налягане във резервоара.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: zdr

Мнение от porostorm » 14 Фев 2009, 18:45

L_e_K_e_T_o///M/// написа:прозрачен филтар ли :kuku: става вапрос за бмв колега а не за лада
А защо мислиш, че бензиновите филтри на М10 карбуратор са по-различни от тези на лада :?:
Последна промяна porostorm на 14 Фев 2009, 19:05, променена общо 1 път
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 14 Фев 2009, 18:58

Щото карбураторните филтри работят при почти 0 атм., а инжекторните - при 3-6 атм... ;)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 14 Фев 2009, 19:05

ivantchoG написа:Щото карбураторните филтри работят при почти 0 атм., а инжекторните - при 3-6 атм... ;)
Ясно е, че бензинов филтър за карбуратор и инжекцион са различни... просто колегата се изказа, че не може да има такъв филтър в БМВ ...
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: налягане във резервоара.

Мнение от ивчо3 » 18 Фев 2009, 13:58

Стаевски написа:Колеги,при спиране на помпата системата трябва да държи налягане само в участъка след помпата до регулатора на налягане и до дюзите.След помпата има акумулатор на налягане, който спомага по-лесното палене като подържа горивото под налягане.Ако помпата засмуква въздух трябва да си личи във бензиновия филтър-прозрачния,пластмасов.Що не пробвате дали държи налягане като извадите маркучето от филтъра,ама с ПовишенО внимание,че пръска.Ако не държи налягане може да е от клапанчето на помпата,регулатора на налягане или...друго не се сещам...

Колега, ти караш кола със старата инжекционна система K-jetronik, която е с променливо налягане и еднакъв електроимпулс на дюзите. Става въпрос за motronik, който работи на съвсем различен принцип.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: asenovgrad
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: пак БМВ
Детайли за колата: черно БМВ

zdr

Мнение от L_e_K_e_T_o///M/// » 22 Фев 2009, 1:03

добре де тогава мотора сам го сменил и пак го имам този проблем но бензиновата помпа е същата и резервоара е цъщия явно от там излиза сичко :evil:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook