Проблем с цилиндрите 320д 150кс

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 17 Фев 2009, 11:04

Здравейте колеги,човека има проблем и от 14 изказвания само едно дава смислен отговор.Имам чуството, че тук има хора само да си чешат езиците.Мола Ви ако не разбирате не изказвайте мнения,първо пълните темата на хората с глупави изводи,второ подвеждате ги към грешни решения,трето ставате за смях в очите на компетентните и за да няма трето и четвърто просто си трайте и пишете само когато знаете и можете да помогнете.Няма да е зле този фором да стане наистина тихнически,а не клюкарница.
По темата нямаше да пиша,по простата причина,че колегата V-max го каза:предположи от какво може да е и много точен съвет,да се отвори двигателя и тогава да се дискутира и деиства.
Моля Ви още един път преди да пишете мислете,80% от изказванията в дадена тема са офтопик.Дайте да сме си полезни и да си помагаме взаимно,неможе да се знае всичко и не е срамно,че сме некомпетентни за доста неща,от всезнайковци :puke: ярък пример са ни крадливите политици,НЕ СТАВАЙТЕ КАТО ТЯХ.
Просто бъдете себеси.Успех на всички и нищо лично към никого.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Фев 2009, 11:39

tOnkO_lOnkO написа:Някой има ли представа дали този проблем го има и при 136 кс. мотора? :roll: :roll: :roll:

Той си има доста други проблеми не му трябва този :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 17 Фев 2009, 14:19

Какви са симптомите при "пишкащи" дюзи? Мен ме интересува при е90 дали го има тоя проблем или то май всички комънреалчета страдат от това.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 17 Фев 2009, 18:14

kronos написа:...или то май всички комънреалчета страдат от това.
;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 17 Фев 2009, 18:23

Моя тресе при -2-3 градуса, и то само първите 2-3 секунди. Това може ли да се каже че е проблем. Така да се каже първата ми кола дизел е и не съм много запознат. прави го само на отрицателни температури.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 17 Фев 2009, 21:41

Колеги колкото и странно да ви звучи, не е нито една от изброените причини за авариарията която се получи-искам само да подкрепя темата на колегата Ангелски ,много съм съгласе с него.
И така,какъв е всъшност проблема- просто двигателят ми е останал без масло в следствие на изгаряне или изхвърляне от ТУРБИНАТА ,въпреки че му бях долял преди 2-3 седмици около 300-400 грама,но като ходих до Софиа преди 5 дена ясно вече от къде се е изпарило-Голям късмет ,че кви филми си бях набил с този блок не е истина просто

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 17 Фев 2009, 22:18

светеха ли лампите поне накрая?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 17 Фев 2009, 22:34

това е най-странното ,че жълтата лампа на маслото не ми светна,а иначе преди да долея си беше светнала

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Фев 2009, 23:37

То щом е блокирал пак ще търсиш блок сигурно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 18 Фев 2009, 9:35

нищо не е блокирвало бе колега-просто е намаляло драстично нивото на маслото и за това е станало така/Днеска турбината отива на ремонт

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 18 Фев 2009, 10:13

Здравейте колеги,доста неприятна ситуация с тези лампи.Аз лично им нямам доверие,щеката на нея сямо вярвам.Колега meteorman,ако позволиш един съвет или мнение да дам.След като си смениш турбината източи маслото на двигателя,налей ново без да сменяш масления филтър и карай 2-3 дни така,след което точиш маслото сменяш филтъра,слагаш новото и газ.
Поздрави на всички колеги.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 26.03.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: '12 Е70 40d

Мнение от Gatz » 18 Фев 2009, 14:56

ангелски написа:След като си смениш турбината източи маслото на двигателя,налей ново без да сменяш масления филтър и карай 2-3 дни така,след което точиш маслото сменяш филтъра,слагаш новото и газ.
Поздрави на всички колеги.



:yes: :yes: :yes:

Задължително го смени ---- маслото и филтъра !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 18 Фев 2009, 16:15

може ли да попитам - как се разбира, че някои цилиндър прави проблем и колко е зле? Само като се закачи на диагностика излиза ли?

мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Мнение от Face » 18 Фев 2009, 17:10

plamen_hh написа:
plamen_hh написа:Мислих да си вземам след фейса обаче май ще ме откажите и от него . :uups:

Пък един мотор стигне ли до такъв ремонт няма да е същия както преди

Приятел,позволи ми да поспоря.Моят мотор е основно ремонтиран и работи перфектно(сравнявал съм го смного други неотваряни).А относно цената:риза,шлайф,бутало сегменти-комплект,4 клапана,гарнитури и куп дреболии- 7000лв с работата,при това в Гърция!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 18 Фев 2009, 20:11

Значи утре пращам турбината в София при Турбо сервиз Георгиев ,води се един от най-добрите и най -добре оборудван/стенд/.
Някой ако им е използвал услугите да пише- поне знам ,че имат пълни комплекти за турбини

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook