори на въпроса да ползваме съшата тема
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 19 Фев 2009, 19:00

Ми като за начало инсталацията на купето на карбуратора е с 6 пина /кръглата букса/ а инсталацията на исофия мотор е със 16 /не помня точно колко бяха ма там някъде/.

Липсва бушон в бушон таблото за помпаа.
Липсва инсталация за помпата.

С две думи инсталацията е съвсем различна. Аз се опитах да проследявам кабели и да пускам нови но не се получи /можеби защото бързах много/...

В последствие смених цялата инсталация на купето с такава от троен стоп. Отделно пък при нея са различни буксите за фарове/мигачи/халогени/казанче спирачна течност/парно/ключ фарове/ключ спирачки/стопове...
Последна промяна porostorm на 19 Фев 2009, 19:03, променена общо 1 път
:yes:

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 19 Фев 2009, 19:03

Дефакто премести исовата инсталация,така ли да го разбирам :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 19 Фев 2009, 19:07

МРЪСНИЯТ_ХАРИ написа:Дефакто премести исовата инсталация,така ли да го разбирам :roll:
Ми не беше исовата ... от М40 я свалих, ама иначе да.
:yes:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook