ПРОБЛЕМ С ТДС-А (трудно палене)!!!
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Даи повече инфо за тази помпа,че и на мен ми предстои смяна. Как се сваля от къде да я купя как да пробвам дали работи???dinozab написа:Може проблема да се окаже и тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E%E4+20%EB
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Откачаш маркуча след горивния филтър и на студен мотор т.е. когато греят свещите трябва да тръгне помпата и съответно да протече нафта.Ако не текне проверяваш бушон,реле и ако и те са наред помпата е пътник 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
..... или последната спирка - сега с оя студ нашата парафинова нафта - да ти е клеясала (станала на маргарин) цедката на помпата в резервоара - често ми се случваше като карах на олио
Сега, Митак незнам за нашите печки, но за малаката печка (318) за резервоара става помпа от пежо

Сега, Митак незнам за нашите печки, но за малаката печка (318) за резервоара става помпа от пежо

А как мога да проверя тази цедка на комбито,зад седалката ли е помпата или другадеWenzy написа:..... или последната спирка - сега с оя студ нашата парафинова нафта - да ти е клеясала (станала на маргарин) цедката на помпата в резервоара - често ми се случваше като карах на олио![]()
Сега, Митак незнам за нашите печки, но за малаката печка (318) за резервоара става помпа от пежо

Обичай ближния,ближи обичания!!!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Отваряш багажника, вдигаш кичето, има една ламарина с видийки, после буксата- вади се с чалъм, капака за бидона, сондата, помпата е на щипки, и цедката й е съответно в най - ниската част -(застели си с мръсни парцали) освобождаваш всичко, вадиш го и разглеждаш подробно
Приятна работа
Приятна работа
Wenzy написа:Отваряш багажника, вдигаш кичето, има една ламарина с видийки, после буксата- вади се с чалъм, капака за бидона, сондата, помпата е на щипки, и цедката й е съответно в най - ниската част -(застели си с мръсни парцали) освобождаваш всичко, вадиш го и разглеждаш подробно
Приятна работа

Обичай ближния,ближи обичания!!!
- mitko525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 9.12.2007
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E34 525TDS///E38 728IA
- Мечтае да кара: E34 M5
Колега, мисля че е здрава помпата. Един път я вадих и все се каня да ви питам - има една букса, която си седи хей така, без да е закачена никъде. Знаете ли откъде може да е?ivan. написа:Мите\MITETO\ DSB написа:Да така е но с течение на времето литрите на които ще ти дава ядове при палене се увеличават.mitko525tds написа:точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудноПри мен беше на 15 литра сега вече е на 40 литра.
какво говориш-здрава ли ти е помпата в резервоара
Такааааааааааааааааааааа,не се залъгвай повече,имаш проблем с ГНП-то (да ме извиняват всички колеги),имах го същия проблем ,даже и до днес.Това е електрониката на помпата,но понеже моята е от първите с номер 992 и не може да се ремонтира самата електроника не я пражя и си карам така,амо номера ти е различен от 992, а е следващите без проблем се отремонтира телефона ми е 0888767006-Росен
Колега какво те кара да мислиш,че е от гнп?rosenlasi написа:Такааааааааааааааааааааа,не се залъгвай повече,имаш проблем с ГНП-то (да ме извиняват всички колеги),имах го същия проблем ,даже и до днес.Това е електрониката на помпата,но понеже моята е от първите с номер 992 и не може да се ремонтира самата електроника не я пражя и си карам така,амо номера ти е различен от 992, а е следващите без проблем се отремонтира телефона ми е 0888767006-Росен
Колегата по-нагоре е написал,че колата му се е оправила след като е сипал повече гориво-какво общо има нивото на резервоара с ''електрониката'' на помпата


..........992 каква им е разликата от другите?
Ами електрониката се ебава,работи когато пожелае и както си пожелае,разликата е че единстжено 992 е капсулована и не се сменяват отделните елементи,а на останалите се сменят,на мой приятел е 994-смихи нещо вътре в електронния блок на помпата и вече около 50000,няма никакъв проблем,това си е заводски дефект на тдс-ките,изчел съм много за тях и не искам и да чувам за тях,така се прекарах с моята,ел.блока ми струва 1500и така я карам сега
- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
Re: ПРОБЛЕМ С ТДС-А (трудно палене)!!!
mitko525tds написа:Здравейте колеги имам странен проблем от около 3 дни нещо започна да пали трудно тдската,качвам се завъртам и след няколко завъртания претриса и запалва,топла го прави същото,а като я загаса и веднага след това завърта пали от раз от какво може да е?
а днес както си карах на втора предавка тръгнах да ускорявам за трета и неще седи на 1200 оборота и изведнъж тръгва странна работа
Колега аз имах същия проблем преди около месец и ме пратиха в един сервиз на околовръстното "ДИЗЕЛ ЦЕНТЪР BOSH" където се оказа, че проблема е в някакво реле. за 10лв ми го смениха и от тогава нямам проблеми с паленето.


Колега,извинявай ама нищо свързано с възстановяването(ремонта)на ''електрониката''плопчката на гнп няма в отговора ТИ.Извинявай ама бош номер свършваш на ...992 май няма,не съм сигурен,няма значение....rosenlasi написа:Ами електрониката се ебава,работи когато пожелае и както си пожелае,разликата е че единстжено 992 е капсулована и не се сменяват отделните елементи,а на останалите се сменят,на мой приятел е 994-смихи нещо вътре в електронния блок на помпата и вече около 50000,няма никакъв проблем,това си е заводски дефект на тдс-ките,изчел съм много за тях и не искам и да чувам за тях,така се прекарах с моята,ел.блока ми струва 1500и така я карам сега
кое е капсуловано?
ако ти пратя плочка от гнп с номер накрая 995 и ти ми я върнеш работеща ,тук пред всички казвам,че ще ти подаря цяла е34-ка с мотор тдс
Аиде,че ми е болна тема това с ремонта на плочките.............
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани