Профилактика на дюзи за ТДС?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 14 Фев 2009, 20:37

Само когато е топла ли мени оборотите?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.10.2008

Мнение от CLM-Ivo » 14 Фев 2009, 21:12

Като споменя, че пичовете от Монтана не използват ЛапТоп-и ми светно друго логично обяснение. По принцип ми обесняваха нещо от сорта, че въпросното ГНП командвало дюзите и след ремонт на ГНП трябвало да се пипне софтуерно, за да заработи както трябва след промяната.
Не се сещам какво точно ми говореха в тази насока, но може да споделиш в сервиз и там ще се сетят за какво става въпрос..
Но провери и тампоните, щом има начин да се проверяват... :)
Успех!

joropc :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 15 Фев 2009, 14:38

**Novobraneca написа:Само когато е топла ли мени оборотите?

само на топло

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 15 Фев 2009, 14:41

CLM-Ivo написа:Като споменя, че пичовете от Монтана не използват ЛапТоп-и ми светно друго логично обяснение. По принцип ми обесняваха нещо от сорта, че въпросното ГНП командвало дюзите и след ремонт на ГНП трябвало да се пипне софтуерно, за да заработи както трябва след промяната.
Не се сещам какво точно ми говореха в тази насока, но може да споделиш в сервиз и там ще се сетят за какво става въпрос..
Но провери и тампоните, щом има начин да се проверяват... :)
Успех!

joropc :bchug:

като казах че не ползват лаптоп,имах в предвид че борават със стенд на бош за нафтови помпи като мойта и на други марки-ауди,vw,и т.н

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 15 Фев 2009, 15:33

Значи не е дюза, мисля че и диагностиката няма да ти го хване, щото и при мене е така. Побвай ако искаш с масло и кажи дали има ефект.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Колега и аз имах и май отново имам същия проблем

Мнение от KARAIVANOV » 15 Фев 2009, 16:49

Колега и аз имах и май отново имам същия проблем. Като освободя от скорост и като натисна леко спирачката и колата започва да тресе,отначало беше малко но постепенно се увеличи тресенето и стана нетърпимо,обиколих всички сервизи и "майстори" в Русе и всички единодушно казаха ПОМПАТА или ПЛОЧКАТА.Занесох колата в НН сервиз в София и с/у скромните 70лв ми направиха диагностика и центровка на помпата, се установи че помпата и плочката са здрави, а маховика е заминал.Купих маховик (Лук) и го смених,колата се оправи, минах около 5000 км и сега усещам пак леко тресене като освободя от скорост и като натисна спирачката.Това ми го прави само от 40-20 км/ч,над 40 и под 20 км/ч,няма тресене.Що е то?На един сервиз ми казаха че тампоните на двг-то са здрави само на скоростната не съм ги проверявал,ако имам някакъв резултат ще пиша и вие пишете.Мисля да пробвам да сложа маховик на "Сакс",да видя да не е дефектен маховика(Лук).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Re: Колега и аз имах и май отново имам същия проблем

Мнение от hobotqnin » 15 Фев 2009, 19:21

KARAIVANOV написа:Колега и аз имах и май отново имам същия проблем. Като освободя от скорост и като натисна леко спирачката и колата започва да тресе,отначало беше малко но постепенно се увеличи тресенето и стана нетърпимо,обиколих всички сервизи и "майстори" в Русе и всички единодушно казаха ПОМПАТА или ПЛОЧКАТА.Занесох колата в НН сервиз в София и с/у скромните 70лв ми направиха диагностика и центровка на помпата, се установи че помпата и плочката са здрави, а маховика е заминал.Купих маховик (Лук) и го смених,колата се оправи, минах около 5000 км и сега усещам пак леко тресене като освободя от скорост и като натисна спирачката.Това ми го прави само от 40-20 км/ч,над 40 и под 20 км/ч,няма тресене.Що е то?На един сервиз ми казаха че тампоните на двг-то са здрави само на скоростната не съм ги проверявал,ако имам някакъв резултат ще пиша и вие пишете.Мисля да пробвам да сложа маховик на "Сакс",да видя да не е дефектен маховика(Лук).

мерси за изчерпателния отговор!а каква е цената на маховика.чувал съм че си имат различни параметри,и при разлика в някои от тях се получават аномалии след монтажа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Цената

Мнение от KARAIVANOV » 16 Фев 2009, 23:43

Цената беше около 900 лв,а на Sash е около 1100-1300лв

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 30.12.2008
Местоположение: софия

Мнение от боко » 20 Мар 2009, 19:09

колеги и аз имам съштия проблем само на свободна ми тресе яко казаха ми в дару кар че е гнп ама вече не знам.някои да ни даде някакъв отговор че откачам вече така :twisted: :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 20 Мар 2009, 22:05

по една случайност открих че при включване на повече консуматори(когато мотора е загрял до номинална температура)като климатика,фарове(ксенон)+халогени и т.н.,се натоварва алтернатора,а от там се товари и демферната шайба(не знам коя е),и ако тази шайба е заминала има вероятност да притриса.но това е само едно предположение и не съм сигурен на 100%.ако някой открие нещо да пише.Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 20 Мар 2009, 22:58

проверете си настройките на ГНП :arrow:
щом маховика и плочката са здрави ще минете само с една настройка :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: vidin
Пол: Мъж
Кара: 325tds

тресене

Мнение от shiko » 28 Мар 2009, 15:32

при мен се получава такъв проблем с тресенето когато се намали количеството на горивото през дюзите.По принцип мисля че трябва да бъде около 6 мг./325тдс/.Като го нагласих на 2-3 мг. се получава такова тресене,но колата върви повечко и пуши.Така че може да провериш и тоя варянт.Успех и пиши какво е станало.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 29 Мар 2009, 3:24

hobotqnin написа:по една случайност открих че при включване на повече консуматори(когато мотора е загрял до номинална температура)като климатика,фарове(ксенон)+халогени и т.н.,се натоварва алтернатора,а от там се товари и демферната шайба(не знам коя е),и ако тази шайба е заминала има вероятност да притриса.но това е само едно предположение и не съм сигурен на 100%.ако някой открие нещо да пише.Успех!
Кога е от нея направо дрънчи и се нетрае на ниски, на високи изчиства. Ако е скъсана ясто си личи по онея палци отпред на шайбата, когато не са в средата сменяй шайбата, докато не е направила сичко на мармалад.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 29 Мар 2009, 11:42

мерси за помоща,но от къде мога да я взема и каква и е цената

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 29 Мар 2009, 11:45

маречков написа:
hobotqnin написа:по една случайност открих че при включване на повече консуматори(когато мотора е загрял до номинална температура)като климатика,фарове(ксенон)+халогени и т.н.,се натоварва алтернатора,а от там се товари и демферната шайба(не знам коя е),и ако тази шайба е заминала има вероятност да притриса.но това е само едно предположение и не съм сигурен на 100%.ако някой открие нещо да пише.Успех!
Кога е от нея направо дрънчи и се нетрае на ниски, на високи изчиства. Ако е скъсана ясто си личи по онея палци отпред на шайбата, когато не са в средата сменяй шайбата, докато не е направила сичко на мармалад.

видимо може ли да се разбере дали е заминала

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook