налягане във резервоара.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Щото карбураторните филтри работят при почти 0 атм., а инжекторните - при 3-6 атм... 

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: налягане във резервоара.
Стаевски написа:Колеги,при спиране на помпата системата трябва да държи налягане само в участъка след помпата до регулатора на налягане и до дюзите.След помпата има акумулатор на налягане, който спомага по-лесното палене като подържа горивото под налягане.Ако помпата засмуква въздух трябва да си личи във бензиновия филтър-прозрачния,пластмасов.Що не пробвате дали държи налягане като извадите маркучето от филтъра,ама с ПовишенО внимание,че пръска.Ако не държи налягане може да е от клапанчето на помпата,регулатора на налягане или...друго не се сещам...
Колега, ти караш кола със старата инжекционна система K-jetronik, която е с променливо налягане и еднакъв електроимпулс на дюзите. Става въпрос за motronik, който работи на съвсем различен принцип.
- L_e_K_e_T_o///M///
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: пак БМВ
- Детайли за колата: черно БМВ
zdr
добре де тогава мотора сам го сменил и пак го имам този проблем но бензиновата помпа е същата и резервоара е цъщия явно от там излиза сичко 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани