Проблем с е39 520i мотор-вибрации

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 13 Фев 2009, 20:11

Мда, ясно беше. Други поражения?
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Видимо не

Мнение от Chimerasv » 13 Фев 2009, 20:29

Видимо не. На 6-ти цилиндър имам белег от ударения клапан. :)

Нещото, което ми направи впечатление, е че имам легла само на входящтите клапани.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

VANOS

Мнение от Chimerasv » 13 Фев 2009, 20:51

това предполагам е заради вануса :) само входящите клапани имат променлив ход докато изходящите са с константен ход ако мога да се изразя така

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

клапани

Мнение от Chimerasv » 13 Фев 2009, 22:37

Колеги думайте от каде мога да си намеря клапани

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 14 Фев 2009, 9:34

колко клапана ти трябват и какви всмукателни или изпускателни имам цяла глава пукната ще ти дам на тънка цена и моя съвет е оригинални 2-ра ръка по добре от нови не оригинални и колега виж в първите постове съм ти написал че ще имаш 12 ударени клапана тоест всички всмукателни кофти работа наистина ама много рядко удрят по малко нашите машини

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

:)

Мнение от Chimerasv » 17 Фев 2009, 16:23

много благодарности на колегата anzak който ме снабди с клапани :)
колата скоро ще e on the road :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

и след много много време

Мнение от Chimerasv » 05 Сеп 2009, 6:36

... да добавя освен клапаните и от напрежението при удара :) са заминали и резбите на блока добавям мнението за да се знае какво може да стане при такива инСиденти иначе моторчето е капут но главата е запазена ха даже след ремонта и напулно ревизирана :) ще си я държа за спомен :twisted:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: и след много много време

Мнение от NAPSTERS » 05 Сеп 2009, 11:22

Chimerasv написа:... да добавя освен клапаните и от напрежението при удара :) са заминали и резбите на блока добавям мнението за да се знае какво може да стане при такива инСиденти иначе моторчето е капут но главата е запазена ха даже след ремонта и напулно ревизирана :) ще си я държа за спомен :twisted:



пълни глупости, от засрешнало бутало клапан е невъзможно да изкубе резбите на блока, по-скоро преди да купиш колата некои гаражен маистор е свалял главата за нещо и после я е стягал на усет, щото незнае кво е динамометричен ключ, и наи вероятно не е зацепил газоразпределението както трябва и това е станало причината за ударен клапан ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

за главата

Мнение от Chimerasv » 05 Сеп 2009, 15:17

съгласен съм за резбите че ветоятно така е станало но клапаните се удариха в следствие високо налягане на маслото от превключване от висока на по ниска предавка при пълни обороти
разпъване на хидроповдигачите ясно енататъка поне това беше диагнозата .. но има и НО ;) може на лично да полафим по проблема с тоя мотор че винаги е интересно
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 05 Сеп 2009, 15:23

така резбите на пикливите алуминиеви блокове на м52 излизат най вече от прегряване на колата или от пренатягане и за инфо на този мотор само първото стягане е на нютон метри следващите 2 са на градуси и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нови болтове

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: за главата

Мнение от NAPSTERS » 05 Сеп 2009, 18:48

Chimerasv написа:съгласен съм за резбите че ветоятно така е станало но клапаните се удариха в следствие високо налягане на маслото от превключване от висока на по ниска предавка при пълни обороти
разпъване на хидроповдигачите ясно енататъка поне това беше диагнозата .. но има и НО ;) може на лично да полафим по проблема с тоя мотор че винаги е интересно


пак глупости, маслената помпа има регулатор на налягането на маслото и в никакъв случаи неможе да направи това което си написал освен ако няма някъкъв проблем с него ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 05 Сеп 2009, 22:34

anzak написа:така резбите на пикливите алуминиеви блокове на м52 излизат най вече от прегряване на колата или от пренатягане и за инфо на този мотор само първото стягане е на нютон метри следващите 2 са на градуси и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нови болтове


дааам стягането е на нютони и градуси 40Nm и 2-пъти по 90 градуса с нови болтове :!:

Изображение
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

е не знам аз съм пас :)

Мнение от Chimerasv » 06 Сеп 2009, 1:32

еми за болтовете пренатягането и прегряването не знам ..
знам 4е се натяга на Нм и 90 градуса после а за налягането на маслото предполагам че има такова нещо но пък колата си работеше като свят преди инцидента кото значи че не е кофти нагласена верига ... а знае ли човек :Д както и да е мотора е муртвец ии :) плаче за ново
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook