ПРОБЛЕМ С ТДС-А (трудно палене)!!!
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mitko525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 9.12.2007
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E34 525TDS///E38 728IA
- Мечтае да кара: E34 M5
ПРОБЛЕМ С ТДС-А (трудно палене)!!!
Здравейте колеги имам странен проблем от около 3 дни нещо започна да пали трудно тдската,качвам се завъртам и след няколко завъртания претриса и запалва,топла го прави същото,а като я загаса и веднага след това завърта пали от раз от какво може да е?
а днес както си карах на втора предавка тръгнах да ускорявам за трета и неще седи на 1200 оборота и изведнъж тръгва странна работа
а днес както си карах на втора предавка тръгнах да ускорявам за трета и неще седи на 1200 оборота и изведнъж тръгва странна работа

- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Ми сигурно не и достига на моменти горивото!Провери си филтъра!Помпата която доставя от резервоара гориво?Вече ако проблема е по сериозен-от ГНПомпа да речем колегите с пове4е стаж могат да кажат пове4е!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: ПРОБЛЕМ С ТДС-А!!!
mitko525tds написа:Здравейте колеги имам странен проблем от около 3 дни нещо започна да пали трудно тдската,качвам се завъртам и след няколко завъртания претриса и запалва,топла го прави същото,а като я загаса и веднага след това завърта пали от раз от какво може да е?
а днес както си карах на втора предавка тръгнах да ускорявам за трета и неще седи на 1200 оборота и изведнъж тръгва странна работа
Здрасти, на сервиз, проверка на свещи, подаване на гориво, ГНП проверка и реглаж, смяна консумативи, горивен фиртър, въздушен филтър, проверка и евентуално смяна на маркучета от МАП сензора и т.н.

Почисти и колекторите, МАП сензора
успех
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
наи вероятно влиза въздух от някаде в горивопровода
аз съм имал подобен проблем с едно бмв сложих възвратен клапан и се оправи

аз съм имал подобен проблем с едно бмв сложих възвратен клапан и се оправи
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Извади помпата от резервоара и виж цедката й дали пуска - има ли дебит тая помпа. После тръгни по снадките да затягаш и така .....
Първо провери горивен и въздушен филтър
Първо провери горивен и въздушен филтър
- mitko525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 9.12.2007
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E34 525TDS///E38 728IA
- Мечтае да кара: E34 M5
благодаря за съветите колеги,но този проблем ве4е е решен
оказа се че нафтата е била много малко и за това беше почнала да пали трудно като и сипнах и се оправи.Мамка му и скапан датчик за гориво е тва е наи преебания уредв цялата колица,но ще го преживея 


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
mitko525tds написа:благодаря за съветите колеги,но този проблем ве4е е решеноказа се че нафтата е била много малко и за това беше почнала да пали трудно като и сипнах и се оправи.Мамка му и скапан датчик за гориво е тва е наи преебания уредв цялата колица,но ще го преживея

- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
--
ами няма нищо чудно просто нафтата му е била на свършване и за това като подаде газ не се форсира гасне трудно пали
- mitko525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 9.12.2007
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E34 525TDS///E38 728IA
- Мечтае да кара: E34 M5
точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудно 

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Да така е но с течение на времето литрите на които ще ти дава ядове при палене се увеличават.mitko525tds написа:точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудно

Колега кое клапанче имаш предвид,че не държи налягъне?mitko525tds написа:точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудно
На мене ми се е случвало да я запаля сутрин и да изгасне след 5 мин. за нафта и си е палила добре.
Но и съм имал случаи когато акомулатора свършва и не пали(изгорели свещи)
Изгасваше всеки път когато пуснех газта от горивен филтър.
Друг пример-от сълзене на нафта от гнп и като постой колата 2-3 часа ,без да се кара,помпата се изпразваше и палеше трудно.
Ако не е върнала нафтата от гнп т.е. гнп е пълно ще запали дори да извадиш маркуча от горивния филтер до гнп.
Като за начало си виж дифтулките на клапана,който е на капака на плочката,горивния филтер,цедката в резервоара,23-ти бушон,теч на гориво,горивопровод-няма как 16 годишен маркуч за гориво да е ок.,захранването до ел.магнитния клапан на гнп-някоя хлабава връзка.Профилактични неща за който трябва повече време отколкото средства
Мите\MITETO\ DSB написа:Да така е но с течение на времето литрите на които ще ти дава ядове при палене се увеличават.mitko525tds написа:точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудноПри мен беше на 15 литра сега вече е на 40 литра.

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Мисля че е изоряла.Даже започва да пали от третото завъртане.Лошо!!!ivan. написа:Мите\MITETO\ DSB написа:Да така е но с течение на времето литрите на които ще ти дава ядове при палене се увеличават.mitko525tds написа:точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудноПри мен беше на 15 литра сега вече е на 40 литра.
какво говориш-здрава ли ти е помпата в резервоара
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: --
White 1913 Power написа:ами няма нищо чудно просто нафтата му е била на свършване и за това като подаде газ не се форсира гасне трудно пали
Здрасти колеги, това което пишете направо ме хварля в тъча




и докато има нафта ще си върви, бил съм няколко пъти на границата и си е вървяла...
Просто колегата Иван го пише много точно

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани