ЗА ИЛИ ПРОТИВ TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
///sasho написа:Elesar74 написа: ....... Моят съвет, наистина има много истина в това, че колите в БГ се сдухват от каране и дори като дойдат тук, са вече сдухани.Такава кола, от чужбина и внимателен оглед. Само новата няма кусури. Ма и тя има, обаче си проличават след време. Аз съм против TDS, защото такава кола в България, читава, трудно ще се намери. Навън, друга бира.
С това не съм особено съгласен , защото и в България има хора , които си подържат колите на високо ниво , дори и по добре някои чужденци. Визирам коли , които се карат в България , а не такива , които се продават "Нов Внос" , чието състояние е вследствие на подръжката на чужденец. В България също може да намериш читава кола , но въпроса е дали ще я платиш колкото и е цената , защото повечето като не им хареса цената на една читава кола , си купуват някой "нов внос" на по ниска цена подържан , допреди това точно от чужденец и като зпочне да им създава проблеми започват да обвинявт това какви коли продавали тук и какви били в чужбина. Че тия коли "Нов Внос" по автокъщите от къде са? Друг е въпроса , защо търговците вкарват най евтините екземпляри и съответно в повечето случаи с куп части за подмяна , ами защото такива коли се купуват тук. Ако вкарат някоя читава и съответно на по висока цена , най вероятно ще се продава много повече време , отколкото по евтината , а накрая печалбата му сигурно ще е същата , дори и може би по голяма от по евтината кола. В България , макар и по трудно може да намериш читава кола карана тук и най вероятно ще е на по ниска цена отколкото цената на същата читава кола продавана в чужбина.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
///sasho написа:Elesar74 написа: ....... Моят съвет, наистина има много истина в това, че колите в БГ се сдухват от каране и дори като дойдат тук, са вече сдухани.Такава кола, от чужбина и внимателен оглед. Само новата няма кусури. Ма и тя има, обаче си проличават след време. Аз съм против TDS, защото такава кола в България, читава, трудно ще се намери. Навън, друга бира.
С това не съм особено съгласен , защото и в България има хора , които си подържат колите на високо ниво , дори и по добре някои чужденци. Визирам коли , които се карат в България , а не такива , които се продават "Нов Внос" , чието състояние е вследствие на подръжката на чужденец. В България също може да намериш читава кола , но въпроса е дали ще я платиш колкото и е цената , защото повечето като не им хареса цената на една читава кола , си купуват някой "нов внос" на по ниска цена подържан , допреди това точно от чужденец и като зпочне да им създава проблеми започват да обвинявт това какви коли продавали тук и какви били в чужбина. Че тия коли "Нов Внос" по автокъщите от къде са? Друг е въпроса , защо търговците вкарват най евтините екземпляри и съответно в повечето случаи с куп части за подмяна , ами защото такива коли се купуват тук. Ако вкарат някоя читава и съответно на по висока цена , най вероятно ще се продава много повече време , отколкото по евтината , а накрая печалбата му сигурно ще е същата , дори и може би по голяма от по евтината кола. В България , макар и по трудно може да намериш читава кола карана тук и най вероятно ще е на по ниска цена отколкото цената на същата читава кола продавана в чужбина.
Прав си колега но когато крайната цел е продажба цената започва да върви надолу докато стигне пазарното търсене и макар че цената реално е по висока пазара и търсенето са тези които определят цената.Това важи само при положение че целта е продажбата.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
не е ли прекалено рядко 740д, май подобре 730д или 728и, и аз ги заглеждам доста Е38 напоследък, ама много $$$ 

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Re: ЗА ИЛИ ПРОТИВ TDS
vladiE300 написа:Истина или мит е че тдс кривят глави и прегряват или всичко идва от немарливоста на собствениците тъи като знаем че бмв са претенциозни на вода!
Не съм чел цялата одисея и в тая тема, ама що не пуснете едно търсене с ключова дума "ТДС ГЛАВА" преди да пишете теми бе хора

И да не е съвсем спам, Влади мит е бате това, като ти свидят 20лв. за антифриз, даваш после 2 бонки за кратуна!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
кривят глави като не си гледаш колата и като а юркаш студена иначе нови термостат и водна помпа с метална турбина читаво виско и една профилактика напролет на радиаторите ти намаля риска с 90%
Разбира се,колега!Дори и да нямаше слава на "често прегряващ",пак едва ли бих бил ЗА!!При положение,че вече има 3-то поколение комън рейл на пазара,да набутваш пари в такава кола...Естествено винаги ще има такива теми за ТДС,поради приината че колкото и да му падне цената,винаги ще има хора за които ще е по-голям клас от техния автомобил и ще имат желание да се качат на е39 или е38 дизел.Така че и по 2000 лв като стане(няма да е много далеч),пак ще се търси и купува,все пак е БМВ!А и едва ли бих купил кола на повече от 200 000км. някога.Особено дизелова!Все пак говориме за коли на 11-12 години,едва ли се намира лесно такава кола под 350к реални!Или пък ако изпадне такава много вероятно е да има удар или повреда.Но всеки си има акъл,да си преценява сам!
Shades of grey!
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
понеже ТДС е с предкамерно впръскване за в бъдеще (ако наистина стане 2000лв) може да стане интерсен за хора които искат да карат на олио, био дизел или други такива неща да речем. комън рейла не може.

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
dieselboy написа:Разбира се,колега!Дори и да нямаше слава на "често прегряващ",пак едва ли бих бил ЗА!!При положение,че вече има 3-то поколение комън рейл на пазара,да набутваш пари в такава кола...Естествено винаги ще има такива теми за ТДС,поради приината че колкото и да му падне цената,винаги ще има хора за които ще е по-голям клас от техния автомобил и ще имат желание да се качат на е39 или е38 дизел.Така че и по 2000 лв като стане(няма да е много далеч),пак ще се търси и купува,все пак е БМВ!А и едва ли бих купил кола на повече от 200 000км. някога.Особено дизелова!Все пак говориме за коли на 11-12 години,едва ли се намира лесно такава кола под 350к реални!Или пък ако изпадне такава много вероятно е да има удар или повреда.Но всеки си има акъл,да си преценява сам!
колега твоята да не е случайно 3-то поколение комън рейл ако въобще е комън рейл ?
Разбира се че е комън рейл!Не е 3-то,щото 3-то излезе преди 2 години,но имам щастието да съм карал и 3-то!Темата е за или против ТДС,и в случая съм твърдо ПРОТИВ тдс!!А вие щом толкова го хвалите явно сте много доволни от него,аз не съм доволен и затова такова ми е мнението!Може да се хванеме на бас колко ще струва едно е38 или е39 ТДС от 97/8 след 2 години-50 % по-малко от в момента!!А ти па като те гледам и със е38 с тоя мотор(и такъв схлупетарник съм карал;),направо незнам как го хвалиш,явно не си се качвал на седмица комън рейл,друго обяснение нямам!Естествено че има 525д на 5-6к евро,че и на по-малко има,стига да търсиш повечко и да познаваш търговци в германия!Ти тия дето ги продават в мобилето бг за по 14-18000 лв. за колко мислиш че са купени от там???за 10000евро ли?
Я се осъзнайте малко в кой век живееме и спрете да хвалите коли на по 15 години!Че е бил добър мотора за времето си-да бил е,но вече е бита карта за съжаление!Така че и на половин цена да ми го дават тоя ТДС едва ли ще го взема,просто защото не ми трябва кола коята да си вечно моя!!


Shades of grey!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
е колега те и комън рейлите правят пачове че и там много боли я дюза я турбо така че ще доиде време и от тях ще плачат хората а относно тдс-а нищо му няма на мотора и все пак не може да искаш от 725тдс да ти върви като 3-ката а относно вървенето един пауър бокс или чип допринася за едно прилично ускорение
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани