Проблем с цилиндрите 320д 150кс
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравейте колеги,човека има проблем и от 14 изказвания само едно дава смислен отговор.Имам чуството, че тук има хора само да си чешат езиците.Мола Ви ако не разбирате не изказвайте мнения,първо пълните темата на хората с глупави изводи,второ подвеждате ги към грешни решения,трето ставате за смях в очите на компетентните и за да няма трето и четвърто просто си трайте и пишете само когато знаете и можете да помогнете.Няма да е зле този фором да стане наистина тихнически,а не клюкарница.
По темата нямаше да пиша,по простата причина,че колегата V-max го каза:предположи от какво може да е и много точен съвет,да се отвори двигателя и тогава да се дискутира и деиства.
Моля Ви още един път преди да пишете мислете,80% от изказванията в дадена тема са офтопик.Дайте да сме си полезни и да си помагаме взаимно,неможе да се знае всичко и не е срамно,че сме некомпетентни за доста неща,от всезнайковци
ярък пример са ни крадливите политици,НЕ СТАВАЙТЕ КАТО ТЯХ.
Просто бъдете себеси.Успех на всички и нищо лично към никого.
По темата нямаше да пиша,по простата причина,че колегата V-max го каза:предположи от какво може да е и много точен съвет,да се отвори двигателя и тогава да се дискутира и деиства.
Моля Ви още един път преди да пишете мислете,80% от изказванията в дадена тема са офтопик.Дайте да сме си полезни и да си помагаме взаимно,неможе да се знае всичко и не е срамно,че сме некомпетентни за доста неща,от всезнайковци

Просто бъдете себеси.Успех на всички и нищо лично към никого.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Какви са симптомите при "пишкащи" дюзи? Мен ме интересува при е90 дали го има тоя проблем или то май всички комънреалчета страдат от това.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Моя тресе при -2-3 градуса, и то само първите 2-3 секунди. Това може ли да се каже че е проблем. Така да се каже първата ми кола дизел е и не съм много запознат. прави го само на отрицателни температури.
Колеги колкото и странно да ви звучи, не е нито една от изброените причини за авариарията която се получи-искам само да подкрепя темата на колегата Ангелски ,много съм съгласе с него.
И така,какъв е всъшност проблема- просто двигателят ми е останал без масло в следствие на изгаряне или изхвърляне от ТУРБИНАТА ,въпреки че му бях долял преди 2-3 седмици около 300-400 грама,но като ходих до Софиа преди 5 дена ясно вече от къде се е изпарило-Голям късмет ,че кви филми си бях набил с този блок не е истина просто
И така,какъв е всъшност проблема- просто двигателят ми е останал без масло в следствие на изгаряне или изхвърляне от ТУРБИНАТА ,въпреки че му бях долял преди 2-3 седмици около 300-400 грама,но като ходих до Софиа преди 5 дена ясно вече от къде се е изпарило-Голям късмет ,че кви филми си бях набил с този блок не е истина просто
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравейте колеги,доста неприятна ситуация с тези лампи.Аз лично им нямам доверие,щеката на нея сямо вярвам.Колега meteorman,ако позволиш един съвет или мнение да дам.След като си смениш турбината източи маслото на двигателя,налей ново без да сменяш масления филтър и карай 2-3 дни така,след което точиш маслото сменяш филтъра,слагаш новото и газ.
Поздрави на всички колеги.
Поздрави на всички колеги.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
ангелски написа:След като си смениш турбината източи маслото на двигателя,налей ново без да сменяш масления филтър и карай 2-3 дни така,след което точиш маслото сменяш филтъра,слагаш новото и газ.
Поздрави на всички колеги.



Задължително го смени ---- маслото и филтъра !!!
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
plamen_hh написа:plamen_hh написа:Мислих да си вземам след фейса обаче май ще ме откажите и от него .
Пък един мотор стигне ли до такъв ремонт няма да е същия както преди
Приятел,позволи ми да поспоря.Моят мотор е основно ремонтиран и работи перфектно(сравнявал съм го смного други неотваряни).А относно цената:риза,шлайф,бутало сегменти-комплект,4 клапана,гарнитури и куп дреболии- 7000лв с работата,при това в Гърция!
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани