Проблем Е39!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.06.2008

Проблем Е39!!!

Мнение от artistic » 17 Фев 2009, 14:09

Здравейте колеги,наскоро правих ремонт на колата(520i).Сменихме сегменти,гарнитурите,гумички клапани,биелни лагери(частите са MAHLE,без гумичките).След ремонта колата пропуши както преди и изгори около 500гр за 1000км!!!Поради съмнение в качеството на гумичките майстора ги смени отново,този път сложи VIKTOR RENZ,почисти добре и отдушниците.При замерване компресия няма никаква разлика в отделните цилиндри,колата върви много добре и разхода на гориво е перфектен.Обаче пушекът си остана,и то след каране по инерция на скорост и последващо подаване на газта.Маслото си е BMW,10-40 но едва ли там е проблемът.Хората са доказани,правят най-вече BMW и няма оплаквания от познати,дори напротив.Това е накратко,та молбата ми е някой друг препатил да даде съвет как да продължавам,има ли вероятност да се напаснат нещата след каране от само себе си или да отваряме мотора пак.Мерси и успех на всички.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 25.12.2008

..

Мнение от xpressm23 » 17 Фев 2009, 15:23

Колега погледни това:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F1%EB%EE

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 2.08.2008
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: Bmw

Мнение от dimitar_kodoshev » 17 Фев 2009, 17:45

Това е уникално обяснение, подкрепено с много добър снимков материал. Като за 8 клас.Браво на колегата. :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 17 Фев 2009, 23:13

Вижте колеги.Този клапан не е панацея за всички болести по мотора.Аз също го смених и чесно казано не се промени нищо.А относно пушенето,може би трябва да мине време за да могат сегментите и гумичките да улегнат за да спре пушенето.Лично мнение. :) Би ли споделил колега защо се наложи тази интервенция по мотора и какви пари излезе?
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от artistic » 18 Фев 2009, 11:36

Колега здравей,интервенцията се наложи защото колата пушеше ужасно и гореше около 3л масълце на 10000км масло.Оказа се че сегментите и гумичките са в окаяно състояние.Горепосочените части,всички филтри по колата,новото масло и труда ми струваха 1100лв,дано да съм бил полезен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 18 Фев 2009, 11:39

колега а за колко пари си купи колата и на колко КМ се води че е,, и от къде я купи ?:>

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 18 Фев 2009, 12:11

Dozo написа:Вижте колеги.Този клапан не е панацея за всички болести по мотора.Аз също го смених и чесно казано не се промени нищо.А относно пушенето,може би трябва да мине време за да могат сегментите и гумичките да улегнат за да спре пушенето.Лично мнение. :) Би ли споделил колега защо се наложи тази интервенция по мотора и какви пари излезе?

Прав си колега сигментите трябва да улегнат.Ако е и шлайфан вала трябват около10-15 хил.км.за да си пасне всичко,но при теб май не е така.Имай на изпредвид че може да пуши и защото по изпускателната система имаш още масло от преди ремонта!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 18 Фев 2009, 12:17

а самите сегменти майстора как ги е подредил????
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: БУРГАС

1

Мнение от smetkata » 02 Сеп 2009, 16:52

колеага слу4айно проверихте ли каква е хлабината на вода4ите на клапаните защото и аз го имах този проблем след основен ремонт отворих е втори пат и от много умуване се оказаха вода4ите сменихме ги и никакви проблеми до сега и мойта така пу6е6е и този клапан смени но не се оправи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Мнение от BMWdrivers » 02 Сеп 2009, 21:17

BMW-E39 написа:колега а за колко пари си купи колата и на колко КМ се води че е,, и от къде я купи ?:>


за 30к лв., на 50к км, от Камбоджа.
Нещо друго ако те интересува, питай не се притеснявай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 02 Сеп 2009, 21:31

Както казаха някои колеги напълно нормален разход за кола след сигменти по принцип се препоръчва първите 1000-1500 км да не се юрка много мотора макс 3000 оборота и след това да смениш маслото и повече не би трябвало да ти дава такава консумация на масло

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 02 Сеп 2009, 21:38

колега не се притесняваи толкова ,проблема е в сегментите,ще легнат в момента колкото и да не вярваш цилиндрите са поизносени в няква елипса като се поотрият сегмебнтите ще спре да гори олиото.караи ,нормално е .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 168
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e39 tds 98'

Мнение от mitkofriz » 02 Сеп 2009, 21:39

:yes: трябва разработка за пасване на новите части със старите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 02 Сеп 2009, 22:14

BMWdrivers написа:
BMW-E39 написа:колега а за колко пари си купи колата и на колко КМ се води че е,, и от къде я купи ?:>


за 30к лв., на 50к км, от Камбоджа.
Нещо друго ако те интересува, питай не се притеснявай.


BMWdrivers, колега, ако нямаш какво да кажеш по темата, ще те помоля да си контролираш пръстите!!!

Въпросът е много уместен от гледна точка на износването на стените на цилиндрите, биелните лагери... Не всеки от нас си е отварял двигателя и е добре да се знаят тези неща.

По темата - съвсем теоритично, не виждам как сегментите ще се нагласят по стените на цилиндрите ако има хлабини... Ремонтен комплект сегменти би следвало да са с по-голям диаметър, съответстващ на износването. Пуши ли синьо от ауспуха при студен старт? Как е в първите минути след студен старт? Т.е. сигурно ли е, че маслото се изгаря, а не се изхвърля от някъде?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Мнение от BMWdrivers » 02 Сеп 2009, 22:32

bmw_n00b написа:
BMWdrivers написа:
BMW-E39 написа:колега а за колко пари си купи колата и на колко КМ се води че е,, и от къде я купи ?:>


за 30к лв., на 50к км, от Камбоджа.
Нещо друго ако те интересува, питай не се притеснявай.


BMWdrivers, колега, ако нямаш какво да кажеш по темата, ще те помоля да си контролираш пръстите!!!

Въпросът е много уместен от гледна точка на износването на стените на цилиндрите, биелните лагери... Не всеки от нас си е отварял двигателя и е добре да се знаят тези неща.

По темата - съвсем теоритично, не виждам как сегментите ще се нагласят по стените на цилиндрите ако има хлабини... Ремонтен комплект сегменти би следвало да са с по-голям диаметър, съответстващ на износването. Пуши ли синьо от ауспуха при студен старт? Как е в първите минути след студен старт? Т.е. сигурно ли е, че маслото се изгаря, а не се изхвърля от някъде?



на въпросният колега, на който отговорих, въпросът му ни най-малко е насочен към темата, но ти това не го разбра, така че стига глупости.
piece

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook