Е 46 320д
Модератор: bum_bum
2 мнения
• Страница 1 от 1
Е 46 320д
Здравейте колеги , имам някой лев заделен настрана и се чудя каво може да се подобри по едно такова бмв. Става въпрос за мотора преди фейс-лифта 136 к.с. Та може ли да се вдигне мощността ( НЕ СЪС ЧИП ) , какви неща трябва да купя и кой може да го направи ? Може би да го направа Би турбо или нещо такова . Незнам
Моля ви се дайте няколко идеи и горе долу какви пари ще струва това удоволствие . Само не искам да ми пишете ( Няма смисъл и т.н ). Права тази тема за да добия малко опит а не някои да пише че няма смисъл . Мерси предварително

Моля ви се дайте няколко идеи и горе долу какви пари ще струва това удоволствие . Само не искам да ми пишете ( Няма смисъл и т.н ). Права тази тема за да добия малко опит а не някои да пише че няма смисъл . Мерси предварително
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
колега и аз съм пред дилемата с или без чип, колата ми е Е46-320д-136кс, та доколкото чета /от доста време се интересувам, но ме е страх/ мотора няма да се счупи от чипа, по-вероятно е турбото, но при правилна експоатация НАДАЛИ ще го счупиш! Та на въпроса, вчера карах едно БМВ като моето, но с чип, колата е на човека който евентуално ще чип-не и моята, а именно VRPerformans/има обява в продава/ и впечатленията са ми само позитивни: турбо-лага е доста намален-колата никак не мудна, ускорява от всякаква предавка и то от ниски обороти, имай в предвид че тая кола беше с 18-ки и на втора от 1200/1300об като я настъпах и почна да танцува задницата
и някак си колата върви мнооого леко и е доста приятна за каране, предполагам това е ефекта от оптимизираното горене и по-голямата мощтност. Да ти кажа погледнах с други очи на чип-тунинга, вече го приемам не толкова като увеличаване на мощтността, а коно един оптимизиращ работата на ДВГ софтуер, който премахва недостатъците и показва на колата как да се държи по-добре на пътя в режимите на работа, където до момента не се е представяла добре
А БЕ С ДВЕ ДУМИ КОЛАТА ЗАПОЧВА ДА СЕ ДЪРЖИ ПРЕКРАСНО В ДИАПАЗОНА 1500/2500об, където по принцип са си мудни всички БМВ-та
надявам се да съм бил полезен

А БЕ С ДВЕ ДУМИ КОЛАТА ЗАПОЧВА ДА СЕ ДЪРЖИ ПРЕКРАСНО В ДИАПАЗОНА 1500/2500об, където по принцип са си мудни всички БМВ-та
надявам се да съм бил полезен
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани