За всички колеги с 324 тд и 524тд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
За всички колеги с 324 тд и 524тд
Моля всички колеги които са с 324 тд двигател да пишат в тая тема(като гледам не сме много),дори и колегите с 524 тд да не се притесняват и те да пишат и споделят впечатления ,проблеми които им сасе появили ,които са оправили или им предстои да оправят или части които са купували ,разход ако са забелязли общо взето всичко около тези коли.Дори ако сте научили нещо за мотора или въобще каквото се сетите да си споделяме тука в тази тема защото според мен много са пръснати мненията и темите за тези колици (въобшще да не кажа засенчени от колегите с бензиновите)
Благодаря за Вниманието И Бих искал да помоля ако не ви харесва темата не пишете!
Благодаря за Вниманието И Бих искал да помоля ако не ви харесва темата не пишете!
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
АЗ още като си взех колата без проблем си стигаше до към 190 че и отгоре до 5000 оборота съм я карал.... а сега на 4200 и до там максимума и е 165-170::)Седя и се чудя компресия ли и пада ,гнп то ли като го отремонтирам в ДИЗЕЛ ХАУС ще пуска повече нафта и ще работи катохората.
А Вашия максимум колко е?
А Вашия максимум колко е?
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
6estaka написа:Колега със сигурност имаш некъв проблем но ти това си го знаеш...Един съфорумец до скоро си джиткаше Чистия дизел със 160 по магистралата без никви проблеми
Оня съфорумен още се надяваме че ще джитка и повече, на чистото Д макс. скоростта беше 180 по равното и 200 надоле

За ТД-то мога да кажа че прави поне 190 сега понеже няква Хонда ми се дървеше снощи по околовръстното. Ама съм с Гетрак 240 за жалост и дифф 3.45 а на тая конфигурация повече от 200 е мит и легенда и то около 4800 - 4900 оборота.
Митак скоро може да напишем и за проблема с въздуха който дърпа от конзолата на горивния филтър, който Сони ти беше казал как се отремонтира.
Темата трябва да е систематизирана понеже за М21Д24 няма много инфо и ако не ние няма кой да ни каже как седят нещата.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
524td
Разход градско (Пловдив) 9 на 100
извън градско средно 130км 7 на 100
вървене 190 имаше и още ма взе да грее
Впечатление
на тоя двигател не му понася мойто каране !!!
за съм ако е чист дизел и няма турбо да му чепи тиквата
ако си спокоен шифиор и не го ръчкаш сигорно ще кара.
Имам едно питане ?!!?!?!?
някой свалял ли е глава на такова и да няма цепки междо клапаните и по бренерите

Разход градско (Пловдив) 9 на 100
извън градско средно 130км 7 на 100
вървене 190 имаше и още ма взе да грее

Впечатление
на тоя двигател не му понася мойто каране !!!
за съм ако е чист дизел и няма турбо да му чепи тиквата
ако си спокоен шифиор и не го ръчкаш сигорно ще кара.
Имам едно питане ?!!?!?!?
някой свалял ли е глава на такова и да няма цепки междо клапаните и по бренерите

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Днес правихме големи трансплантации ,от две 524 тд напраихме едно такова ,е още не е ама ще стане,така да споделя това което разбрахме за гнп то специално за 324 и 524 тд ,цялата работа на това като не стига скорост се оказва износване на един елемент който се движи вътре в гнп то ,защото ако не се кара колата той се мърда съсвем малко (*а иначе има голям ход) и си прави канал, а там където не минава се натрупва нагар от нафта и защото електрониакта не може да го мърда(няма кои знае каква сила) то плюс това трябва да си се движи супер лесно ,и колкото и да му подаваш газ елемента не се мърда и не пропуска дизел.Ще има снимки утре в други ден от работния ден...
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Другото което е ако някой иска да си я кара дълго време дава помпата караме я в ДИЗЕЛ ХАУС в Бургас там се занимават специално и само с механични и ел помти ,правят им пълна реконструкция ,все едно да си купиш refurbished компресор за клиамтик идва с тапите навсякъде и с гаранция .Другото което е че човека който се занимава е обучен В Германия и всички стендове са от германия.Имат запомпа дюза и за комън реал отделни отделения .Вътре е като в сървърна отделение супер чисто и поддържано и много добре работят.
Слабо място при нашите колици идва в това да не си закупуваме ЕВТИНИ термостати,относно почистване на радиатора съм написал специална тема относно содата +оцет и +кислол и става като нов!
Виското се оказва че ако не охлажда добре водата се разширява прави въздушна възглавница и ей ти надува маркучи ,или другия вариант е да е постояяно зацепено да не може да отвори термостата ,така че както писа Деян Енчев 2.4тд специано не трябва да минава и грам 12 часа ,значи има проблем.Маслото да се сменя на 8000 -10000 км ,Проблема с паленето се решава освен с гнп то и едно основно ремонтче ,нови биелни лагери и сегменти колбеншмидт,другото кеото е ако ви надува ,ако глава е цяла и няма пуккнатини и продължава гледайте БЛОКА ,блока който е на андрю има пукнатини и оттам макар че майсторите казваха те цепнатините не са покрай цилиндрите ама са покрай болтовете и нямало да правят проблем но ИМА.Другото което можете да направите е с един шмиргелов гладък камък да минете блока и да се види къде е вдлъбнат къде не ,къде драска ,къде закача и да се мисли..засега това от мен Ако се сетя ще пиша
Слабо място при нашите колици идва в това да не си закупуваме ЕВТИНИ термостати,относно почистване на радиатора съм написал специална тема относно содата +оцет и +кислол и става като нов!
Виското се оказва че ако не охлажда добре водата се разширява прави въздушна възглавница и ей ти надува маркучи ,или другия вариант е да е постояяно зацепено да не може да отвори термостата ,така че както писа Деян Енчев 2.4тд специано не трябва да минава и грам 12 часа ,значи има проблем.Маслото да се сменя на 8000 -10000 км ,Проблема с паленето се решава освен с гнп то и едно основно ремонтче ,нови биелни лагери и сегменти колбеншмидт,другото кеото е ако ви надува ,ако глава е цяла и няма пуккнатини и продължава гледайте БЛОКА ,блока който е на андрю има пукнатини и оттам макар че майсторите казваха те цепнатините не са покрай цилиндрите ама са покрай болтовете и нямало да правят проблем но ИМА.Другото което можете да направите е с един шмиргелов гладък камък да минете блока и да се види къде е вдлъбнат къде не ,къде драска ,къде закача и да се мисли..засега това от мен Ако се сетя ще пиша
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Ето тука да видите малко дизел поуъррр http://www.mye28.com/viewtopic.php?p=442895
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Незнам дали е така но ми каза един майстор дет се занимава с бмв ,че блока на 324 и 524 тд става и за бензиново такова,с една дума били едни и същи вярно ли е това?
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
dancenation написа:Незнам дали е така но ми каза един майстор дет се занимава с бмв ,че блока на 324 и 524 тд става и за бензиново такова,с една дума били едни и същи вярно ли е това?
А главите на Д и ТД дали са еднакви ???
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
според мен галавите са еднакви
набеден маистор блока не става на бензинов
мах скорост съм вдигал 210 със оригналните джанти 14ц и 195км със 16ките
денко аз съм свалял здрава глава без никви пукнатини от е28 83набор
а че на теб не ти издържат според мен не си попаднал на читав мотор
ас моя вече четвърта година го карам на омиране но си държи само гледам температурата ако земе да грее пускам гаста за момент да охлади и пак жопки загряването се дължина запушен радиатор
набеден маистор блока не става на бензинов
мах скорост съм вдигал 210 със оригналните джанти 14ц и 195км със 16ките
денко аз съм свалял здрава глава без никви пукнатини от е28 83набор
а че на теб не ти издържат според мен не си попаднал на читав мотор
ас моя вече четвърта година го карам на омиране но си държи само гледам температурата ако земе да грее пускам гаста за момент да охлади и пак жопки загряването се дължина запушен радиатор
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
prostia написа:мах скорост съм вдигал 210 със оригналните джанти 14ц и 195км със 16ките

prostia написа:според мен галавите са еднакви
набеден маистор блока не става на бензинов
мах скорост съм вдигал 210 със оригналните джанти 14ц и 195км със 16ките
денко аз съм свалял здрава глава без никви пукнатини от е28 83набор
а че на теб не ти издържат според мен не си попаднал на читав мотор
ас моя вече четвърта година го карам на омиране но си държи само гледам температурата ако земе да грее пускам гаста за момент да охлади и пак жопки загряването се дължина запушен радиатор
Младене ако си говорим за читав дизел на Любака е30-ката си перкаше с 200 без виско и без да грее
говорим за чисто Д

иначе за мотор дето грее тури го вади го

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
искам да се включа в темата и аз малко... имах 2.4 Д, абе просто исках пове4е, за тва минах на 2.4 ТД .... резултата е следния:
една година се ма4их да вдигна адреналина, но 4упения компутер не мое го излаже6... минах на механична помпа,.... колата живна, но искам да upgrade-вам..... а няма на каде.... куулър ше сложа, ама от там на каде
кадето колегата разправя6е за това дето му спирала колата след 140 km/h за помпата.... аз разглобих моята и видях 4е някои си е играл ватре и осакатил тва дето му викат..... абе тва дето се движи металното, с 3-те кра4ака, по графита.... беха останали само 2 кра4ета, 3-тото бе6е ш4упено, ама на сила, може ли да се оправи....ако искате снимки, ще пратя...
една година се ма4их да вдигна адреналина, но 4упения компутер не мое го излаже6... минах на механична помпа,.... колата живна, но искам да upgrade-вам..... а няма на каде.... куулър ше сложа, ама от там на каде
кадето колегата разправя6е за това дето му спирала колата след 140 km/h за помпата.... аз разглобих моята и видях 4е някои си е играл ватре и осакатил тва дето му викат..... абе тва дето се движи металното, с 3-те кра4ака, по графита.... беха останали само 2 кра4ета, 3-тото бе6е ш4упено, ама на сила, може ли да се оправи....ако искате снимки, ще пратя...
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани