Проблем с цилиндрите 320д 150кс

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Проблем с цилиндрите 320д 150кс

Мнение от meteorman » 16 Фев 2009, 17:59

Та на кратко колеги -сутринта паля колата тръгвам и след 100 м кат започна да тресе и да си мени оборотите голям филм стана.
Закачихме колата на въже и до сервиза-Диагнозата е ,че единият цилиндър го няма въобще т.е или стопено бутало или по-добрия вариант някоя гарнитура се е преебала и два от цилиндрите са започнали работа кат един.
Утре ще я отварят и ще е ясна диагнозата точно-Пиша най-вече някой колега който го е спохождала такава бела къв е бил резултата/имам предвид стопено бутало/ знам ,че цифрата е голяма .но никой не е застрахован и на никой не го пожелавам.

Извинявам се ако има подобна тема ,но държа някой колега с подобен филм да сподели


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Фев 2009, 18:17

откога ви пеем да си гледате дюзите , този мотор е доста критичен към подръжката и наказва нередовните стопани с тежки глоби :idea: 99% стопено бутало и надран цилиндър , не ме питай откъде знам :confused: Лошото е, че ако тръгнат да ти го ремонтират трябва набиване на риза , та по-добре е да вземеш блок 2ра употреба

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Фев 2009, 18:22

Да не е влязла някоя от пеперудките в цилиндъра то да не е камион да пука бутало от ненормална работа на дюзите :roll:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Фев 2009, 18:27

plamen_hh написа:Да не е влязла някоя от пеперудките в цилиндъра то да не е камион да пука бутало от ненормална работа на дюзите :roll:


айде бе , много обичам такива необосновани мнения във въздуха :twisted: колко такива мотора си виждал колега ? Зашото аз имах 2 , единия го отварях точно по тази причина , а отделно съм отварял поне още 4-5 на приятели и проблем идва точно от дюзите :!: На всеки , на който му претриса сутрин на 1во палене може да се случи :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Фев 2009, 18:38

Мислих да си вземам след фейса обаче май ще ме откажите и от него . :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Фев 2009, 18:41

plamen_hh написа:Мислих да си вземам след фейса обаче май ще ме откажите и от него . :uups:

То ебахти та**ка сега нови лагери бутала трябва да си купува ризи да сменя то по добре един блок дето каваш да си намери със бутала вал всичко .Пък един мотор стигне ли до такъв ремонт няма да е същия както преди :( Лошото е че на един познат му направи същия номер купи го чисто ново и на 70 000 км се строши и каза това не е кола и го продаде и така се отказа от марката БМВ .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 16 Фев 2009, 18:51

И аз си мисля като колегата V-max/ един от най-знаещите във форума/ ,че проблема ще излезе този,но въпроса е какво следва дали да се ремонтира или както предлага той направо нов блок и горе долу кое колко излиза и каква е гаранцията ,че новия блок /втора употреба/ е в добро състояние.

П.с- тамън щях да си поръчвам Мносачи с тампоните от колегата ,ама на ся ко стана


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Фев 2009, 19:19

започваме отначало = нов мотор к-т е около 7000лв. Последния мой познат , който не ме послуша и тръгна да ремонтира даде 5500лв за части и работа. Само сегментите на този мотор са 180лв на цилиндър , има 3 вида и много трудно се намират точните (аз да го кажа , че е трудно значи е трудно)))) . Буталата ги прави единствено фирмата Нюрал , цифрите са адски дебели .

Най-разумно е след като го отворите да се мисли , но един блок к-т с буталата (както са си работили) е най-разумното решение откъм време и пари . Отделно ще си продадеш здравите бутала , коляновия вал и някои дреболии доста бързо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 16 Фев 2009, 19:28

Ами званнах няколко телефона и намерих блок втора употреба от кола 2005 година/без колянов вал/ на доста добри пари


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Фев 2009, 19:43

meteorman написа:Ами званнах няколко телефона и намерих блок втора употреба от кола 2005 година/без колянов вал/ на доста добри пари


все пак виж какво му е на твоя първо , може и клапан да е изгорял, но рядко се случва . Блока да си е с неговите бутала, ръгнеш ли някое друго все едно нищо не си направил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 16 Фев 2009, 20:17

ще пиша кат има резултат

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 16 Фев 2009, 22:21

засилвай я в стълбва и тотал :shock:
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Фев 2009, 23:02

xerial написа:засилвай я в стълбва и тотал :shock:

И аз по едно време си мислих да направя това въпреки че имам доста по малки проблеми :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 17 Фев 2009, 0:27

Някой има ли представа дали този проблем го има и при 136 кс. мотора? :roll: :roll: :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525 D

Мнение от miroalpina » 17 Фев 2009, 10:37

абе вие луди сте, сегментите за тая 320 д са около 80-100 лв на бутало а буталата са 2 вида на MAHLE и ALKON РАЗЛИЧНИ СА СЕГМЕНТИТЕ КАТО ДЕБЕЛИНИ

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook